Lekker!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, ik heb net voor 360 kcals een clubsandwich gerookte zalm met komkommersalade verorberd.
/liefdagboek
Da's goed nieuws Vik! Mooi!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Goed mama-nieuws! Ze heeft vanochtend een uitgebreid hartonderzoek gehad en als er niks geks is, mag ze vandaag nog naar huis. En als het nog niet is zoals het moet zijn, krijgt ze vandaag nog een pacemaker en mag ze vrijdag naar huis. Iig mag ze deze week nog naar huis, zo fijn!.
Wat fijn Vik!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Goed mama-nieuws! Ze heeft vanochtend een uitgebreid hartonderzoek gehad en als er niks geks is, mag ze vandaag nog naar huis. En als het nog niet is zoals het moet zijn, krijgt ze vandaag nog een pacemaker en mag ze vrijdag naar huis. Iig mag ze deze week nog naar huis, zo fijn!.
wow, goed nieuws. Dit heb ik ook gemist, is ze a lang in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:48 schreef Viking84 het volgende:
ik eet zo voor nog meer kcal 2 kaasbroodjes, en een broodje met roomboter en hagelslag.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, ik heb net voor 360 kcals een clubsandwich gerookte zalm met komkommersalade verorberd.
/liefdagboek
Ach ieder z'n eigen maniertjes hequote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:48 schreef Nallie het volgende:
Zit net dat dieettopic door te lezen...![]()
Ze missen daar echt een loveli! Sommigen zijn echt zo ongezond bezig!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Dat mag! Maar ik vond dit al heel watquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik eet zo voor nog meer kcal 2 kaasbroodjes, en een broodje met roomboter en hagelslag.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach ieder z'n eigen maniertjes heLaten we iig de Dieet VS Slank vete niet weer oprakelen
Die heb ik gemist! Klinkt wel spannendquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach ieder z'n eigen maniertjes heLaten we iig de Dieet VS Slank vete niet weer oprakelen
Plaatje doettetnie Viz!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ontbijtkoektaliban hooo! Allah ackbar! *BAM*
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ontbijtkoektaliban hooo! AllahBroccoli ackbar! *BAM*
Drie weken nu, dus jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wow, goed nieuws. Dit heb ik ook gemist, is ze a lang in het ziekenhuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |