Van binnen welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je ook squealde om koddige diertjesNvm!
ik kom echt twee weken te kort, ik heb dan ook twee weken minder. ik zie als een berg op tegen weer beginnen terwijl ik nog nauwelijks uitgerust ben en nog zoveel moet opruimen, uitzoeken en eigenlijk ook schrijvenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:33 schreef Razztwizzle het volgende:
101 doelen, pff.. ik ben vandaag al te lamlendig om de was op te vouwen. Maar ik ga het tķch doen. Zeven weken vakantie is echt te lang![]()
sorrysorrysorryvoordewerkendenhier.
Bijna op vakantie
Dan kijk ik voor de nerd-balans Big Bang Theory seizoen 4 uitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:42 schreef MarMar het volgende:
Ik ga vandaag een poging doen om meisjesmeisje te worden: ik ga beginnen met Grey's Anatomy. Heb de dvd's te leen van een vriendin om de dag wat door te komen en ik ben bang dat ik het nog leuk ga vinden ook.
Veel plezier!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:42 schreef MarMar het volgende:
Ik ga vandaag een poging doen om meisjesmeisje te worden: ik ga beginnen met Grey's Anatomy. Heb de dvd's te leen van een vriendin om de dag wat door te komen en ik ben bang dat ik het nog leuk ga vinden ook.
GAquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:42 schreef MarMar het volgende:
Die heb ik al gezienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:43 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dan kijk ik voor de nerd-balans Big Bang Theory seizoen 4 uit.
En sterkte MarMar.
guilty.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Veel plezier!Ik heb het geprobeerd, omdat velen er zo lyrisch over waren en ik vond er echt geen zak aan
.
Lilypadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat vinden jullie vanHow I met Your Mother
?
Legen- wait for itquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:45 schreef shinydiscoball het volgende:
?
Daar zag ik eerst alleen maar stukjes van omdat het voor Masterchef komt, maar we vonden het steeds leuker, dus de tv gaat nu wat vroeger aanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:45 schreef shinydiscoball het volgende:
?
Dat heb ik dus totaal gemist hč... Zie af en toe een aflevering op tv maar da's alles. Maar goed, met TBBT waren wij ook laat, dat zijn we nu aan het kijken dus misschien hierna HIMYM.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:45 schreef shinydiscoball het volgende:
?
haha hier ook! Is die masterchef toch ook goed voor How I..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Daar zag ik eerst alleen maar stukjes van omdat het voor Masterchef komt, maar we vonden het steeds leuker, dus de tv gaat nu wat vroeger aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |