Ik heb er geen verstand vanquote:
Blowen dan toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van
WhiskeyIk word er ook nog eens straalbezopen van en ziek
Blue label fles is 150 euro.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:27 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Mja rum is tenminste niet zo duur, havana club is best wel lekker
Welnee, als je voor slobberwhisky gaat is Famous Grouse of Jameson nog wel te doen. Als je iets lekkers wilt moet je (bijvoorbeeld) chivas regal nemen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:25 schreef vieze_freddie het volgende:
Welke whisky raad je me aan ? red label ?
Het beste voel ik me als ik niks gebruikquote:
Nee, een Dalwhinnie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:28 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Welnee, als je voor slobberwhisky gaat is Famous Grouse of Jameson nog wel te doen. Als je iets lekkers wilt moet je (bijvoorbeeld) chivas regal nemen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik heb nog nooit rum gedronken. En nu wil ik me een piraat voelen en rum drinken, maar ik mag niet drinken. FML.
Ja waarom niet ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik heb nog nooit rum gedronken. En nu wil ik me een piraat voelen en rum drinken, maar ik mag niet drinken. FML.
Ardbegquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:29 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, een Dalwhinnie.
Een Aberlour is ook maar 40 30 euro, ook lekker.
Dubbel efectquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:34 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Medicijnen met een gele sticker.
Ik heb geen idee wat dat isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:34 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Medicijnen met een gele sticker.
Ik word normaal al zwaar aangeschoten van 2 wijntjes of mixjes. Nu word ik waarschijnlijk al dronken als ik alleen maar naar een glas alcohol kijk.quote:
Nee?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:33 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ardbeg
Ooit eens Rutte jenever op?
Ohja? Waarom dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:36 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Tevens is dat een positief teken
http://www.rutte.nl/index2.phpquote:
quote:
Dit dus, gele sticker zijn meestal opiaten en benzodiazepines.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:39 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Omdat je er dan nooit mee in aanraking bent geweest?
Drink bijna nooit jenever, maar de jenevers die ik gehad hebben zullen zeker vallen ''kopstootje-water''quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:38 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
http://www.rutte.nl/index2.php
De site
Maar, wel heel lekkere jenever, niet van dat kopstootje-water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |