abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:35:47 #51
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_100542948
mensen die reageren met zaken als:
- dit moet je aanvechten
- daar heb je recht op
- dat kunnen ze niet maken

Zonder enige onderbouwing... Is vooral aan de orde bij boetes en bij irritatie over levering van goederen. Zeker irritant in die gevallen dat de jurisprudentie een duidelijke lijn laat zien (die weer afwijkt van de gemiddelde reactie).

Verder "een vriend van me..." of "ik ken iemand..."
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
pi_100542980
Alle topics met mensen die hun eigen falen willen verhalen op anderen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100542997
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:35 schreef Goverman het volgende:
mensen die reageren met zaken als:
- dit moet je aanvechten
- daar heb je recht op
- dat kunnen ze niet maken

Zonder enige onderbouwing... Is vooral aan de orde bij boetes en bij irritatie over levering van goederen. Zeker irritant in die gevallen dat de jurisprudentie een duidelijke lijn laat zien (die weer afwijkt van de gemiddelde reactie).

Verder "een vriend van me..." of "ik ken iemand..."
Aanvulling; mensen die hun argument beginnen met *ik denk*.

Ik wil niet weten wat je denkt, ik wil feiten :(
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:40:19 #54
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_100543080
"Wat zei je moeder toen je haar belde?" reacties

Mensen die denken dat ruilen een recht is

Alles over onverschuldigde betalingen, nou weten we 't wel

Moralistisch gelul in plaats van praktische oplossingen

Mensen die te cheap zijn voor een advocaat of rechtsbijstand en dan zelf een "juridische brief" met dure woorden proberen te maken _O_ Als aanklachter zijnde steld ik u thans in gebrekenis te weten de geld terug te betellen etc etc.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_100543133
Mensen die uit de hoogte doen omdat ze 100k hebben gespaard en jij minder :') 'en da's ech wel nodug!'
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:43:47 #56
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_100543164
Mensen die vanuit hun gevoel ("tja gekocht is gekocht he!") redeneren als antwoord op vragen waar gewoon simpele wetten ("wet koop of afstand") voor zijn.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_100543211
Lease auto topics.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:45:34 #58
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_100543217
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:33 schreef zalkc het volgende:
Standaard fok probleem toch? Het mooiste zijn wel diegene die dan ook nog claimen dat ze HBO/WO aan het doen zijn.
"Ja maar als ik SMS gebruik ik ook geen hoofdletters of interpunctie" |:(
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_100543233
Dit huis kost 300k. Kan ik 200k bieden???
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_100543266
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:45 schreef Catbert het volgende:

[..]

"Ja maar als ik SMS gebruik ik ook geen hoofdletters of interpunctie" |:(
Als jij tijdens het sms'en 500 woorden tikt spoor je ook niet ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_100543269
Of een van de ergsten: TS'sen die zich meteen aangevallen voelen als mensen hun vraag beantwoorden, maar dat het dan niet het gunstigst is voor de TS. Dat er dan 50 reacties zijn die A zeggen, en 3 die B zeggen. En omdat TS B wil horen, zeikt hij iedereen die A zegt af en quote de B-zeggers met de tekst: bedankt voor deze objectieve info!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:50:23 #62
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_100543333
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:45 schreef bijdehand het volgende:
Dit huis kost 300k. Kan ik 200k bieden???
"Ja dat kan" :P

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:47 schreef bijdehand het volgende:
Of een van de ergsten: TS'sen die zich meteen aangevallen voelen als mensen hun vraag beantwoorden, maar dat het dan niet het gunstigst is voor de TS. Dat er dan 50 reacties zijn die A zeggen, en 3 die B zeggen. En omdat TS B wil horen, zeikt hij iedereen die A zegt af en quote de B-zeggers met de tekst: bedankt voor deze objectieve info!
Dat is nieteens een WGR ergernis maar gewoon een algemene internet-fora-ergernis :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_100543405
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:50 schreef Catbert het volgende:
Dat is nieteens een WGR ergernis maar gewoon een algemene internet-fora-ergernis :)
Ja, maar hier vragen ze naar feiten en bronnen, en als je die dan geeft worden ze nog bozer. Ik erger me er alleen in WGR aan :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:55:54 #64
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_100543505
incasso bureau topics.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:59:03 #65
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100543622
"Wat gaat bedrijf X zeggen als ik salaris/arbeidsvoorwaardeneis Y bij ze neer leg?"
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100543724
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:55 schreef Het_Biertje het volgende:
incasso bureau topics.
Die kunnen niks
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_100544183
Mensen die lukraak antwoorden posten, zonder onderbouwing of wat dan ook.

Het brengt een TS in verwarring, en niet-regelmatige bezoekers zien vaak door de (onzin) bomen het bos niet meer en weten niet wie ze nou moeten geloven, omdat ze de users die regelmatig gewoon goede informatie geven niet kunnen herkennen.

Wellicht een idee om mensen die consequent goede (en goed onderbouwde) informatie posten een soort van herkenning te geven. Het betekent niet dat die personen per definitie het goede antwoord geven, maar dan weet je in ieder geval zeker dat diegene een goed onderbouwd antwoord geeft en betrouwbaarder is dan een willekeurig ander. Dan kun je zelf altijd nog je eigen mening vormen.
pi_100544284
Iets van een groene naam dan tov een blauwe ;). Ik vind het wel een goed idee.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 11:18:35 #69
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_100544321
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:17 schreef muhahaha het volgende:
Iets van een groene naam dan tov een blauwe ;). Ik vind het wel een goed idee.
Misschien wel, misschien niet. Ik zie er niet echt de meerwaarde van in.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_100544401
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:18 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien niet. Ik zie er niet echt de meerwaarde van in.
MVP status, most valued poster. Voor WGR lijkt me dat juist wel een extra meerwaarde te geven.
pi_100544449
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
De politie heeft mijn naam <insert random iets anders> verkeerd geschreven. Hoef ik nu de boete niet te betalen?
Heb ik een keer gemaakt :@ Bsn oid was niet opgeschreven. Heb de boete nooit gehad.

Sorry Ruigbaard!
pi_100544622
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:18 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien niet. Ik zie er niet echt de meerwaarde van in.
Of gewoon een icoontje naast je naam, net zoals ze bijvoorbeeld deden bij 'de grootste pet' verkiezen van PTA.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 11:27:01 #73
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_100544650
Maar wie gaat er dan bepalen wie de meest nuttige informatie neerzet? Ik geef toe dat ik ook niet altijd even goed ben, maar soms zit er toch best wat bruikbaars tussen. En ook de allerbeste poster zal wel eens een off day hebben
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_100544945
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:22 schreef DaFan het volgende:

[..]

Heb ik een keer gemaakt :@ Bsn oid was niet opgeschreven. Heb de boete nooit gehad.

Sorry Ruigbaard!
Dat is gewoon geluk hebben.
Heeft er verder niks mee te maken.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_100544946
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:27 schreef karr-1 het volgende:
Maar wie gaat er dan bepalen wie de meest nuttige informatie neerzet? Ik geef toe dat ik ook niet altijd even goed ben, maar soms zit er toch best wat bruikbaars tussen. En ook de allerbeste poster zal wel eens een off day hebben
De mods hebben wel een beeld van een aantal posters dacht ik, en de terugkomende posters/bezoekers ook wel. Ook is wel duidelijk van een aantal posters in welk vakgebied ze werken dan wel studeren.

Niet iedereen heeft alle wijsheid in pacht, en het moet ook zeker geen tagje worden van 'die persoon heeft altijd gelijk'. Maar het is voor posters gewoon handig om te weten dat de poster met een dergelijk tagje (of wat dan ook) over het algemeen beter onderbouwde antwoorden geeft dan de poster die iets heeft gehoord van de kat van de hond van de buurvrouw van de overbuurvrouw. Het is dus een hulpmiddel voor een TS. Uiteindelijk zal hij of zij zijn eigen conclusies moeten trekken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')