Alsof ze die anders wel zouden krijgen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:15 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Niet alleen op een ambtelijke carrière, maar op alle toekomstige carrières.
Ach gut.... Hun hele toekomst naar de klote.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:15 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Niet alleen op een ambtelijke carrière, maar op alle toekomstige carrières.
Nu helemaal niet meer; kunnen ze over 10 jaar wel weer lekker rellen omdat het leven allemaal zo kansloos en oneerlijk is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:19 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Alsof ze die anders wel zouden krijgen.
Die lui zijn tussen de 12 en 16... Over 5 jaar zien ze er heel anders uit en er zijn wel meer mensen met dezelfde naam uit dezelfde wijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:19 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat staat los van het aanname beleid van werkgevers.
En ik bedoel daarmee, tegenwoordig checken werkgevers ook sollicitanten op het internet.
En als je daar dan bij de sectie relschoppers staat, dan kom je zelfs niet in die beroepsgroep terecht.
Alsof ze dat echt willen, zo'n toekomst.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach gut.... Hun hele toekomst naar de klote.
Natuurlijk, en de kerstman en sinterklaas bestaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die lui zijn tussen de 12 en 16... Over 5 jaar zien ze er heel anders uit en er zijn wel meer mensen met dezelfde naam uit dezelfde wijk.
Ze moeten wel wat slimmer plunderen om die tijd te overbruggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nu helemaal niet meer; kunnen ze over 10 jaar wel weer lekker rellen omdat het leven allemaal zo kansloos en oneerlijk is.
Ja ik zit hier alleen op mijn zolderkamer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:23 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Alsof ze dat echt willen, zo'n toekomst.
Makkelijk praten op je zolderkamer over dit soort dingen.
Terecht!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:25 schreef Kingstown het volgende:
Jaja...keihard aanpakken die levensgevaarlijke criminelen op een fiets!
Zulu Army.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:01 schreef Kingstown het volgende:
400 voetbalfans van Birmingham City op weg naar het stadscentrum.
Misschien hebben die wel net de supermarkt om de hoek in de hens gezet, weet jij veel!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:25 schreef Kingstown het volgende:
Jaja...keihard aanpakken die levensgevaarlijke criminelen op een fiets!
Ze hadden een plakkertje op hun hoofd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:27 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Terecht!
Die kwamen net terug van het rellen.
Je zou bijna medelijden krijgen met deze kwajongens....
Volgens een aantal twitteraars gaan ze de politie helpenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Zulu Army.
Toevallig net een boek over aan het lezen. Zitten ook geen lieverdjes tussen. Hadden vroeger een deel dat puur voor het vechten tegen andere clubs ging en een deel dat van de gelegenheid gebruik maakte om winkels te plunderen.
Als die rellen nog lang door gaan kan men een stuk of 6 premier league en een stuk of 5 championship wedstrijden afgelasten, houd je weinig competitie meer over.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Zulu Army.
Toevallig net een boek over aan het lezen. Zitten ook geen lieverdjes tussen. Hadden vroeger een deel dat puur voor het vechten tegen andere clubs ging en een deel dat van de gelegenheid gebruik maakte om winkels te plunderen.
Nee, die gestolen fiets verraadde het....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze hadden een plakkertje op hun hoofd.
Ze zijn gewoon aan het oefenen met overgooien. Je mag ook niks meer tegenwoordig...quote:
Ik ben helemaal niet thuis in die scene...wel eens wat gezien over de firms van The Hammers en Milwall, maar Zulu Army totaal onbekend mee. Hoe is de verhouding met Aston Villa?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Zulu Army.
UB40 is toch ook van Birmingham? Dat unemployement is al van voor de jaren 80.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze hadden een plakkertje op hun hoofd.
Ze zijn echt snel daar in de UK, kan NL nog wat van leren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:32 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Nee, die gestolen fiets verraadde het....
Dit dus. Hadden ze overheidsgebouwen en (hoofd)kantoren van multinationals in de fik gestoken en aandelenmakelaars en -handelaren in het financial district in elkaar geslagen, dan had ik het nog kunnen begrijpen. Sterker nog, dan had ik er misschien zelfs nog wel een beetje sympathie voor kunnen koesteren...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:34 schreef Golden_Pauper het volgende:
ik zie ook alleen maar domme self-important materialistische looters. Als ze zo haten op de verdienende laag ga dan naar de banken of overheidsgebouwen, zo maak je sowieso geen punt en werk je privacy inperkende wetgeving in de hand.
Niet goed. Vroeger zochten ze elkaar veel op, maar tegenwoordig valt dat wel mee. Zulus zijn een tikkeltje te groot voor de firm van Villa. Zulus waren/zijn ook een van de grootste firms in Engeland.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet thuis in die scene...wel eens wat gezien over de firms van The Hammers en Milwall, maar Zulu Army totaal onbekend mee. Hoe is de verhouding met Aston Villa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |