abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100542553
http://www.dailymail.co.u(...)-night-violence.html

Met veel foto's, plunderaars met dozen van Pioneer, jochie van 10 jaar ofzo fles drank van Saindbury's
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:21:58 #77
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_100542577
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:19 schreef Jabberwocky het volgende:
Deze rellen hebben met laagopgeleid (of gewoon niet opgeleid) tuig te maken dat te lui is om iets van hun leven te maken, ras staat er los van. Londen is zeer multicultureel en er zijn net zoveel donkere mensen succesvol in hun carriere als dat er tv's halen uit een lokale winkel.
Amen _O_
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:22:52 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_100542603
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:19 schreef Jabberwocky het volgende:

Deze rellen hebben met laagopgeleid (of gewoon niet opgeleid) tuig te maken dat te lui is om iets van hun leven te maken, ras staat er los van. Londen is zeer multicultureel en er zijn net zoveel donkere mensen succesvol in hun carriere als dat er tv's halen uit een lokale winkel.
Het lijkt wel alsof sommige mensen zitten te duimen voor de start van een race war. Terwijl dat hier zo ontzettend niet de issue lijkt te zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_100542610
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Henk en Ingrid in opstand!
Díe vergat je nog, NorthernStarr: het denigreren!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_100542628
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:57 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

De tokkies mogen in een heropvoedingskamp. En ik discrimineer zoveel als ik wil. Waarom moet Europa zo nodig multi-ethnisch worden? Ons is niks gevraagd. Het is voor ons beslist. =edit=
Jij vind het niet nodig je aan de Nederlandse Grondwet te houden? Maar anderen moeten zich zeker wel aan de wet houden?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:23:57 #81
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_100542633
quote:
9s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof sommige mensen zitten te duimen voor de start van een race war. Terwijl dat hier zo ontzettend niet de issue lijkt te zijn.
sowieso schrik ik een beetje van de aard van mensen, in dit topic. Gister met popcorn voor de streams hopend dat gauw de pleuris uit zou breken, ter vermaak kijken naar winkels die geplunderd worden, en rellers die geslagen worden
Laffe huichelaar
pi_100542642
Voor degene die denken dat het alleen maar te maken heeft met laagopgeleid tuig. Er zit in London zeker wel een achterliggende reden achter. Al zal ik niet ontkennen dat er ook gewoon veel tuig tussen zit dat komt te rellen om het rellen.

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_100542648
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:02 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

De wil van de bevolking? Spreek voor jezelf, alsjeblieft. Gelukkig zijn er nog zat mensen die niet zo bang zijn voor andere culturen. Verder voor jou: :{w
Bang? :')

Standaardtactiek altijd naast de nazi-vergelijking.
Of je bent een nazi/extreem-rechts/tokkie OF je bent bang. :')
Het komt echt niet in die botte hoofdjes op dat mensen het gewoon niet willen he? Omdat het geen positieve ontwikkeling is, ons armer maakt en de sociale samenhang en cultuur vernietigd?
Geef mij eens een reden waarom je het WEL zou willen en graag 1 die verder gaat dan een broodje Donner.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100542658

En dan die grijnzen op die gezichten :{ -O-
Ja doei.
pi_100542671
Sangat TV is trouwens het enige (lokale Skihs) TV station dat verslag heeft gedaan in Birmingham.
De site is down due too much traffic, maar een tijdelijke site is hier:
http://sangattelevision.org/ (live om 10.30)

Opname van vannacht:
pi_100542721
sarcasme ;)
Ja doei.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:27:45 #87
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_100542729
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Bang? :')

Standaardtactiek altijd naast de nazi-vergelijking.
Of je bent een nazi/extreem-rechts/tokkie OF je bent bang. :')
Het komt echt niet in die botte hoofdjes op dat mensen het gewoon niet willen he? Omdat het geen positieve ontwikkeling is, ons armer maakt en de sociale samenhang en cultuur vernietigd?
Geef mij eens een reden waarom je het WEL zou willen en graag 1 die verder gaat dan een broodje Donner.
Omdat die pakis, die afghanen, al die allochtonen het hier veel beter hebben dan waar ze vandaan komen. Dan haal je rotte appels binnen, maar die zitten er bij ons even hard tussen, hard straffen, voorkomen dat ze weer in de fout gaan. Maar in essentie is het dus uit liefde voor je medemens. De meeste mensen nemen liever mensen op dan ze buiten sluiten.
Laffe huichelaar
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:29:12 #88
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_100542762
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

sowieso schrik ik een beetje van de aard van mensen, in dit topic. Gister met popcorn voor de streams hopend dat gauw de pleuris uit zou breken, ter vermaak kijken naar winkels die geplunderd worden, en rellers die geslagen worden
Ik denk dat een groot deel ook gewoon kijkt uit ontsteldheid. Ben er zelf ook een van. Kijken hoe zoiets in vredesnaam zo uit de hand kan lopen, het letterlijk zíen gebeuren. Het is zo simpel en je ziet het van mijlenver aankomen.

Het meest bizarre is dat het hier net zo 'makkelijk' kan gebeuren, als de juiste aanleiding/gemoedstoestand er maar is ;(
pi_100542777

Sikhs die hun tempel verdedigen. Met zwaarden en al.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:29 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ik denk dat een groot deel ook gewoon kijkt uit ontsteldheid. Ben er zelf ook een van. Kijken hoe zoiets in vredesnaam zo uit de hand kan lopen, het letterlijk zíen gebeuren. Het is zo simpel en je ziet het van mijlenver aankomen.

Het meest bizarre is dat het hier net zo 'makkelijk' kan gebeuren, als de juiste aanleiding/gemoedstoestand er maar is ;(
Precies. Met Egypte precies hetzelfde. Toen ook gewoon urenlang zitten kijken wat daar allemaal gebeurde. Het is ook zo makkelijk tegenwoordig met Twitter, live streams en dergelijke. Heeft weinig met ramptoerisme te maken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:30:08 #90
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_100542783
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:26 schreef The_Seeker het volgende:

[..]

Ga ff naar de oogarts
was sarcastisch bedoeld, vandaar de smilie ;)
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:30:16 #91
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_100542789
[edit] Ack, Happel was me voor _O-

Wat een bazen :7
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:31:41 #92
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_100542833
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:29 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Precies. Met Egypte precies hetzelfde. Toen ook gewoon urenlang zitten kijken wat daar allemaal gebeurde. Het is ook zo makkelijk tegenwoordig met Twitter, live streams en dergelijke. Heeft weinig met ramptoerisme te maken.
daar zullen ze zo nix durven te plunderen nee,
goede aanpak dit _O_
mee bekant vangde gin haas.
pi_100542840
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:24 schreef Happel het volgende:
Voor degene die denken dat het alleen maar te maken heeft met laagopgeleid tuig. Er zit in London zeker wel een achterliggende reden achter. Al zal ik niet ontkennen dat er ook gewoon veel tuig tussen zit dat komt te rellen om het rellen.

Dan is dat hogeropgeleide tuig verantwoordelijk voor de allochtone kinderen die nu geen warm huis meer hebben omdat ze boven een winkel woonden. Dan is dat hogeropgeleide tuig verantwoordelijk voor het meetrekken van een allochtone winkelier (die 12 uur open was...7 dagen per week) in de bijstand.

Wat moet dat hogeropgeleide tuig dan wel niet studeren om zo hersenloos te werk te gaan. Haters en hersenloze idioten zijn het. Heb ik het nog niet eens over de mensen die ze hun vervoer naar werk hebben ontnomen. Het is dus niet meer dan hoogopgeleid scum.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_100542848
Ik postte het elders ook al gisteren, maar ondanks alle ellende die dit met zich meebrengt zie je ook zóveel mooie initiatieven.. schoonmaakploegen, deze sikhs die samen een muur maken tegen het geweld. Dat is dan wel weer mooi om te zien.
Ja doei.
pi_100542850
Als ik een van die wijken daar zou wonen zou ik me gezin wegsturen ergens in schotland en een flinke shotgun kopen. Mochten ze het wagen om me huis binnen te komen krijgen ze een persoonlijke knieschot
pi_100542879
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:30 schreef t-8one het volgende:

[..]

was sarcastisch bedoeld, vandaar de smilie ;)
O vandaar, ik dacht al ^O^
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:33:57 #97
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_100542898
Die ogen van die gast op Sky net _O-
pi_100542904
quote:
[ afbeelding ]

[..]

Ik geef die mannen groot gelijk hun tempel te beschermen O+ Ongeacht gevolgen voor daders
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:34:30 #99
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_100542912
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
deze sikhs die samen een muur maken tegen het geweld. Dat is dan wel weer mooi om te zien.
Die burgerinitiatieven zijn aan de ene kant echt ontzettend bewonderenswaardig. Samen staan tegen de overmacht van relschoppers.

Aan de andere kant, in geval van de voetbalhoolie's en sommige andere groeperingen zijn het puur mensen die ook uit zijn op rellen, zij het op een andere manier. Nu is hun overtuiging 'de buurt te verdedigen' terwijl het ze normaal ook puur om het potje matten gaat. Het probleem hier is dat het dan ook snel kan doorslaan naar een ernstiger overtuiging, wat mijns inziens ook weer kan leiden tot meer 'shit hitting the fan' :{
pi_100542915
quote:
[ afbeelding ]

[..]

Zelfde met Marokkaanse en Turkse ondernemers die hun zaak stonden te verdedigen. En wat mij opviel, was dat het tuig juist zo'n beetje iedere kleur had van de regenboog, en juist niet 'Caribische =edit= nee..waren, zoals hier een paar keer gezegd werd door een aantal users.

Sowieso, als je mensen '=t, dan mis je echt ergens wat :')

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 10-08-2011 10:37:51 ]
La derecha oprime, la izquierda libera
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')