)
 ) 

stofzuiger opbergen, dag. Leander loopt een meter weg, dag! De hele dag
 stofzuiger opbergen, dag. Leander loopt een meter weg, dag! De hele dag  

.
 . 

Iets wat klinkt als 'koek' (ja, 90% van zijn woorden gaat over eten
 Iets wat klinkt als 'koek' (ja, 90% van zijn woorden gaat over eten  )
 ) Ja! Als ik vraag: wil je naar bed en hij is moe, dan loopt hij naar de deur en zegt 'dag!'
 Ja! Als ik vraag: wil je naar bed en hij is moe, dan loopt hij naar de deur en zegt 'dag!'  En 's avonds ook, loop ik zijn kamer uit, hoor ik nog 'dag!'
  En 's avonds ook, loop ik zijn kamer uit, hoor ik nog 'dag!'

quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:02 schreef freecell het volgende:
Haha Pessie, het is een Doerakje
Hij kletst inderdaad weer wat, er komen ook nieuwe woordjes bijIets wat klinkt als 'koek' (ja, 90% van zijn woorden gaat over eten
)
SolagratiaJa! Als ik vraag: wil je naar bed en hij is moe, dan loopt hij naar de deur en zegt 'dag!'
Als hij niet moe is, rent hij de kamer in en gaat fanatiek spelenEn 's avonds ook, loop ik zijn kamer uit, hoor ik nog 'dag!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij lijkt zich dus weer wat beter te voelen!
Hij houdt gewoon van eten! Wordt een goede kok

"
 " 

Ik heb midden in de nacht ergens een speenkoord vandaan gevist die niet rond zn nek kan en daarmee zn speen aan een vrij zware knuffel vastgebonden. Die kreeg hij niet uit bed, had ie wel iets nieuws om boos over te wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:09 schreef Vlindur het volgende:
Pessie
Rienk deed dat ook
Die smeet zn inboedel buiten bed en dan piepen dat ie alles kwijt was
Het is een fase, want ik ging steeds langzamer naar boven. Die had het op een gegeven moment ook wel door
En hij komt me nu even melden dat de teletubbies er op is
"teties!!"

voor jullie.
 voor jullie. Het is heel herkenbaar.
 Het is heel herkenbaar.

. Als hij brood weigert en hij bij het avondeten dus ontzettende honger heeft schuift hij alles naar binnen (en vervolgens een kokhalzende dreumes aan tafel). Als hij gewoon honger heeft kauwt hij wel.
 . Als hij brood weigert en hij bij het avondeten dus ontzettende honger heeft schuift hij alles naar binnen (en vervolgens een kokhalzende dreumes aan tafel). Als hij gewoon honger heeft kauwt hij wel. 

Hij zit echt te kijken hoe hij dat zo snel mogelijk kan wegwerken.
 Hij zit echt te kijken hoe hij dat zo snel mogelijk kan wegwerken. 

Ja, alles wordt onder een vergrootglas gelegd nu. Dat gebeurde ook met Lena toen ze net geboren was en in het ziekenhuis lag, alles werd geproblematiseerd terwijl veel dingen bij een ander kind niet op zouden vallen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:09 schreef Solagratia het volgende:
Ik dacht dus ook al dat (jonge) dreumesjes niet alles kauwen. Amy is dus niet zo slecht met eten als het lijkt. Maar omdat we bij de logpediste lopen, is het gelijk een 'ding' dat ze voornamelijk plet en sabbelt. Maar goed oefenmomenten met kauwen zijn nooit weg natuurlijk!
 Ik heb me er wel eens een beetje zorgen om gemaakt.
 Ik heb me er wel eens een beetje zorgen om gemaakt. 

Ik schrik er echt van dat er ook aan CF gedacht wordt. Ik hoop met iedereen mee dat dat er niet uitkomt.
 Ik schrik er echt van dat er ook aan CF gedacht wordt. Ik hoop met iedereen mee dat dat er niet uitkomt. 

Oh, dit is wel heel herkenbaar!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:18 schreef Sorbootje het volgende:
werken = wekkelen
varken= vakkelen
vork = vokkelen
vliegen = vliegelen
etc..
 ), net als dat het ww van neusspray een tijdje neuzen was
), net als dat het ww van neusspray een tijdje neuzen was ! En ik heb geen idee waar hij dat opgepikt heeft.
! En ik heb geen idee waar hij dat opgepikt heeft.
 Net gingen Niels en ik bij twee moeders zitten in het speeltuintje zitten en binnen een minuut vroeg de een aan de ander of ze mee ging een blokje lopen. Gelukkig was er nog een buurmeisje van 3 jaar op het pleintje en daar heeft Niels toen een tijdje samen mee gespeeld
 Net gingen Niels en ik bij twee moeders zitten in het speeltuintje zitten en binnen een minuut vroeg de een aan de ander of ze mee ging een blokje lopen. Gelukkig was er nog een buurmeisje van 3 jaar op het pleintje en daar heeft Niels toen een tijdje samen mee gespeeld  Ze reden allebei op hun loopauto rond.
 Ze reden allebei op hun loopauto rond.

Wij wonen in een leuke straat. Kom je hier wonen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:30 schreef Twinkly het volgende:
Ik vind dat we in een stomme straat wonenNet gingen Niels en ik bij twee moeders zitten in het speeltuintje zitten en binnen een minuut vroeg de een aan de ander of ze mee ging een blokje lopen. Gelukkig was er nog een buurmeisje van 3 jaar op het pleintje en daar heeft Niels toen een tijdje samen mee gespeeld
Ze reden allebei op hun loopauto rond.

Ik wist dat je dat zou zeggenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wij wonen in een leuke straat. Kom je hier wonen?

Oh dat was toen Isabeau en ik bij je waren! Was zo gezellig! <3quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:00 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, dat goed kauwen heeft hier ook wel een tijd geduurd, Sola! Ik herinner me het maken van onderstaande foto nog levendig. Ivan was hier 16 maanden oud en propte toen nog steeds alle druiven in zijn mond en slikte ze door na minimale kauwinspanning. Het valt me de laatste tijd op dat hij heel goed kauwt, maar dat is naar mijn indruk iets van de laatste maanden.
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |