Dankje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind het wel mooie schoenen Sander.
van jezelf?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:12 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb wel eens mooiere schoenen gezien.
quote:
Hé wat is dezenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, anders geil jij op homo's
quote:
Hihiquote:
Jij hebt dezelfde kleur als ik van je posts.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn alleen wel vies van het stappen.
TRquote:
hfquote:
wat een gedrochtquote:
Waar loop jij op dan, hippe munichjes ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wat een gedrocht
daar zou ik m'n hond nog niet mee rond laten lopen
Dan sowieso voor de muts en shirt met v-hals en baardjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
Tering he.
Die schoenen, Italiaans overhemd (zo eentje getailleerd en zonder fratsen en borstzakken en dergelijke), mooie jeans eronder en gaan.
Of een muts en shirt met lichte v-hals, en baardje.
altydquote:
gast jij hebt geen smaakquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
Tering he.
Die schoenen, Italiaans overhemd (zo eentje getailleerd en zonder fratsen en borstzakken en dergelijke), mooie jeans eronder en gaan.
Of een muts en shirt met lichte v-hals, en baardje.
neequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waar loop jij op dan, hippe munichjes ofzo
Dat is een exclusive, dat kan ik maar 2 keer per week doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan sowieso voor de muts en shirt met v-hals en baardje
Ja, maar dan wel andere schoenen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
Wat dan, oude mannen schoenen?quote:
Is way better dan wat je anders draagtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is een exclusive, dat kan ik maar 2 keer per week doen.
Ga niet hatenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Sowieso v-hals met jeans en sneakers (op die lelijk blauwe van Sander na dan), baardje enzo boh
veeg me op
teenslippers, zelfs in de winterquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:25 schreef Etsu het volgende:
r_r draagt geen schoenen, hij loopt met blote voeten rond
Ze zijn nou maar eenmaal lelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Ga niet haten![]()
Ik heb nu een drie-dagenbaardje
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
teenslippers, zelfs in de winter
Ik snap dat wel, ik vind alleen je eerste keuze afschuwelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:26 schreef Kutstudent het volgende:
Is gewoon mijn stijl. Ik draag waar ik me lekker in voel en waar ik op dat moment zin in heb. Mensen snappen nooit dat ik verschillende stijlen heb, maar ik vind dat gewoon chill.
Ik ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
teenslippers, zelfs in de winter
iddquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:27 schreef Dastan het volgende:
Als je niet eens op een herenschoen met hak kunt lopen ben je wel erg incapabel.
Die heb ik ook nog!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:27 schreef Dastan het volgende:
Als je niet eens op een herenschoen met hak kunt lopen ben je wel erg incapabel.
Het is praktisch hetzelfde als zo'n v-hals hoe ik ze draag.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, ik vind alleen je eerste keuze afschuwelijk
Ik ben niet zo van de overhemdenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is praktisch hetzelfde als zo'n v-hals hoe ik ze draag.
gewoon een overhemd in een kleurquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de overhemdenmits blokjesoverhemd, dan mag het wel
Houthakkersoverhemden zijn alleen acceptabel als ze in een smalle spijkerbroek (opgetrokken tot net onder de navel) met bruine riem zitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de overhemdenmits blokjesoverhemd, dan mag het wel
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gewoon een overhemd in een kleur
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Houthakkersoverhemden zijn alleen acceptabel als ze in een smalle spijkerbroek (opgetrokken tot net onder de navel) met bruine riem zitten.
Oh shit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Houthakkersoverhemden zijn alleen acceptabel als ze in een smalle spijkerbroek (opgetrokken tot net onder de navel) met bruine riem zitten.
nee jij dan met je lelijke petrol shirtjes en je vest waar iemand die bij de kringloopwinkel shopt zich nog voor zou schamenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:30 schreef Etsu het volgende:
ik ga nooit met jullie meeten omdat ik er gewoon niet mee gezien wil worden en alles
mijn kledingsmaak bashenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
nee jij dan met je lelijke petrol shirtjes en je vest waar iemand die bij de kringloopwinkel shopt zich nog voor zou schamen
wie de bal kaatstquote:
weet je hoe ouderwets dat isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee man, dat is mooi.
[ afbeelding ]
Zoiets.
gast doe normaalquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:32 schreef Kutstudent het volgende:
Houthakkersoverhemden.Gewoon effen, of met een streepje.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee man, dat is mooi.
[ afbeelding ]
Zoiets.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
met jou wil ik altijd gezien worden, hoe dan ook
Effen, gewoon effen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:32 schreef Kutstudent het volgende:
Houthakkersoverhemden.Gewoon effen, of met een streepje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
dit is eerder jaren zeventig. maar goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
lieverd, we leven in 2011. niet meer in 1940.
Hallo kijk eens even in modeblaadjes alles.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
lieverd, we leven in 2011. niet meer in 1940.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:33 schreef yosander het volgende:
Oké, ik heb nu deze besteld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x 10^99
doe gewoon die wat suus vond![]()
Oké, ik heb nu deze besteld:Die blauwe waren mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oké, ik heb nu deze besteld:Gaat een gans groot succes worden als je bij het circus gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
zelfdequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
dit is eerder jaren zeventig. maar goed.
alsof ik die hebquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo kijk eens even in modeblaadjes alles.
impliceren dat ik dat doequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:33 schreef Dastan het volgende:
en bovendien moet je spijkerbroeken niet laten `hangen`, dat ziet er belachelijk uit. Of dat nu de `mode` is of niet.
Ze zakken gewoon af.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:33 schreef Dastan het volgende:
en bovendien moet je spijkerbroeken niet laten `hangen`, dat ziet er belachelijk uit. Of dat nu de `mode` is of niet.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gaat een gans groot succes worden als je bij het circus gaat.
Asjeblieft nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, opgetrokken tot op je navel ziet er lekker uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:33 schreef Dastan het volgende:
Tot net onder je navel. Zo worden ze gemaakt. Dat is de manier waarop hij hoort te zitten en hoe de broek er normaal uitziet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, opgetrokken tot op je navel ziet er lekker uit.
Ik heb nog niets gedaan. En was niet eens Suus' ideequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
kutsander.
die donkerblauwe heb je gedaan he, zeg ja doe hettttt
Dat bedoel ik geenszins.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Asjeblieft niet
Dit:
[ afbeelding ]
For the love of god
Kan me geen fuck schelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Tot net onder je navel. Zo worden ze gemaakt. Dat is de manier waarop hij hoort te zitten en hoe de broek er normaal uitziet.
Nee je broek hoort ergens op half 11 te hangen met boxer erboven uitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Tot net onder je navel. Zo worden ze gemaakt. Dat is de manier waarop hij hoort te zitten en hoe de broek er normaal uitziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |