SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een naaistreek!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:57 schreef zarGon het volgende:
Foto's van je gewonnen prijsvraag en/of "bon".
Komt eraan, moment.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:57 schreef zarGon het volgende:
Foto's van je gewonnen prijsvraag en/of "bon".
en een kleine pikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:06 schreef Marieke1992 het volgende:
Hahah, ja daar stond je dan met de bek vol tanden
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:51 schreef james16789 het volgende:
Hey,
Al een tijdje ben ik actief op een wandelforum (nu vooral nog een beetje aan het ijsberen).
Nu zijn er ook pittige prijsvragen aan verbonden. Zoals een dagje gratis naar een club in bijv. Duitsland, om je een hele dag te laten verwennen door allemaal mooie dames.
En ja hoor! Op een gegeven moment heb ik zo'n prijsvraag gewonnen. Best spannend, het zou mijn eerste keer zijn dat ik zo'n club bezoek. Vooraf wat afspraken afgezegd, excuus verzonnen t.o.v. mijn vriendin waarom ik een dag naar Duitsland zou gaan...
Kom ik daar in de niet nader te noemen club....TS neukt liever hoeren dan z'n vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een naaistreek!
![]()
de admin had zeker ook meegedaan maar was niet in de prijzen gevallenquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:16 schreef Marieke1992 het volgende:
Wat moet dat trouwens een ontzettend smerig forum zijn :/
Stel je 's voor, allemaal van die vieze ouwe grijze mannetjes die over hoeren gaan discussiëren... ehm, bah?
Stel je 's voor, allemaal van die vieze ouwe grijze man-vrouwtjes die over hoeren gaan discussiëren... ehm, bah?
Stel je 's voor, allemaal van die vieze ouwe grijze mannetjes die over hoeren gaan discussiëren... ehm, bah?
quote:
Boete doen dmv een verplichte wandeling naar santiago de compestellaquote:
Do not want.quote:
Is dat niet de Spaanse schone waar Kees Kankerkachel het over had?quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:28 schreef FlinkeNaam het volgende:
[..]
Is dat niet de Spaanse schone waar Kees Kankerkachel het over had?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |