SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
oh ik vind het eigenlijk wel een prima ttquote:
dat was ook een prima tt geweestquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:43 schreef Etsu het volgende:
ik wilde eentje aanmaken met 'je bent een rund als je met r_r stunt', maarja toen was jij mij te voor
betere zelfsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat was ook een prima tt geweest
geen zin geen animoquote:
OMDAT VERDOMME DE LAPO'ER NIEUWE AANMAAKT KKSUKKEL DA JE DR BENTquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:43 schreef Etsu het volgende:
ik wilde eentje aanmaken met 'je bent een rund als je met r_r stunt', maarja toen was jij mij te voor
ja maar gister deed je weer eens moeilijk over dat we niet openden voor jou omdat je grafinternet hebt en allusssquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMDAT VERDOMME DE LAPO'ER NIEUWE AANMAAKT KKSUKKEL DA JE DR BENT
maar dat was ook een goeie TT ja
Gisteren is niet vandaag.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar gister deed je weer eens moeilijk over dat we niet openden voor jou omdat je grafinternet hebt en allusss
tijdzones en allesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gisteren is niet vandaag.
geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gisteren is niet vandaag.
Groningenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Noah And The Whale
When: Friday, September 30, 2011 8:30 PM
Where: De Oosterpoort, GroningenMn vriendin vraagt of we daar heen zullen gaan. WROM GRUN?! Als ze ook in A'dam komen. Vrouwen.
Dat staat vast als een deur die slaat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
geen speld tussen te krijgen
Heroïsche uitspraken in deze SC.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat staat vast als een deur die slaat.
Meestal he.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heroïsche uitspraken in deze SC.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:46 schreef Kaasrol het volgende:
IK HEB EEN SLAAPPLAATS TIJDENS DE UIT
iWil je erover praten meid?quote:
ik ben ook een hermafrodietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
iWil je erover praten meid?
Niet alleen door de TS, ook een beetje door mij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meestal he.
Komt door de TS.
[..]
Gefeliciteerd!
[..]
iWil je erover praten meid?
Bah, tmi.quote:
Jij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet alleen door de TS, ook een beetje door mij.
Niet vreemdgaan he.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga ook in Groningen pitten jajajajaaj
HO NU WORD IK VERLEGEN HOORquote:
niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat ik bij mijnbeste mattie
ga pitten wil niet zeggen dat ik ga liggen neuken met hem
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
HO NU WORD IK VERLEGEN HOOR
Nouja, ik zou het wel weten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat ik bij mijnbeste mattie
ga pitten wil niet zeggen dat ik ga liggen neuken met hem
Oke gelukkig.quote:
Met mij?quote:
HET MOET KUNNEN GA NIET ZO MOEILIJK DOEN ALLESSSquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In zo'n korte tijd beste vrienden worden.
Soms maak je een connectie jwtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In zo'n korte tijd beste vrienden worden.
DAAROM TOCH ZIELIGE PI VERDOMMENENE.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
HET MOET KUNNEN GA NIET ZO MOEILIJK DOEN ALLESSS
Ach en wee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Soms maak je een connectie jwt
het is zoals het is niks aan te doen dat staat vast als een deur die slaatquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DAAROM TOCH ZIELIGE PI VERDOMMENENE.
[..]
Ach en wee.
Met caps is het krachtiger wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
het is zoals het is niks aan te doen dat staat vast als een deur die slaat
Omdat het kan. Even wat nieuw "vlees" in de "kuip" als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Met mij?
Nee ik ben al bijna 3 jaar samen met Mark en ik hou van hem en we hebben plannen om te gaan samenwonen, dus waarom zou ik vreemdgaan met mijn beste vriend?
Ik hou niet zo van caps enzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met caps is het krachtiger wel.
Als ik dat zou willen zou ik het uitmaken met Mark en alles neuken wat er te neuken valt. Maar dan zou ik geen relatie hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat het kan. Even wat nieuw "vlees" in de "kuip" als je begrijpt wat ik bedoel.
Uhm voor wat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:56 schreef Etsu het volgende:
KLINKERBOTSING HOELANG KENDE JIJ JAN VERTEL ME ALLES
Hiermee beledig je mij en iemand anders enorm.quote:
Ik zit maar wat te dollen. Ik zou ook niet bewust vreemdgaan. Maar daarom wil ik ook geen vriendin. Dat komt ooit wel eens een keer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van caps enzo
[..]
Als ik dat zou willen zou ik het uitmaken met Mark en alles neuken wat er te neuken valt. Maar dan zou ik geen relatie hebben.
Huhquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
niks natuurlijk wat heb ik jou nou te bieden
Samen staan we sterker dan een heel leger.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hiermee beledig je mij en iemand anders enorm.
IK SNAP JOU NIETquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HuhJij vraagt iets en dan zo'n antwoord ik snap het niet.
Jan en ik zijn superplatonisch jeweet. Elkaar aanraken en zoenen wtf
Eerst elkaar leren kennen door te praten, veel te praten.
[..]
Samen staan we sterker dan een heel leger.
Maar ik ben daar heel bewust wel voor gegaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zit maar wat te dollen. Ik zou ook niet bewust vreemdgaan. Maar daarom wil ik ook geen vriendin. Dat komt ooit wel eens een keer.
quote:
Of niet en dan ben je forever alone.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt ooit wel eens een keer.
Klopt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Samen staan we sterker dan een heel leger.
Ik neukte al na de eerste week met Markquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik neukte al na de eerste week met Mark
Uhm sinds Januari en ik meette hem voor het eerst pas in meiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:59 schreef Etsu het volgende:
ik vroeg hoelang je jan al kende voordat je met hem ging meeten en allessss
quote:
ja dat was mijn vraag danku voor het antwoordquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhm sinds Januari en ik meette hem voor het eerst pas in mei
[..]
WAT? Ewwwww gatver horrorrr alles bah noooo nooitttt dat mij dat overkomt!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom is dat raar, moet je eerst 6 maanden met elkaar gaan praten?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT? Ewwwww gatver horrorrr alles bah noooo nooitttt dat mij dat overkomt!
Ja duh, waar denk je dat ik mee bezig benquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom is dat raar, moet je eerst 6 maanden met elkaar gaan praten?
AH VANDAARquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja duh, waar denk je dat ik mee bezig ben![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:01 schreef yosander het volgende:
[..]
![]()
JA. Praten lekker praten alleen maar praten zoveel praten dat je een droge keel ervan krijgt en dan nog meer praten tot je gaat fluisteren en dan ga je wat drinken en nog meer praten allaelss praten pratenetnequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom is dat raar, moet je eerst 6 maanden met elkaar gaan praten?
Gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hoi.
[..]
Of niet en dan ben je forever alone.
Ik neuk meestal dronken sletten ongeveer een uur nadat ik ze heb leren kennen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA. Praten lekker praten alleen maar praten zoveel praten dat je een droge keel ervan krijgt en dan nog meer praten tot je gaat fluisteren en dan ga je wat drinken en nog meer praten allaelss praten pratenetne
Praten doe ik wel na of voor het neuken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA. Praten lekker praten alleen maar praten zoveel praten dat je een droge keel ervan krijgt en dan nog meer praten tot je gaat fluisteren en dan ga je wat drinken en nog meer praten allaelss praten pratenetne
Dat is ook een manier om aan je trekken te komenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
[..]
Ik neuk meestal dronken sletten ongeveer een uur nadat ik ze heb leren kennen.![]()
![]()
Jij bent allang keihard gefriendzoned. Als dat al zo zou zijn geweest.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:01 schreef yosander het volgende:
[..]
![]()
Heb jij geen weet van mannetjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent allang keihard gefriendzoned. Als dat al zo zou zijn geweest.
Dus je neukt hem wel?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb jij geen weet van mannetje
Hij maakt je wel klaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dus ik ga over drie maanden met Jan neuken zeg je? HelaIk ben er niet kalar voor.
Uurtje geleden ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Trouwens Sander, ik heb een dringende vraag
Ben je net pas opgestaan?
Waarom zijn ze niet goed?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Uurtje geleden ja.
Ben wel op msn, maar zit te kijken hoe ik m'n schoenen terug moet sturen die ik zonet hebt ontvangen
.
welke schoenenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Uurtje geleden ja.
Ben wel op msn, maar zit te kijken hoe ik m'n schoenen terug moet sturen die ik zonet hebt ontvangen
.
quote:
ik zou ze niet kopen in die kleurquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:10 schreef yosander het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet een maatje kleiner hebben.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:10 schreef Heroinjunk het volgende:
KIJK ZE ZIJN ZO BLAUW DAT IS TOCH LELIJK KOM OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |