oh even dansen is wel een goeie. Ik mocht niet aan de beentjes komen ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Las even mee over groeipijnen.
Bij mij hebben ze er allebei zo nu en dan veel last van. Flip klaagt dan over 'auwa poet' en wijst op de onderbenen. De oudste weet inmiddels wat het is en geeft dat ook aan. Hij heeft het ook vaak rondom de knietjes.
Ze worden beiden overstuur wakker, willen echt niets, kunnen zelfs soms bijna niet lopen. Ik neem ze altijd effe mee naar beneden en zo gauw ze wat rustiger zijn door een beenmassage, soms een zetpil en wat te drinken ga ik even met ze dansen (niet dat ze er veel zin in hebben, meestal is het tussen 11 en 12 uur 's avonds als ze al een poosje geslapen hebben). Daarna gaat het al gauw beter.
Het is gewoon hartstikke vervelend. Dat is het.
Het duurde een tijdje voor het kwartje viel bij mij dat het misschien groeipijn kon zijn dus laten lopen is niet bij me opgekomen. Maar ik ga je tips zeker onthouden, laten bewegen en warm douchen lijken me concrete dingen die voor haar goed verlichting moeten bieden. Eventueel met een paracetamol erbij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Zielig... Kun je haar wel dwingen zelf te lopen? Ook al is het mee lopen naar de keuken voor wat te drinken. Ik doe dat altijd wel, als ze blijven hangen dan blijven ze ook echt veel langer hangen. Beweging helpt hier iig goed. Warm douchen trouwens ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |