Ben je 12 of zo?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:36 schreef Edensnator het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan bijna niet geloven dat er echt dit soort mensen rondloopt op deze wereld.
![]()
![]()
Ja, die hele sick-ass site is ff opgezet door een fokker die een grap wilde uithalenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:26 schreef Catch_me het volgende:
Zijn we toch allemaal in deze mega troll getrapt
Jij schijt je dochter om de zoveel tijd effe onder om deze aan de harde werkelijkheid te laten wennen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:55 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Anders wel wereldvreemd. Edensnator wordt waarschijnlijk te beschermd opgevoed.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:55 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Ja, die hele sick-ass site is ff opgezet door een fokker die een grap wilde uithalen
En daarna weer snel terug in de kelder hè!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:56 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Jij schijt je dochter om de zoveel tijd effe onder om deze aan de harde werkelijkheid te laten wennen?
Dan word ze ook wereld vreemd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En daarna weer snel terug in de kelder hè!
In Engeland slaan ze mekaar de hersens in, hier schijten ze de hoeren onderquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:14 schreef Barbapapamama het volgende:
Wat hebben we toch een verschrikkelijke samenleving
Wat een forumquote:
Die gasten gaan echte van bil.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:28 schreef dakraam het volgende:
[..]
Wat een forumMet elkaar discussiëren over hoe je over dezelfde hoer bent gegaan. Diep triest.
Zo'n 75% van wat hier komt doet dat ja. Maar alsnog vind ik het veel triester om een review over je hoer te gaan schrijven en dan met je mede-users gaan praten over hoe ze was.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die gasten gaan echte van bil. Hier discussieren ze over denkbeeldige hossels met denkbeeldige chicks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |