Ja jij toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:55 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Eh... ja ze heeft een vriend.
Ik ben inderdaad betrokken bij de situatie.quote:
Ja, zoiets begreep ik al. Friends with benefits?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:57 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad afgetrokken bij de situatie.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zoiets begreep ik al. Friends with benefits?
Dat zou kunnen. Maar dan moet je wel HEEL erg je best doen hoor. Nah, dat gaat je niet lukken...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:58 schreef muhahaha het volgende:
Ja dan denk ik, als ze helemaal hoteldebotel van me wordt maak ik een kans
Oh zit jij hier ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:00 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Zeg rotjong, zit 'ns niet te doen alsof we alleen friends with benefits zijn.
Is het omdat ik op fok zit? hahaha ow wowquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:01 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar dan moet je wel HEEL erg je best doen hoor. Nah, dat gaat je niet lukken...
Zonder een foto moet je wel HEEL leuk met letters kunnen spelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:58 schreef muhahaha het volgende:
Ja dan denk ik, als ze helemaal hoteldebotel van me wordt maak ik een kans
Nee jammer genoeg nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:06 schreef muhahaha het volgende:
Hey freddie, zit jij toevallig in icarly? Die Miranda is een leuke chick
We drinken tot die motherfocking fles leeg isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:07 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Bestaat lovers zónder benefits?Afgezien van maagden voor het huwelijk.
[..]
Zonder een foto moet je wel HEEL leuk met letters kunnen spelen.
Lovers kan niet zonder benefits. Maar ook niet zonder de lasten hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:07 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Zonder een foto moet je wel HEEL leuk met letters kunnen spelen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:08 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
We drinken tot die motherfocking fles leeg is
Ik heb pas doekoe als ik bierflesjes inwisselquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:08 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:08 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ja, dat heet heel gelovig zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:07 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik kan soms wel wat leuke letters uit mijn mouw schudden doch ben ik niet het type om via het internet te gaan daten. Dat en ik kom niet graag tussen 2 mensenquote:Zonder een foto moet je wel HEEL leuk met letters kunnen spelen.
Dat begrijp ikquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil jou te vriend houden natuurlijk
Hoe oud ben je precies?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:13 schreef muhahaha het volgende:
Dat roept wel herinneringen op tho, de laatste keer dat ik iemand ontmoette die ik via het internet had leren kennen is echt 13 jaar geleden. God ik word oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |