Ach ja in theorie kun je daar tegenwoordig gewoon 48 punten mee halen, das toch randje play-offs.quote:
Das netjes!quote:
Ik wel! binnen 2 minuten 3 goalsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Das netjes!
Ik maakte in de E'tjes binnen 10 seconden een goal. Ben er nog steeds trots op.Helaas nooit een snelle hattrick gemaakt.
Dat is een makkie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wel! binnen 2 minuten 3 goals![]()
met zaalvoetbal wel te verstaan
Dat jaar werden we kampioen met doelsaldo 130-12quote:
66 puntenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja in theorie kun je daar tegenwoordig gewoon 48 punten mee halen, das toch randje play-offs.
In die tijd was gelijkspelen bovendien ook nog lucratiever dan in deze tijd natuurlijk aangezien een overwinning slechts 2 punten opleverde.
En ik met hemquote:Het Ajax van '95 is het beste elftal waarin Kanu ooit speelde, stelt hij. ''Zoals nu iedereen over Barcelona praat, zo spraken de mensen toen over Ajax. Iedereen was enthousiast over ons spel, door heel Europa. Ik kan nog steeds niet begrijpen dat de leiding van Ajax ons elftal zo makkelijk uit elkaar heeft laten vallen.''
Blijkbaar vonden Finidi en Kanu het niet z,on zonde in die tijd door te kiezen voor het grote geldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:03 schreef Tarado het volgende:
Nwankwo Kanu "Zonde dat 'Ajax '95' uit elkaar viel"
[..]
En ik met hem
Oh ja, ik vergeet de 0-0 gelijke spelen.quote:
Tja dat vinden ze nog steeds niet, en terecht (jammer genoeg)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Blijkbaar vonden Finidi en Kanu het niet z,on zonde in die tijd door te kiezen voor het grote geld
Lol maar dan moeten ze nu niet hypocriet gaan praten dat het z,on zonde was en ze gewoon voor het geld gingen .quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tja dat vinden ze nog steeds niet, en terecht (jammer genoeg)
Finidi en Kanu kwamen allebei uit een land en een gezin die niets, maar dan ook echt niets, hadden. Ze moesten geld verdienen voor de hele familie. Dan is een heleboel meer geld toch veel.
Nou ja, ze zijn allebei pas in '96 vertrokken natuurlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Blijkbaar vonden Finidi en Kanu het niet z,on zonde in die tijd door te kiezen voor het grote geld
Dat lag wat anders en is één van de redenen waarom ik Blind niet zo pruim, toen Ajax de eerste CL won werden alleen de contracten van Blind, Boertjes, Litmanen en ik meen Overmars opengebroken, die gingen er zwaar op vooruit, de andere CL winnaars hadden dat geluk niet en zijn uit onvrede verder gaan zoeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik denk niet dat spelers daar ook maar 1 sec inspraak in moeten krijgen bij een club.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lag wat anders en is één van de redenen waarom ik Blind niet zo pruim, toen Ajax de eerste CL won werden alleen de contracten van Blind, Boertjes, Litmanen en ik meen Overmars opengebroken, die gingen er zwaar op vooruit, de andere CL winnaars hadden dat geluk niet en zijn uit onvrede verder gaan zoeken.
Uiteindelijk was het bestuur en directie hiervoor wel verantwoordelijk maar Blind had toch voor wat meer collega's en niet alleen voor hem en zijn maatjes een verbeterd contract kunnen bedingen
Waarom niet? Het lijkt me vrij normaal dat werknemers enige inspraak hebben. Geen directe beslissingsbevoegdheid natuurlijk, maar middels een eventuele transfer kunnen ze daar toch wel druk op zetten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk niet dat spelers daar ook maar 1 sec inspraak in moeten krijgen bij een club.
ja want toen ging iedereen weg , dus dachten ze al : laten we het zinkende schip maar verlatenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn allebei pas in '96 vertrokken natuurlijk.
Ben ik met je eens maar als het dan gebeurt moet een aanvoerder dit voor het hele team doen en niet voor enkelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk niet dat spelers daar ook maar 1 sec inspraak in moeten krijgen bij een club.
Dat is heb ik me laten vertellen ook de reden van de ruzie tijdens het EK van '96 in Engeland, de donkere jongens konden Blind niet meer luchten of zien maar die slijmde zich bij Guus in zijn holquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:21 schreef Catch22- het volgende:
Zwarten kregen sowieso een minder contract
Volgens Bogarde
Had niets met rassen discriminatie te maken maar meer met belonings discriminatiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik neem dat altijd met een hele dikke korrel zout. ff no offence hoor, maar dieskriemienasi roepen ze echt altijd.
Heb inderdaad ook voor Nee gekozen, evenals een 'nee' bij Fer op 1.70 (nu 1.35 inmiddels) en een ja op Pieters op 2,35quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:37 schreef 16meter het volgende:
Blijft El Hamdaoui? Ja 1,45 Nee 2,50 @ Unibet
Misschien al gepost, voor wat mij betreft is de 'Nee' zeker een gokje waard. Bij een goed aanbod een dezer dagen kan het heel snel gaan met onze vriend.
Het is ook wat met die penaltys de laatste tijdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:18 schreef mash_ het volgende:
Jong ajax trouwens ookal een panlty gemist. Gaat lekker laatste tijd met de penaltys
Ja man. Zoals tegen AZ. Of Willem 2. Of Timisoara. 2x.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:46 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Het is ook wat met die penaltys de laatste tijdIk mis Suarez
Later bij Chelsea leed Bogarde aan niet-in-de-basisopstelling-staan discriminatie. En bij poker krijgt hij vaak te maken met bad-beat-op-de-river discriminatie. Ieder ander mens zou al lang gebuigd hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had niets met rassen discriminatie te maken maar meer met belonings discriminatie
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Later bij Chelsea leed Bogarde aan niet-in-de-basisopstelling-staan discriminatie. En bij poker krijgt hij vaak te maken met bad-beat-op-de-river discriminatie. Ieder ander mens zou al lang gebuigd hebben.
Feed the troll plzzzzzquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef The_Seeker het volgende:
Schijthekel aan Ajax. Zal me niks verbazen als ajax dit seizoen degradeerd. Wat een slechte clubs zeg. Vorrig seizoen hadden ze een paar keer geluk, meer niet.
Leve Feyenoord!
Vind ik ook!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef The_Seeker het volgende:
Schijthekel aan Ajax. Zal me niks verbazen als ajax dit seizoen degradeerd. Wat een slechte clubs zeg. Vorrig seizoen hadden ze een paar keer geluk, meer niet.
Leve Feyenoord!
Het is geen trol, het is in havenslaven "Nederlands" geschrevenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef The_Seeker het volgende:
Leve Feyenoord!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef The_Seeker het volgende:
Leve Feyenoord!
Hear hearquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef The_Seeker het volgende:
Leve Feyenoord!
Op naar Unibet!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef The_Seeker het volgende:
Leve Feyenoord!
Binnen 2 jaar in de topklasse, wat ik je brom.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef The_Seeker het volgende:
Leve Feyenoord!
1 euro inzet, 1 miljoen uitbetaling als 't kloptquote:
宏观经济 剧目是了解 克莱斯勒军。quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef The_Seeker het volgende:
Leve Feyenoord!
rly?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:37 schreef fusionfake het volgende:
[..]
1 euro inzet, 1 miljoen uitbetaling als 't klopt
Ik ga het nog serieus doen ook. Wat kan mij die euro schelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:37 schreef fusionfake het volgende:
[..]
1 euro inzet, 1 miljoen uitbetaling als 't klopt
Dan kan je die euro beter in een wensvijver gooienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga het nog serieus doen ook. Wat kan mij die euro schelen.
Ik vraag me af wat ik krijg voor die euro mocht Ajax de CL winnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan kan je die euro beter in een wensvijver gooien
150quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik krijg voor die euro mocht Ajax de CL winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |