Dankjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:21 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Klote MV, hoop dat het goed komt!![]()
Muhahahaha, neem je nichtje mee uit shoppen en geef haar dan van die dingen die ze van haar moeder nog niet mag.Dan ben je beste oom evahh.
Ik heb altijd gelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:23 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dankje
Wat je zegt klopt welMijn oma deed dat altijd bij mij
Uiteraardquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk natuurlijk.
Ja, denk dat ik het daarop ga houdenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Dan zou ik voor het handtasje, sierraden idee gaan. Anders bel je dr ma even en vraag je het?![]()
Bummer gemiste kansquote:Ik kom niets te kort.
In die week batsen met een ander is vreemdgaanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:39 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
MV is de hele week vrij.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:39 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
MV is de hele week vrij.
Daar voel ik dan weer niks vanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
In die week batsen met een ander is vreemdgaanDus dat mag niet
Is ook wel zo. Maar mijn vriend en ik hebben een vrij serieuze relatie.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:41 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik vind dingen altijd extra leuk als ze niet mogen.
Twas een grapje meis.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:44 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Is ook wel zo. Maar mijn vriend en ik hebben een vrij serieuze relatie.
Dat ga ik maar even niet zomaar weggooien door met een ander te neuken.
Als het stukloopt dan mag het weer. En dan is het niet zo leuk meer
Nee, dat was geen grapje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
DUs je vind dingen alleen leuk als ze mogen?
Uit nieuwsgierigheid; heb jij eigenlijk een vriend? nee dit is geen verkapte hosselpogingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:50 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nee, dat was geen grapje.
VLUG!!! Raak iemand aan en zeg dit:quote:
Eh... ja ze heeft een vriend.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid; heb jij eigenlijk een vriend? nee dit is geen verkapte hosselpoging
Ik heb PMquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wacht ik stuur je mijn pic dan ben je daar zo vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |