abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 augustus 2011 @ 07:10:55 #51
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100630768
we zijn wakker 8-) c_/
wat ik al zei, vannacht om half twee kroop hij er bij ons tussen en sliep gewoon door en als ik niet wakker gebeld was door een kennis uit noorwegen rond half twee, was hij wrs niet eens wakker geworden
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_100631172
Tess was om 5.30 even wakker, en toen heeft ze tot 6.30 in mijn bed geslapen :D

DJMO, waarom word je in godsnaam om half 2 gebeld?? Wat een kuttijd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 08:37:49 #53
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_100631294
Bram heeft ook heerlijk geslapen, van 19.00 tot 7.00, met tussendoor 1x wakker. Ik denk geschrokken want hij gilde het uit. Nadat hij bij ons was gekropen sliep hij zo weer verder.

Vandaag dus zonder luier naar het kdv, ik ben benieuwd of het goed gaat. Ik verwacht dat de leidsters zo rond de middag een luierbroekje aan moeten doen.
pi_100631314
Ik joog te hard denk gister. Wat een kutnacht weer. Jen wilde wel naar bed, maar rond 9 stond ze weer in de kamer. En krijsen gillen uiteraard. Leyla wakker. Zucht.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_100631331
oei das nie fijn Tico
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:07:00 #56
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_100631661
Dat is k*t Tico :(

Ik zou toch niet blij zijn als iemand maar durfde me om half 2 's nachts te bellen... (als het tenminste niet dringend is)

We zouden vandaag met oma naar Sprookjeswonderland gaan, maar omdat het zo regent dit toch maar afgezegd en afgesproken dit met mooi weer te doen. Maarten had het wel heel goed onthouden, maar snapte het (zo ver mogelijk) wel dat we niet gingen. Nu straks maar lekker uitgebreid in bad, boodschappen doen, lekker binnen spelen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_100632319
Wat vervelend Tico!

Ik had ook zin om wat leuks te doen met mijn meisjes, maar het weer, bah bah bah... Ik denk dat ik maar cakejes ga bakken zoals iemand op mijn FB opperde :) Maar dan moet ik eerst de ingredienten halen en daarvoor moet ik naar de winkel en het regent :( maar goed ik wacht het nog even af ik moet zowieso richting winkelcenturm want ik moet nog fruit halen bij de fruitman en die is er alleen op vrijdag!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100632395
Kloteweer en obstinate peuter.
Net naar buiten geweest, daar wil hij eigenlijk ook niet zijn.
Weer binnen, loopt hij naar Florian, roept WRAAAH en bijt hem gewoon zo hard hij kan }:|
Florian getroost en Leander gemeld dat ik erg boos was, omdat ik ook van Florian houdt en Leander hem pijn doet.
En toen had ik twee hysterisch huilende kinderen }:|
Vervolgens denk ik: sesamstraat moment! en doe ik de TV aan, Florian doet hem net zo hard weer uit }:|
Weer twee hysterisch hard huilende kinderen. (Als iemand de tv uit doet, doe ik hem niet meer aan en ze kunnen het niet zelf)

Zucht.Boel gekalmeerd, ik pak een koekje voor beiden, geef ze beiden aan F-je. Geef maar één aan Leander.
Leander wil hem niet en neemt hem niet aan.
Florian denkt: dan eet ik hem zelf wel op!
Leander is het daar niet mee eens.
Schreeuwen, trekken slaan.
En hey, twee hysterisch huilende kinderen :')

Is het al 19:00?
pi_100632475
bluh free
tis ook echt *zo'n* dag he ;(

* simmu schuift een bakkie troost naar freecell
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_100632476
Och Freecell wat een ellende.. Lastige dingen lijken me dat zeg! Gaan mijn meiden vast nooit doen ;)
pi_100632498
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 09:53 schreef MamaPurk het volgende:
Och Freecell wat een ellende.. Lastige dingen lijken me dat zeg! Gaan mijn meiden vast nooit doen ;)
Ik denk dat meiden dat wel echt minder doen...
Maar dit zijn wel dagen dat ik echt moet nadenken over hoe ik met ze om wil gaan als er stoom uit MIJN oren komt.
Tot nu toe gaat het goed :P
pi_100632594
vaak tot 10 tellen dus! En meiden minder ik weet het niet... Ik heb 2 zusjes en wij beten en knepen elkaar en eentje heeft mij zelfs eens een bloedneus geslagen, omdat hun aan het vechten waren en ik er tussen dook omdat het echt hard tegen hard ging ;)

In een stad hier dichtbij is kermis, had ik wel even heen gewild maar die stomme regen...
pi_100632621
Free dat zijn geen fijne dingen om zo de ochtend te beginnen!
DJMO Gelukkig nog door geslapen tussen jullie in! en wat een rottijd om zomaar wakker gebeld te worden en al helemaal als het niks ernstigs is ofzo!
Tico dat zijn ook geen fijne dingen! uiteindelijk wel allemaal nog redelijk optijd gaan slapen?
Sugarsnap spannend hopelijk gaat het daar ook helemaal goed ^O^
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100632647
Beginnen? :P De dag is hier al wel een tijd bezig hoor ;)

En nu krijg ik de jongste niet meer stil ;( Gewoon helemaal niet. Is boos en loopt ook bij me weg, dus ik krijg ook niet de kans. Hij zit nu onder de tafel te huilen :?
Mup -O-
pi_100632695
Dan is het lastig ergens te beginnen met troosten, komt ie niet uiteindelijk vanzelf als je hem even laat gaan? Of kun je hem niet wat te spelen aanbieden waardoor hij wel weer toenadering zoekt ofzo?? Arm ventje... En arme Freecell natuurlijk...
pi_100632699
Hier ligt Roy alweer op zijn bed, vanmorgen om half 8 wakker en nu weer terug op bed :+

Free hopelijk is de "storm"straks weer snel voorbij
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100632735
Roy wat een luie... Hier kijkt Jaël Fifi en Sarah slaapt op mij :)

Jaël ziet er vandaag zo leuk uit maar wel echt grote meisjes achtig...
pi_100633025
wat een herkenning, hier ook een lastige peuter ( moet sinds een paar weken een pleister op zijn oog en een bril op de bril wil hij nog wel op maar die pleister, dir houdt hij alleen op als hij na afloop op een papiertje mag en als het papier vol is, er een autootje gekocht mag worden :@ maak het wel zo dat er steeds meer op moeten eer het vol is.

Zal blij zijn als het of buitenspeelweer wordt of de vakantie om is.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:43:04 #69
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_100633565
Hier ook alweer een hysterische huil/gil bui gehad... Maarten was uitgebreid in bad geweest en hij deed iets wat niet mocht. Hier is nieuw dat hij dan "pfffrrr" doet naar mij toe. Brutaal dus, en dus mag hij even omdraaien. Nou dat was een boze bui waard, het duurde even tot het over was en daarna was hij gelukkig wel weer lief. Nu zit hij naast me zijn appeltje te eten.

Het lijkt erop dat het "Bumba-tijdperk" over is, dit was vanochtend op Ned. 3 en hij wilde "anders kijken" en wel Pieter Post! Laat dat nou net vlak daarna op Nick. Jr. komen :)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:43:44 #70
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_100633585
En wat ik nog wilde zeggen: sterkte voor alle andere mamma's met dwarse peuters! :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:07:45 #71
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100634165
nou ja, ik vond het niet erg om wakker gebeld te worden in dit geval. Ook johan begreep het (na uitleg vanmorgen) wel en vond het ook minder erg ;)

Wij zijn weer terug van een praatsessie en ze vind wel dat hij grote sprongen maakt
(zus, boom, buiten, schoenen, koekje, bal, stuiterbal, zitten, drinken, kom mee, poep, bumba, bob(pie < bob de bouwer) sommige woorden nog wat krom en alleen voor ons verstaanbaar, en wat hij nog niet kan zeggen maakt hij wel duidelijk met gebaren :)

Wat overigens nog steeds een hit is hier is Uki of het feyenoord we houden van die club liedje ( :') )

mama's met dwarse peuters :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:28:17 #72
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_100636419
Mijn kind kijkt teveel CBeeBies...
Gisteren las ik Rupsje Nooitgenoeg voor. Als het verhaaltje uit is, wijst ze nog eens naar de vlinder en zegt: "Butterfly!" :o

Ze wil tegenwoordig niet meer op het potje, maar op de wc (met verkleiner). Af en toe nog een ongelukje, maar de meeste keren gaat het goed.
Ze praat ook een stuk duidelijker en wil nu ook verhaaltjes vertellen. Een buurvrouw/vriendin viel het ook op dat ze zoveel duidelijker praat.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_100636927
Butterfly :D

Ik heb de kinderen in de auto gezet en ben koffie gaan halen bij mijn broer :+ Dat was een goed idee ;)
Iedereen weer blij,, inclusief broer en zijn kinderen :)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:11:07 #74
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_100637778
O lekker, freecell, kan toch even schelen als je er even uit gaat als ze zo bezig zijn, he?

Op vakantie hoorden we van Marlien als we een spelletje wilden gaan doen: Ajeweddy? (Are you ready?)
En thuis spreken we toch echt Nederlands...

En haar favoriete liedjes zijn:
Abcdefg..... Ze kent het helemaal, alleen het einde gaat nog niet helemaal goed: "a-b-c-d-x tot z, dat zijn lettertjes alfabet"
En probeert ze steeds te zingen :{
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:23:36 #75
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_100640543
Ik heb Annicka gewoon even bij oma gestald, even een dagje 'vrij'. O-) Kan ik meteen wat klusjes doen welke ik anders in het weekend doe.

Hier wordt ook heel enthousiast het alfabet gezongen trouwens, al heb ik het liedje (zoals ik dat ken dan) wel een beetje aangepast door de letters k-l-m-n-o-p niet zo snel achter elkaar af te raffelen. Schijnt beter te zijn, omdat de letters dan beter van elkaar te onderscheiden zijn.

En Engels: een week geleden werden we verrast door een dame die ineens ook tot 10 kon tellen in het Engels. En eerder hoorde ik ook al 'Let's go' als we weggingen, en gisteren had ze het over 'play', spelen dus.

Echt amazing... :P Maakt het gebrek aan tweetalig opvoeden weer goed. Dat waren we namelijk wel van plan, maar dat is niet echt van de grond gekomen... :@
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')