MissVan haar lipjes.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
He mag hij weer openWie heeft dat voor elkaar gekregen?
Geil.quote:
Niet. Ik heb niks gedaan. Remlof verdient alle eer hierinquote:
Ik durf niets meer te zeggenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef MisterChirrel het volgende:
Nu zijn we allemaal mak door de modjes.
Toen ik in de winkel werkte had ik geen internet toegang.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:40 schreef sciter het volgende:
Boeiend, het is vakantie en ik ga ook gewoon uit om mijn fok-tijd te compenseren met sociale tijd.
Ik heb nu trouwens een positie ingenomen in de winkel waarvanuit ik altijd kan zien of er een klant komt zodat ik muziek kan luisteren.
Idemquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:46 schreef sciter het volgende:
Ik heb best wel fijn baantje, ik heb internet, gratis lekker eten, gratis lekker drinken.
Trollquote:
Ik zit nog op schoolquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
IdemAlleen de saaiheid is jammer. Nou heb ik dat aan mezelf te danken omdat ik geen diploma heb
Ik ga heeeeeel misschien wel weer naar school als de situatie dat toelaat.
Goed zo! Diploma halen he!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:49 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik zit nog op school
Ik ga nu een broodje parmaham met pesto maken
Dat was ik wel van plan jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Goed zo! Diploma halen he!
Anders krijg je spijt.
Parmaham
Studeren en zuipenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan ja
Anders kan ik niet studeren en zuipen.
Hoe wil je student zijn zonder zuipenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:09 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Studeren en zuipenGeen goede combo.
Blowen en studeren is beter
Concentratie verhogend spul. Alleen ben je als je eenmaal weer nuchter bent alles vergeten
Inderdaad erg leuk! Alleen wel jammer dat ik laatst om een roze fiets vroeg en een gewone fiets kreeg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:40 schreef sciter het volgende:
Maar zoals ik gister al zei; ik raad iedereen aan om Scribblenauts te gaan spelen. Het is erg leuk.
Ik kon me juist nooit concentereren als ik stoned was! Maargoed, ik heb zonder wiet al concentratieproblemen, misschien dat het daar aan ligt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:09 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Studeren en zuipenGeen goede combo.
Blowen en studeren is beter
Concentratie verhogend spul. Alleen ben je als je eenmaal weer nuchter bent alles vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |