ziek.. gewoon ziekquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Weet je het zeker...
[..]
http://www.hookers.nl/sho(...)iewfull=1#post348605
[..]
Ik zie niks smerigs of zo
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Weet je het zeker...
[..]
[..]
You pervert...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:47 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
kunnen we de TT niet aanpassen en allemaal van die lachwekkende maar o zulke ranzige verhalen hier plaatsen?
http://www.hookers.nl/sho(...)ewfull=1#post1363425quote:Bij Lena op bezoek geweest. De flat waar Lena vertoeft is wat moeilijk te vinden was daardoor ook een half uur te laat. Kreeg bij binnenkomst een kopje koffie. Daarna uitleg over waar de wc en douche waren. Even samen op de bank TV gekeken en toen van bil gegaan. Lena vroeg me om op bed te gaan liggen en begon me aldaar heerlijk te pijpen. Ze zat zodanig op haar knieen zodat ik met mijn vingers haar kut kon betasten. Na vijf minuten vroeg ik of ze standje 69 wilde doen. Geen probleem, Lena kroop boven op me en ik kreeg een prachtig uitzicht, een mooie gladgeschoren kut en een prachtige anus. Er zat een spermalucht aan haar kut maar dat vond ik wel geil. Ik heb haar kut diep uitgelikt en ook ben ik met mijn tong landurig diep in haar anus geweest. Ik had nog nooit een ongespoelde kont uitgelikt, maar het is mij niet slecht bevallen. Ondertussen zoog Lena vrolijk door. Na een tijdje vroeg Lena of ik wilde neuken. En of ik met condoom of zonder wilde. Ik was zo geil dat ik zonder condoom koos. Zij ging liggen en spreide haar benen. Ik stopte mijn blanke sabel erin en begon haar te neuken. Lena was lekker nat, en haar kutje voelde heerlijk. Ik kwam bijna klaar maar wist me nog net op tijd in te houden. Ik vroeg of ze zijdelings wilde gaan liggen zodat ik haar kontje kon neuken. Ik stak m'n lul in een keer tot aan de wortel in haar kont. Lena gaf geen krimp. Ze vond het lekker en ik heb haar minimaal 10 minuten in haar kont genaaid. Heel mijn lul zat onder haar poep. Ze vroeg mij of ik in haar kutje wilde klaarkomen. Op het laatste moment snel mijn blanke sabel uit haar poepgaatje gehaald en in haar kut gestopt. Dit ging minder vlot dan ik zou willen waardoor mijn orgasme minder was dan gewoonlijk. Lena vertelde mij dat ze ging spuiten als ik in haar zou klaarkomen. Ik deed nog wat stoten en voelde dat ze inderdaad steeds natter aan het worden was. Uiteindelijk ben ik slechts een klein beetje klaargekomen. En het was niet lang genoeg om Lena te laten spuiten. Jammer want ik had dat graag eens meegemaakt. Ik kreeg vervolgens van een handdoekje om mij af te wassen. Dat was ook wel nodig want er hingen grote klodders poep aan mijn lul. Ook mijn hand zat flink onder de poep. Al met al een geslaagd bezoek. Kreeg na afloop nog een kopje kofie. Lena is erg aardig, heeft veel meegemaakt, is een beest in bed en super geil. Ik kom zeker terug, het was heeeerlijk!
Hoeren die geen sex mogen voor 't huwelijkquote:Bochum, Gussstahlstrasse 14, Michelle (matig)
Michelle zit meteen bij binnenkomst van ErosCenter 14 in de 1e kamer links (1e kamer naast de bar bij binnenkomst).
Michelle is een turkse dame van duitse komaf, schat haar midden 30 (35 cq 38) en is een mooie dame om te zien. Zeer slank, 1m65, zwarte ogen en zwart stijl halflang haar.
Ze heeft wat lakkleding aan de muur achter het raam hangen en was vanavond gekleed in een zwart lakrokje met een tijger-bh eronder en een paar stilleto's.
Bij de 1e navraag kon ik binnenkomen voor 50 euro.
Had nog wat twijfels en even verder gelopen. Bij de dame die ik eigenlijk wilde bezoeken ging net een turk naar binnen, dus terug naar Michelle gelopen.
Bij binnenkomst trok ze de lerenbroek maatje 36 onder haar lakjurk aan.
Ze is uiterst slank en zelfs maatje 36 zat nog ruim.
Daarna begon ze opeens of ik niet een echte sm-sessie wilde voor 100 of 200 euro, maar dit maar afgeslagen. Wilde eerst weten voor 50 euro of deze dame de moeite waard is.
Sessie
Voor de 50 euro a 30min bood ze oliemassage, anfassen, anale massage en een dildo viberatie bij de ballen.
Ze ging echter tussen mijn benen zitten, dus kon haar moeilijk anfassen. Begon gelijk als een wilde met olie te trekken en schreeuwde dat ze mijn sperma wilde zien, terwijl we net 2min bezig waren.
Daarna begon ze met haar vinger anale massage te geven. Echter deed ze dit zo bod dat het eerst zeer deed. Ze had haar vinger ook niet helemaal binnen en na 2min stopte ze er weer mee.
Hierna gevraagd of ze naast me kon gaan zitten, zodat ik haar eindelijk kon anfassen.
Daarna met olie klaargetrokken. Wel volgens afspraak, maar niet 30min. Denk dat de actie hooguit 10min was
Werktijden
Niet na gevraagd. Was nu op zaterdagavond en haar ook al diverse keren gezien op vrijdagavond.
Werkhistorie
Niet.
Ze leek dus professioneel aan de deur, maar was amateuristisch in bed.
Kreeg na het bezoekje haar levensverhaal te horen.
Door een echtscheiding staat ze er nu alleen voor, maar geen inkomen. Ze is dus 2 maand geleden DVP geworden.
Conclusie
Echt slecht was het niet, maar vond het te amateuristisch en dus mager als beoordeling.
Verder had ze voor 50 euro 30min beloofd, maar probeerde me snel klaar te maken. Bij de professionele sm-dames/bizarre ladies in bochum/essen ben ik gewend dat je ook de volle tijd benut krijgt.
Dame ziet er wel goed uit en is vriendelijk, daarom vind ik een slecht beoordeling niet van toepassing.
Diensten
Ze speelt dus de sm-meesteres, maar is er wel amateuristisch in.
Ze vroeg gelijk of ik voor 100 of 200 euro een sm-sessie wilde met plassex of zwepen.
Verder begon ze aan het einde te praten over haar geloof. Dat ze zeer gelovig is en dus geen sex mag hebben voor het huwelijk (vaginaal dus).
Het standaard ruhr-pakket zal deze dame dus wel niet bieden
Ze is wel vriendelijk daarom geen slecht maar matigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:15 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Hoeren die geen sex mogen voor 't huwelijkmoet niet gekker worden
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Weet je het zeker...
[..]
[..]
Dit is niet waarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Weet je het zeker...
[..]
[..]
Dit dusquote:
Antwoordquote:Bartjan Slaaf (travo)
Ben nieuw maar heel ervaren!
Geregistreerd 18-03-09
Actieve recensies 2
Berichten 18
Plassex en risico voor soa aids
beste Deskundige (n),
Vanmiddag ben ik naar een Smmrs in Groningen geweest. Ze heeft over me heen geplast enkele drupjes kwamen op mijn lippen en wellicht in mijn mond. De urine was geurloos en kleurloos, ze had even tevoor icetea gedronken. Is er risico op soa en of aids?
BVD!
Piet
Serieus, als je je vrijwillig in je bek laat zeiken zou ik me niet meer druk maken om aids ofzo..quote:piet soaaids
Programma Prostitutie Soa Aids Nederland
Geregistreerd 11-10-06
Berichten 902
Re: Plassex en risico voor soa aids
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjan Slaaf (travo)
(...) Ze heeft over me heen geplast enkele drupjes kwamen op mijn lippen en wellicht in mijn mond.(...)Is er risico op soa en of aids?
Beste Bartjan Slaaf,
Plasseks is veilige seks.
Alleen wanneer er duidelijk zichtbaar bloed vermengd is in de urine, is er risico voor hiv.
De urine zal dan niet meer geel zien.
Vriendelijke groet,
piet soaaids
Programma Prostitutie Soa Aids Nederland
Huh, Tombolafan is daar modquote:
Neem op zn minst de moeite om een paar reacties boven je te kijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef T42 het volgende:
FOK!ker genaaid door seksclub
gefeliciteerd je troll staat op frontpage
Sorry, had er overheen gelezen. Anders had ik jou wel gequote!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zei ik ook gelijk al op de 1e pagina maar nog geen reactie op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |