Ik wilde meteen naar huis...quote:Volgens mij mist ze je, want het is de hele ochtend al “waar is mama” en “tessje mama toe”… heb haar toen een pasfoto van jou gegeven en toen was ze rustig…
…ze lag voor pampus op de bank, maar toen ik vroeg gaan we naar bedje was het “ikke tessje niet naar bedje”. Toch naar bed gebonjourd, maar jouw pasfoto moest mee naar bed. Ze deed d’r ogen gelijk dicht en was vertrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ja ze heeft vanmorgen weer oep gehad dus er lijkt weer normale regelmaat in te komen. En ze voelt zich duidelijk beter, klaagt niet meer over buikpijn, eet weer beter en is een stuk vrolijkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:49 schreef _Bar_ het volgende:
Goedemorgen!
Mamapurk en was er weer Poep? heeft ze nu ook minder last van haar buik?
en de moeder en kind gym hier bij mij is op woensdag en vr.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:03 schreef Vicky het volgende:
ohhh ze hebben peuterdans, 500m hier vandaan, 17 euro per maand..
maar het is op dinsdag en dan moet ik werken![]()
![]()
klikquote:
Weet ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
Gefeliciteerd!!
Ze zeiden niet dat het niet mag hè? Het werd afgeraden....
Groot gelijk!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Weet ik
Daarom doe ik het ook gewoon wélWant anders kom ik niet eens met de borstel in de buurt van F zijn mond
in de badkamer??quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:53 schreef simmu het volgende:
iemand wil geen luiers meer aan![]()
plasjes gaan helemaal goed, poepjes, ehm, niet. iemand tips mbt hoe ik die kleertjes dan uitkrijg zonder dat *alles* onder zit (en ja. we hebben vloerbedekking)
dan laten we een spoortje achterquote:
Sorry wist ik niet...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:24 schreef simmu het volgende:
god weet dat ik hier de boel graag wil decoreren![]()
we zijn hier ingetrokken met alles van de vorige bewoners er nog in. niet mijn smaak & vies en oud. maar de verhuiswagen arriveerde om kwart voor 9 en we kregen de sleutels om half 9ik hunker naar laminaat!
ik ben wel benieuwd hoelang deze zindelijkheidsbatch duurtik merk echt duidelijk 'stapjes' erin! we laten alles bij haar liggen trouwens. voor elk slaapje beginnen we over "wil je nog naar de wc?" en dan mag ze zelf kiezen en verder ligt de bal volledig bij haar. als ze een luier wil is dat best en als ze die niet wil is het ook goed
ik heb liever dat het 'vanzelf' gaat. ik zie gedoe met wekkers enzo niet zitten. wel heb ik er een tijdlimiet opzitten, aangezien ze met 4 toch echt wel zindelijk moet zijn ivm school. dus met 3.5 jaar herevalueer ik de boel en gaan we eventueel naar een wat meer dwingender karakter. dan wordt het echt training. maar ik heb goede hoop dat het vanzelf wel goed gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |