Dus de vraag is... gaat de prik er dan niet uit?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je het wel wil weten kan ik wel ff wat in een potje doen en langssturen?
Is hij niet te druk met studeren?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:48 schreef Cue_ het volgende:
@Angel.. als ik het echt wil weten, dan doe ik dat wel op een andere manier
Je weet toch. .allang verleden tijdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is hij niet te druk met studeren?
Hij heeft vakantie, maar gezien het beroerde weer had ik hem hier af en toe wel verwacht...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier? Neuh. Op je werk ook niet dan? Of heeft die vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, iets oud wat weer terug isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Is een subforumban trouwens iets nieuws op Fok?
Ik zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:48 schreef Cue_ het volgende:
@Q.. like duh! dat weet je toch zo onderhand wel
Foei!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hmmm, oké. Ik kende het fenomeen niet. Nu wel.
Aids?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:13 schreef Q. het volgende:
Niets zo irritants als collega's die de hele tijd op je scherm zitten te kijken.
Waarom is dit nieuws? Lijkt me heel normaal in Texasquote:Kind moest groepsseks moeder filmen
TEXAS - Een 24-jarige vrouw uit Dallas is aangeklaagd omdat ze afgelopen maanden haar 6-jarige dochtertje meerdere keren zou hebben gedwongen te filmen terwijl zij groepsseks had.
De vrouw kan maximaal tien jaar gevangenisstraf krijgen en een boete van 10.000 dollar, meldde The Dallas Morning News dinsdag.
Een tip leidde de politie naar haar appartement in Dallas. Tijdens verhoor gaf de moeder toe dat ze haar dochter drie keer liet filmen en fotograferen hoe zij zelf seks had met zes verschillende mannen. De ontmoetingen dateren van maart tot en met augustus.
Het meisje is door jeugdzorg ondergebracht bij een pleeggezin. "Fysiek mankeert ze niets", zei Marissa Gonzalez, woordvoerster van de jeugdzorg in Texas. "Maar in situaties als deze, waarin een kind therapie nodig kan hebben, zullen we zeker samenwerken met het kind."
Er loopt een onderzoek om te achterhalen of het meisje ook seksueel is misbruikt.
Ik vind het maar raar. Sfeermakers als ik worden monddood gemaakt. En die tuthola's van SHO maar lachen...quote:
Joh ik weet niet eens waarom. Ik wist alleen waarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar. Sfeermakers als ik worden monddood gemaakt. En die tuthola's van SHO maar lachen...
Wel door Yvonne zelf. En die zie je zelden nog.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar. Sfeermakers als ik worden monddood gemaakt. En die tuthola's van SHO maar lachen...
Da's toch een eer dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel door Yvonne zelf. En die zie je zelden nog.
Ja, want in de VS zijn het allemaal maniakken, van die gasten als Breivik, Dutroux, vd Vlis, vd Sloot, Fritzl heb je hier in Europa helemaal niet!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom is dit nieuws? Lijkt me heel normaal in Texas
Inderdaad! Nederland is lief en onschuldigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want in de VS zijn het allemaal maniakken, van die gasten als Breivik, Dutroux, vd Vlis, vd Sloot, Fritzl heb je hier in Europa helemaal niet!
Ik ben een echte Nederlanderquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Inderdaad! Nederland is lief en onschuldig
Nee, dat is US tenzij je te veel SHO in US doet dan moet je naar KPD waarvoor je toegang kan aanvragen in FBquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:43 schreef Cue_ het volgende:
wat is SHO eigenlijk?
of van die Show hier je.. ?
Dat wou ik vroeger altijd worden, en gespoten heb ik vanochtend nog. Wat een feest der herkenning!quote:
Nou weet ik nog niet wat SHO isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:45 schreef Godtje het volgende:
Nee, dat is US tenzij je te veel SHO in US doet dan moet je naar KPD waarvoor je toegang kan aanvragen in FB
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:48 schreef Cue_ het volgende:
ze hebben de smilies nu ook verkleind in de sub
![]()
![]()
Wat schattig
Doe eens gek dan, Vasco da Gama!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet ik uit dit topic of een nieuwe tab aanmaken
ik kom echt nooit in de index![]()
En je hoeft niet naar de index. Een link werkt gewoonquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet ik uit dit topic of een nieuwe tab aanmaken
ik kom echt nooit in de index![]()
Tnxquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je hoeft niet naar de index. Een link werkt gewoon
http://forum.fok.nl/forum/sho
ja.. uhm nee niet eens.. nee, vast iets in oudquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar wel een hoop afkortingen
Ken je het D&D forum? of KEL? FC?
CRE? DEF?
Of een bloedtransfusie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval nog seks gehad.
Hoef je tenminste geen vieze, plakkerige seks te hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel vervelend.
En welke homo is nou die van jou?quote:
Al ruzie gehad om Miss Holland?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Midden bovenste rij, tussen zonnebrildikkerd en Miss Holland in.
I'll be the judge of that.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Misschien is dat helemaal niet zo leuk
"Whuuuuuut? Hoezo had jij je handen op de kont van Miss Holland? Nou?! Had ze een lekkerdere kont of zo? Wat is er mis met de mijne? Je vindt me dik he? Dat is het! JE VINDT ME DIK!!!!!!!!"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:31 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie gelijk
*Ang3l zet handjes in de zij *
Daar hebben we Chinezen voor uitgevonden...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wie heeft naaimachines uitgevonden? Ik snap er de ballen van
Je bent zelf toch een naaimachine?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
wat snap je niet dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat een homoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Midden bovenste rij, tussen zonnebrildikkerd en Miss Holland in.
Gelukkig welquote:
De transporteur deed het niet, maar na uit elkaar halen doet ie dat wel, alleen de zigzag wil ie nog niet maken.quote:
de noordpier is niet die hoge volgens mij....... of wel? damn langs die hoge muur wil je niet int water liggenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:30 schreef CherryLips het volgende:
8-jarig jochie van pier afgewaaid
# I believe I can Flyyyyyyyyyyy#quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:30 schreef CherryLips het volgende:
8-jarig jochie van pier afgewaaid
quote:
Wilde net hetzelfde vragen aan julliequote:
gezellig!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:59 schreef Gabbylicious het volgende:
Ik zoek een date voor vanavond. PM als je zin hebt.
Sorryquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:07 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Wilde net hetzelfde vragen aan jullieTe laat dus
jij wil ook alleen maar wat je niet kunt hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:07 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Wilde net hetzelfde vragen aan jullieTe laat dus
En dat denk je omdat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:18 schreef clevy het volgende:
[..]
jij wil ook alleen maar wat je niet kunt hebben
denken is een groot woord.quote:
Je doet maar wat je niet laten kuntquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:23 schreef clevy het volgende:
[..]
denken is een groot woord.
ik gokte iets wat plausibel was gezien de vraag en antwoord spelletjes en ik kan er mee plagen.
aangezien je hapte is dat gelukt.
Hallo?!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:59 schreef Gabbylicious het volgende:
Ik zoek een date voor vanavond. PM als je zin hebt.
Jij hebt straks een kwakje op je foboquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Je doet maar wat je niet laten kunt
eten bestellenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:39 schreef Cue_ het volgende:
grumbl.. wil ik eten bestellen weet ik niet wat
schiet dus ook niet op. Heb echt geen idee waar ik zin in heb
Hoezo? Moet je het zo nodig kwijt?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij hebt straks een kwakje op je fobo
PM eens foto, misschien kom ik heerlijk voor je koken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:39 schreef Cue_ het volgende:
Nee dank jequote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:40 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
PM eens foto, misschien kom ik heerlijk voor je koken.
Iets oostersquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:39 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben al geholpen. Toch bedanktquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo? Moet je het zo nodig kwijt?
Wij eten pannenkoeken met aardbeien en slagroom.quote:
Het moet vooral weer makkelijk warm te maken zijn voor je. Aangezien de dichtstbijzijnde zaak die bezorgt in Utrecht zit?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zit nu te kijken of de chinees nog wat lekkers heeft
Ik wil best naar de chinees fietsen hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het moet vooral weer makkelijk warm te maken zijn voor je. Aangezien de dichtstbijzijnde zaak die bezorgt in Utrecht zit?
Pizza valt dan af lijkt mij.
Het laatste!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:49 schreef Cue_ het volgende:
Het wordt chinees denk ik zo
wat is lekkerder kip kerry of tsa sieuw ..?
babi ketjapquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:49 schreef Cue_ het volgende:
Het wordt chinees denk ik zo
wat is lekkerder kip kerry of tsa sieuw ..?
Respect voor mensen die sporten. Als Peuter in januari naar school gaat, en ik elke donderdag vrij ben terwijl hij op school zit wil ik ook gaan sporten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:44 schreef xFriendx het volgende:
Broertje wou opeens vanavond met mij squashen. Die vind eten al best leuk en lekker, net op vakantie geweest, dus die zal er wel een buikje af willen rennen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:48 schreef L-E het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:48 schreef L-E het volgende:
Laat me raden? Je hebt symptomen check op internet gedaan en zelf doktertje diagnose gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Ik kan echt niet meer zonder sporten. Echt onderdeel van mijn leven geworden en ik kan er echt van genieten/happy van worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Respect voor mensen die sporten. Als Peuter in januari naar school gaat, en ik elke donderdag vrij ben terwijl hij op school zit wil ik ook gaan sporten.
Vind het nu al eng.
Nee, ik werk in de zorg en weet bepaalde dingen, helaas.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat me raden? Je hebt symptomen check op internet gedaan en zelf doktertje diagnose gespeeld
Mijn wereldbeeld, wat doe je.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik kan echt niet meer zonder sporten. Echt onderdeel van mijn leven geworden en ik kan er echt van genieten/happy van worden.
Mja dan nog.... ga niet jezelf bang lopen maken....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik werk in de zorg en weet bepaalde dingen, helaas.
Waarom zou je stoppen op het moment dat zelfs jij er happy van wordt?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik dat merk, stop ik er meteen weer mee hoor.
Omdat dat niet past bij de SportenIsStom-ideologie die ik de wereld in wil sturen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Waarom zou je stoppen op het moment dat zelfs jij er happy van wordt?
Ik ben zo'n muts in zulke dingen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja dan nog.... ga niet jezelf bang lopen maken....
Als ik soms ergens last van heb en op internet kijk dan krijg je de meest verschrikkelijke dingen... maar ja, paracetamol en volgende dag weer over
Don't worry
Als het nou een paar dagen duurt... dan zou ik me zorgen gaan maken.... maar toen ik een keer longontsteking had als kind, daar was ik 2 weken ziek van ofzo.... Mja, daarna weer fit verderquote:
Tis ook niet verplichtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat dat niet past bij de SportenIsStom-ideologie die ik de wereld in wil sturen.
Nee hoor. Dat is gewoon bij elke moederquote:
Van de week nog een goede quiche gemaaktquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis ook niet verplichtEen goede quiche maken is ook een sport, zo kan je het ook zien
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is gewoon bij elke moeder
Ik was altijd heel kalm, jarenlang. Maar een half jaar geleden is het zoontje van een vriendin overleden, hij was vijf, en dat heeft er ingehakt: sindsdien ben ik echt een stuk banger. Ik bel de dokter niet als er niets gaande is hoor, maar ik ben wel érg oplettend nu..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ben ik zo'n slechte dan? Ik schiet nl niet zo snel heel erg in de stress van zoiets.
Ik zorg wel voor Peuter, doe not wurrie! We shall be saved!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Van de week nog een goede quiche gemaaktdamn wat was die lekker
![]()
L-E... je maakt me nu wel ongerust.. Peuter is onbevlekt ontvangen, dus de nieuwe Jezushij is alles
Dat weet ik toch! Maar toch een vleug van zorg over me heen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zorg wel voor Peuter, doe not wurrie! We shall be saved!
Wat voor quiche had je?
Ja ik let wel op, niet dat ik een paracetamol naar hem toe gooi en roep dat het meevalt zolang hij nog kan klagen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was altijd heel kalm, jarenlang. Maar een half jaar geleden is het zoontje van een vriendin overleden, hij was vijf, en dat heeft er ingehakt: sindsdien ben ik echt een stuk banger. Ik bel de dokter niet als er niets gaande is hoor, maar ik ben wel érg oplettend nu..
Ik ben samzz nietquote:
Kijk ik was voorbereid op deze vraagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk ik was voorbereid op deze vraag
Wat een poepieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wel, leuk perdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee daar hebben we het niet over.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk ik was voorbereid op deze vraag
Wat ben je een CUTIE hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je overigens met je rechteroog gedaan?Beter onethisch dan oneetbaar
Geen idee?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ben je een CUTIE hier!
Wat heb je overigens met je rechteroog gedaan?
ik ook van jouquote:
quote:
*gooit wat suikerklontjes op de grond*quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
L-E had het overduidelijk over mij, weg jij, shoo, shoo!
quote:
Okayquote:
Inkoppertje: mij!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:10 schreef Running_free het volgende:
Halloik ben weer terug naar een paar onverwacht drukke dagen, heb ik nog wat gemist?
Ik kan mij die stem heel goed voor de geest halen ja...vroeger ook veel gezien die filmpjesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:12 schreef Cue_ het volgende:
Grr.. ik kijk naar 'er was eens' (zo'n oude tekenfilm die ik vooral ken van de reis door he tmenselijk lichaam en met van die poppetjes die zuurstof verplaatsten enzo.
Nu hoor ik dus zo'n stem en heb geen idee waar die van is. Want ik ken hem van weer een heel andere tekenfilm.
Al nu ik nog eens hoor. Volgens mij komt de stem uit Astrix en Obelix
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:12 schreef Cue_ het volgende:
Grr.. ik kijk naar 'er was eens' (zo'n oude tekenfilm die ik vooral ken van de reis door he tmenselijk lichaam en met van die poppetjes die zuurstof verplaatsten enzo.
Nu hoor ik dus zo'n stem en heb geen idee waar die van is. Want ik ken hem van weer een heel andere tekenfilm.
Al nu ik nog eens hoor. Volgens mij komt de stem uit Astrix en Obelix
Dit was een stem van 1 van de bijrollen. maar die van die witte oude man is ook wel bekendquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kan mij die stem heel goed voor de geest halen ja...vroeger ook veel gezien die filmpjes
Hey lulquote:
gaat ie eraf ja?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
*even kijkt*
Ja vooralsnog nog wel ja
Weer last van de honden van de buren?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:44 schreef CherryLips het volgende:
Hoe noem je het als je een lichaam in stukken hakt?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:10 schreef Running_free het volgende:
Halloik ben weer terug naar een paar onverwacht drukke dagen, heb ik nog wat gemist?
Naïeve vrouwen, gotta love 'em!quote:
moord?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:44 schreef CherryLips het volgende:
Hoe noem je het als je een lichaam in stukken hakt?
CL wil vast wat meer kleurrijk taalgebruik in haar manifest.quote:
Het ging over een lijk dat bij de gewrichten uit elkaar was gehaaldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL wil vast wat meer kleurrijk taalgebruik in haar manifest.
Iets anders dan 'ontleden' kan ik niet echt bedenken..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ging over een lijk dat bij de gewrichten uit elkaar was gehaald
Moord in koele rode bloede?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL wil vast wat meer kleurrijk taalgebruik in haar manifest.
Zeker niet gelezen dat Miss een pony heeft? Sjongejonge.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:13 schreef Running_free het volgende:
[..]
Van alles wat ik terug gelezen heb was dit tot nu toe het meest intressante.
Zo snel vergetenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeker niet gelezen dat Miss een pony heeft? Sjongejonge.
Hij is nog naamloos.quote:
Hmm, wil ik een Joris boven me hebben hangen de hele tijd....?quote:
Je kan van onderen ook een pony laten groeien, dat is aan jou.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, wil ik een Joris boven me hebben hangen de hele tijd....?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan van onderen ook een pony laten groeien, dat is aan jou.
Je zou zeggen dat een vertaling van "dismemberment" aardig in de buurt zou moeten komen, maar dat blijkt gewoon "vierendeling" te zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ging over een lijk dat bij de gewrichten uit elkaar was gehaald
Ja hoe weet ik nou waar jij op kunt lopen? Ik zou gewoon eens een rondje stad maken als ik jou was, wat verschillende winkels af enzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
Miss, waar koop ik leuke zwarte laarzen, waar zelfs ík op kan lopen?
Nee, dat doe ik al drie jaar, dat helpt niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hoe weet ik nou waar jij op kunt lopen? Ik zou gewoon eens een rondje stad maken als ik jou was, wat verschillende winkels af enzo.
Oh jee.. maar wat voor iets zoek je dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik al drie jaar, dat helpt niet.
exarticulatiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat een vertaling van "dismemberment" aardig in de buurt zou moeten komen, maar dat blijkt gewoon "vierendeling" te zijn.En dat verwijst m.i. naar een specifieke actie met paarden of in ieder geval iets dat beschrijft waarbij het lichaam in één beweging in vieren wordt gescheurd.
Een soort van classy laars, mag een hak onder zitten maar niet te hoog, voor onder een kek nieuw jurkje! Winterjurkje, waar dus ook een zwarte legging oid onder gaat. Ik draag jurkjes altijd zomers, met slippers, dus hoe dat moet met laarzen enzo weet ik niet goed. Ik ben onderontwikkeld.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jee.. maar wat voor iets zoek je dan?
Is het doel van je tekst dat andere mensen het begrijpen of gewoon patsen met mooie medische termen?quote:
Sendra vind je vast weer niets.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Een soort van classy laars, mag een hak onder zitten maar niet te hoog, voor onder een kek nieuw jurkje! Winterjurkje, waar dus ook een zwarte legging oid onder gaat. Ik draag jurkjes altijd zomers, met slippers, dus hoe dat moet met laarzen enzo weet ik niet goed. Ik ben onderontwikkeld.
Zo noemen ze datquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het doel van je tekst dat andere mensen het begrijpen of gewoon patsen met mooie medische termen?
Of is je publiek een mengelmoes van linguïsten en medici?
Ik vind Ziengs of Schuurman Schoenen wel fijne winkels.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Een soort van classy laars, mag een hak onder zitten maar niet te hoog, voor onder een kek nieuw jurkje! Winterjurkje, waar dus ook een zwarte legging oid onder gaat. Ik draag jurkjes altijd zomers, met slippers, dus hoe dat moet met laarzen enzo weet ik niet goed. Ik ben onderontwikkeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
L-E, zoiets ms, hoewel ik zelf liever iets zonder riempjes heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pony laarzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:
Dat valt wel mee toch?quote:
je hebt hoogtevrees?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik draag ze niet, dus ik vind het snel hoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
Oh deze vind ik mooi!
Loopt dat nou fijn met zo'n hak ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Deze vallen nog wel mee denk ik ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Loopt dat nou fijn met zo'n hak ?
Ik zou er bijna hoogtevrees van krijgenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Deze vallen nog wel mee denk ik ja.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
Hoe hoger de hak, hoe hoger de piemel steigert.
dan ben je nogal lenigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:29 schreef ArTiC het volgende:
best kudt als je piemel tegen je kin slaat
Is toch niets mis mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
gaat het weer over jurkjes en laarzen.....
Nope.... had geen adviezen meer gekregen van jouquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is toch niets mis mee.
Heb jij trouwens Kid606 al eens goed beluisterd?
Klopt, klopt, maar ik was je niet vergeten!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nope.... had geen adviezen meer gekregen van jou
Had je trouwens al eens die ceedees goed beluisterd en wat vond je ervan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nope.... had geen adviezen meer gekregen van jou
Murcof heb ik inderdaad veel gedraaid.... very very nicequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je trouwens al eens die ceedees goed beluisterd en wat vond je ervan?
Ik was druk met fantaseren hoe die jurkjes van je lichaam glijdenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
Ja sorry, ik was even druk met jurkjes kopen hoor.
Dat zou het altijd moeten zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef Ripley het volgende:
Ow wacht, is het weer ik ben een geil wijf met hakjes en jurkjes tijd? : P
Zie een eerdere post van me op deze paginaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vertel, hoe is het met je hakjes dan?
*sop*sop*sop*quote:
Ik was meer aan t nadenken of ik t wat zou vinden.quote:
Amateurquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zie een eerdere post van me op deze pagina
Ik draag alleen mijn eigen hakkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was meer aan t nadenken of ik t wat zou vinden.
En dat ik nog hakken zat voor je heb die ik of nog nooit heb aangehad of nu al meer dan een jaar niet heb aangehad.
aka mietjequote:
Nee joh gekkie.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is drinkbaar. Alhoewel ik op dit moment even koffie prefereer.
Stomme ontkenningsfase.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Regel het lekker zelf. Ben je loopjongen niet
Nee, niks spannends gedaan gisteren.quote:
Je vaatwasser is weer gemaakt?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, niks spannends gedaan gisteren.
Snel naar huis gegaan voor de vaatwasser monteur die onverwachts twee dagen eerder was.
Daarna gewoon in huis gerommeld en filmpje gekeken en gelezen.
Vanavond ff naar Arnhem heen en weer knallen als het goed is.
Dat is in Enschede. In Arnhem mag het gewoon.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vaatwasser is weer gemaakt?
Vuurwerk is nog verboden!
Dat is niet belangrijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:43 schreef Spijker83 het volgende:
Pfff.. Brak..
Gister voor het eerst meegedaan aan een Pubquiz.. Was erg gezellig.
Niet eens.. 5 plek van de 8 of zo...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is niet belangrijk
Heb je gewonnen?
Volgende keer met vrienden gaanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:46 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Niet eens.. 5 plek van de 8 of zo...
Mijn kennis liet me in de steek
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is in Enschede. In Arnhem mag het gewoon.
quote:Afsteken van vuurwerk
Vuurwerk afsteken mag alleen tijdens de jaarwisseling van 31 december 10.00 uur 's ochtends tot 1 januari 02.00 uur 's ochtends. Afsteken of voorhanden hebben buiten deze tijden kan worden bestraft met een geldboete.
Minder bier drinken!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:46 schreef Spijker83 het volgende:
Niet eens.. 5 plek van de 8 of zo...
Mijn kennis liet me in de steek
Je was net nog met kennissen die je in de steek lieten niet met vrienden. Heb jij zitten liegen kleine jongen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:49 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Die wisten ook bijna niks..
[..]
Nee dat mag ik niet van mijn geloof
quote:Kleine jongen
Je bent op deze wereld dus zal je moeten vechten net als ik
Ik kan het weten
Het leven is niet makkelijk
Er is tegenspoed op ieder ogenblik
Kleine jongen
Er zijn veel goede mensen
Maar slechte zijn er ook helaas `t is waar
Je moet maar denken:
Dat jij straks gaat beseffen
Dat eerlijk het langste duurt geloof me maar
Er Was Eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik lieg (bijna) nooit..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je was net nog met kennissen die je in de steek lieten niet met vrienden. Heb jij zitten liegen kleine jongen?
Vrienden, NMLK-mensen, what's the difference?!quote:
Bij die tweede worden mensen geband heb ik begrepenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrienden, NMLK-mensen, what's the difference?!
Ja, door die spleetogen zien ze niet bestquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:06 schreef Cue_ het volgende:
Het Chinese vrouwtje gister noemde mij 'meisje'
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, door die spleetogen zien ze niet best
die is wel heel oud godt.. Had beter verwacht.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:14 schreef Godtje het volgende:
Diep van binnen weten Chinezen dondersgoed dat ze op elkaar lijken. Zo zijn ze ook aan die spleetogen gekomen: Die lopen dan op straat en dan is het uhh: Is dat nou Tsong of Tseng.
Ik ben toch ook oudt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
die is wel heel oud godt.. Had beter verwacht.
Jouw Facebook-vrienden zijn zeker net vorige week overgestapt vanaf Hyves of niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Lol, net op FB
1- Open Google maps
2- Toets Tokio, Japan in als vertrekpunt
3- Toets Shanghai, China in als eindpunt
4- Lees het 48e punt
Hij is wel leuk
Wij zijn gewoon nog groen als grasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:36 schreef Q. het volgende:
Jouw Facebook-vrienden zijn zeker net vorige week overgestapt vanaf Hyves of niet?
Cue_quote:
1992 belde.....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Lol, net op FB
1- Open Google maps
4- Lees het 48e punt
Hij is wel leuk
Ik zit al redelijk lang op FB, maar ik ken hem niet. Waarschijnlijk omdat het me niet zoveel interesseert.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Jouw Facebook-vrienden zijn zeker net vorige week overgestapt vanaf Hyves of niet?
En dan zeg je dat de 'mop' van Godt oud was...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Lol, net op FB
1- Open Google maps
4- Lees het 48e punt
Hij is wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HILARISCH!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
En je hebt ze uiteraard netjes gewaarschuwd voor 9/11, de tsunami etc, anders ben JIJ verantwoordelijk voor de dood van duizenden mensenquote:
Geen grappen over WO2 aub. Mijn opa is omgekomen in een concentratiekamp...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen de Duitsers de fiets van mn opa nog niet hadden gejat inderdaad.
Over duitsers gesproken!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen de Duitsers de fiets van mn opa nog niet hadden gejat inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |