abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:55:39 #126
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_100543496
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
Mensen kunnen zeggen wat ze willen over de Engelse Hooligans, maar dit zijn over het algemeen gewoon mensen die werken. Enig idee hoe duur het is om in Engeland eerst je vol te zuipen in de kroeg en dan nog een wedstrijd te bekijken. Die mensen hebben dus gewoon een belang in de maatschappij en het is niet vreemd dat ze hun buurt verdedigen aangezien ze wel van een potje vechten houden.
Dat is in ieder geval relatief goedkoper dan in Nederland. De wedstrijden schijnen wel weer duurder te zijn ;(
pi_100543513
quote:
Mensen kunnen zeggen wat ze willen over de Engelse Hooligans, maar dit zijn over het algemeen gewoon mensen die werken. Enig idee hoe duur het is om in Engeland eerst je vol te zuipen in de kroeg en dan nog een wedstrijd te bekijken. Die mensen hebben dus gewoon een belang in de maatschappij en het is niet vreemd dat ze hun buurt verdedigen aangezien ze wel van een potje vechten houden.
Ach het zal me niets verbazen dat als het echt los gaat de hooligans je enige toevlucht zijn als autochtoon. Dat zijn dan de enige grote georganiseerde groep die niet met zich laat fucken.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100543525
Zat weer met verbazing naar het nieuws te kijken. Waarom knuppelen ze dat tuig gewoon niet neer? :')
pi_100543531
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:54 schreef t-8one het volgende:

[..]

gast :')

Ga huilen bij je moeder op schoot :{w
Je kunt wel lullig doen, maar het sentiment wat HG beschrijft is bij behoorlijk wat mensen aanwezig.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:56:47 #130
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_100543542
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik stel de vraag waarom mensen zich aan de wet houden, en waarom ze ophouden dat te doen zodra er geen sanctie van overtreding te verwachten is.
Mensen houden zich niet aan de wet puur omdat er sancties op staan. Ik steek de winkel van mijn buurman niet in de fik omdat ik anders in de bak moet. Nee ik steek de winkel van mijn buurman niet in de fik omdat ik zoiets mijn buurman niet wil aandoen.

Echte anarchisten nemen hun eigen verantwoordelijkheid, de relschoppertjes in de UK doen dat duidelijk niet.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_100543548
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:56 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Je kunt wel lullig doen, maar het sentiment wat HG beschrijft is bij behoorlijk wat mensen aanwezig.
Dat, en kom op z'n minst met goede tegenargumenten waarom hij ongelijk heeft. Dit soort persoonlijke non-aanvallen schiet niemand iets mee op.
Ja doei.
pi_100543563
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:56 schreef ConscienceNL het volgende:
Zat weer met verbazing naar het nieuws te kijken. Waarom knuppelen ze dat tuig gewoon niet neer? :')
Ik denk dat de agenten zelf niets liever zouden willen op het moment dat ze daar staan... maargoed, hogerhand hè?
Ja doei.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:57:47 #133
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_100543571
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:56 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Helaas wel. Helaas is er tot op zekere hoogte ook aanleiding toe, al zal ik nooit zeggen dat we vluchtelingen niet moeten helpen.
pi_100543573
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:55 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Dat is in ieder geval relatief goedkoper dan in Nederland. De wedstrijden schijnen wel weer duurder te zijn ;(
Het gaat mij dan ook om de combinatie, de gemiddelde uitkeringstrekker kan dat echt niet betalen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:58:14 #135
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_100543595
Dat die rassendiscussie nog steeds hier gaande is terwijl al lang en breed duidelijk is dat het daar geen fuck mee te maken heeft :')
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:58:19 #136
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_100543598
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik denk dat de agenten zelf niets liever zouden willen op het moment dat ze daar staan... maargoed, hogerhand hè?
Befehl ist befehl? :')
pi_100543616
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Oh, gewoon te lui, nee dan is het goed. Is Engeland geen klassenmaatschappij meer dan? Is er geen crisis door de hebzucht van een andere klasse? Is er geen werkloosheid? Kan iedereen daar zijn eigen toekomst in de hand nemen?

Je kunt de vraag ook omdraaien. Waarom zouden die mensen eigenlijk de wet, het gezag en de regel dat je van andermans spullen afblijft respecteren? Dat zou dan uit een innerlijke drijfveer moeten komen als het gezag niet werkt, maar waar zou die innerlijke drijfveer dan vandaan moeten komen?
Misschien is het dan een idee om die rellers uit hun huizen te jagen en de huizen te geven aan de gezinnen waar zij de boel van vernietigd hebben. Mja, waarom zou de overheid de spullen van deze mensen moeten respecteren? Begrijpen de daders vast wel...toch?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_100543623
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het gaat mij dan ook om de combinatie, de gemiddelde uitkeringstrekker kan dat echt niet betalen.
Is familie van je hooligan of zo?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:59:06 #139
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_100543624
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat, en kom op z'n minst met goede tegenargumenten waarom hij ongelijk heeft. Dit soort persoonlijke non-aanvallen schiet niemand iets mee op.
Moet ik nu gaan beargumenteren waarom discriminerende opmerkingen niet goed zouden zijn?

komop zeg, ik ga toch ook niet uitleggen dat in je broek schijten smerig is?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_100543627
Meer relgezichten die gezocht worden:

http://www.riotface.com/i(...)gust-2011/Manchester
pi_100543680
quote:
Ook Hooligans maken spullen v anderen kapot om hun moment van adrenaline te botvieren. In dit geval beschermen ze iets, maar dat is echt vaak niet zo .
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_100543685
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:59 schreef t-8one het volgende:

[..]

Moet ik nu gaan beargumenteren waarom discriminerende opmerkingen niet goed zouden zijn?

komop zeg, ik ga toch ook niet uitleggen dat in je broek schijten smerig is?
Nou, begin daar eens mee zou ik zeggen. Persoonlijke aanvallen zijn gewoon niet constructief voor de discussie. Accepteer dat mensen een mening hebben die niet gelijk is aan de jouwe en probeer hun argumenten te counteren met jouw eigen argumenten zonder persoonlijk te worden. Dát is interessant en constructief. Ookal kun je mensen wellicht niet overtuigen, het houdt het wel netjes.
Ja doei.
pi_100543693
quote:
The arrest figures since trouble erupted on Saturday are continuing to shoot up and have now hit 1,335.

Here's where they stand now:

Metropolitan: 768 (167 charged)
Greater Manchester: 300
West Midlands: 109
Nottinghamshire: 84
Merseyside: 50
Avon & Somerset: 24
TOTAL: 1,335
pi_100543700
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:54 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Het binnen halen van 'kansarmen' levert ons naast misschien wat goodwill in de wereld niet zo heel veel op. Binnen halen van 'kansrijke' buitenlanders kan ons natuurlijk wel veel opleveren.
Ja, maar dat doen we dus juist niet. Die gaan naar de VS en Canada. De kanslozen komen hierheen.
En dat is al decennia zo.
quote:
Iedereen de vrijheid gunnen om zijn leven op zijn eigen manier in te richten levert ons wel veel op, vrijheid!
Ja! Allemaal een bloem in de haren! Lief voor elkaar!
De halve 3e wereld hierheen want vrijheid! De wereld is van iedereen! Geld genoeg! Fuck Europa!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 11:01:53 #145
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_100543706
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:01 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Toe, nog twee meer, dat kan best :D
  woensdag 10 augustus 2011 @ 11:02:58 #146
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_100543746
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja, maar dat doen we dus juist niet. Die gaan naar de VS en Canada. De kanslozen komen hierheen.

[..]

De halve 3e wereld hierheen want vrijheid! De wereld is van iedereen! Geld genoeg! Fuck Europa!
Ga eens ontopic :*
pi_100543761
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[..]

Dus jij wilt globalisering tenietdoen... hoe zie je dat voor je? Een soort telling zoals in de tijd van Herodes (bijbel) en dan na die telling en registratie iedereen terug sturen naar het land waar ze vandaan komen (voor het grootste deel van hun genen, gezien de vele interraciale relaties) sturen en bij 50% 50% maar gaan voor de 'allochtone' kant?
Ja doei.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 11:03:56 #148
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_100543775
quote:
13s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

:')
Ongelofelijk. Nou ik heb hem hoor. Ik plunder niet, ook niet als het kan. Waarom? Omdat ik nog een greintje moraal in m'n flikker heb.

Ik heb ook geen neiging tot vrouwen verkrachten en zo hoor, ook al zou het kunnen. Jij wel?
QFT! Juist, dit is de essentie!

Maar ik ben bang dat je de mensheid kan opdelen in twee types: zij met moraal, die in welke omstandigheid ook zonderr rule of law je niet zullen bestelen, verkrachten, wat dan ook.

En zij die alleen beschaaft zijn alleen omdat zij bang zijn van de wet en vanwege de sociale druk. Maar ze zijn inherent opportunistisch. Zet ze op een eiland zonder rule of law en politie, en ze zullen je besodemieteren zodra ze daar de kans voor krijgen, je bestelen of zelfs verkrachten.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_100543789
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:53 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Wat dacht je van de simpele reden 'om verder te komen in het leven en wél een beter leven te krijgen'?
Dus zij krijgen een beter leven door zich aan de wet te houden?

quote:
Het is overduidelijk dat dit ze niets anders oplevert dan misschien wat goederen. Hun leven gaat echt niet significant verbeteren doordat ze hele steden aan puin slaan hoor.
Klopt, maar anders moeten ze daar een maand voor krom liggen. Dus als je dan even calculerend bent als, laten we zeggen, een bankier, wat weerhoudt je daar dan van? Je veronderstelt een innerlijke drijfveer om van andermans spullen af te blijven. Maar waar komt die innerijke drijfveer vandaan?

quote:
En ik moet zeggen dat ik absoluut van mening ben dat iedereen 'zijn eigen toekomst in de hand kan nemen'. Als je wilt is er verbetering mogelijk, en of dat nou is doordat je 80 uur in de week werkt voor 6 pond per uur, of doordat je gaat studeren, dat boeit niet. De mogelijkheid heb je, die moet je dan ook benutten.
Is die er? Als iedereen dat besluit te doen, waar komt dat werk dan vandaan, en waar komt het geld om te studeren vandaan?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_100543799
quote:

[..]

Precies, we moeten ons niet richten op het 'zwart maken' van immigranten we moeten proberen de 'goede' immigranten binnen te halen en de kansloze beleeft de deur wijzen.

Dat er in het verleden anders is gehandeld is treurig maar weinig meer aan te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')