twitter:
Eerst leren spellen, dan pas plunderen. Vind ik.twitter:BreezyAmir twitterde op woensdag 10-08-2011 om 16:02:18Als hier rellen waren meteen moven naar pc hoofdstraat zulke dingen reageer retweet
he, wat een toeval dat het buitenlanders zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:03 schreef MrJones het volgende:
twitter:Eerst leren spellen, dan pas plunderen. Vind ik.twitter:BreezyAmir twitterde op woensdag 10-08-2011 om 16:02:18Als hier rellen waren meteen moven naar pc hoofdstraat zulke dingen reageer retweet
Ik denk dat ze er later nog meer last mee krijgen, als ze ergens willen gaan werken, en hun toekomstige werkgever gaat op internet snuffelen...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:08 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Die gasten verpesten hun leven. In NL krijg je nooit meer een VOG als je bent veroordeeld voor geweld. Dat zou daar niet anders zijn den ik.
Deze kids komen uit buurten waar in 50% van de gezinnen geen van de ouders werk heeft... Een VOG zal ze roesten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:08 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Die gasten verpesten hun leven. In NL krijg je nooit meer een VOG als je bent veroordeeld voor geweld. Dat zou daar niet anders zijn den ik.
Daar liggen ze wakker van.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:08 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Hoofddoekje om....als man! Slecht geintegreerd!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:09 schreef YazooW het volgende:
Ze staan in de guardian![]()
http://www.guardian.co.uk(...)ands-riots-sangat-tv
Buiten dat zijn ze staatsgevaarlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoofddoekje om....als man! Slecht geintegreerd!
Een oranje hoofddoekje....moet Nederland hem maar politiek asiel verlenen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Buiten dat zijn ze staatsgevaarlijk.
Wat? Vergooien ze hun kansen op een ambtelijke carriere?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:08 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Niet alleen op een ambtelijke carrière, maar op alle toekomstige carrières.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:14 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Wat? Vergooien ze hun kansen op een ambtelijke carriere?![]()
Hartverscheurend, ze zullen er kapot van zijn
Zulu army heten die gasten toch...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:01 schreef Kingstown het volgende:
400 voetbalfans van Birmingham City op weg naar het stadscentrum.
Zonder opleiding kom je in de beroepsgroepen terecht waar lang niet iedereen een lieverdje is...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:15 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Niet alleen op een ambtelijke carrière, maar op alle toekomstige carrières.
UK is tegenwoordig populairder, helemaal nu dit op TV geweest ist.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een oranje hoofddoekje....moet Nederland hem maar politiek asiel verlenen!
Weet ik niet....werden als "Blues fans" omschreven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zulu army heten die gasten toch...
Dat klopt, maar dat staat los van het aanname beleid van werkgevers.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zonder opleiding kom je in de beroepsgroepen terecht waar lang niet iedereen een lieverdje is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |