Volgens beschrijving bij zelfde filmpje op Youtube gaat het om verschillende firms van Londonse clubs.quote:
Millwall en West Ham samen ten strijde. Zou heel apart zijn...quote:This is Millwall, Westham and other London football clubs uniting together. They chase away Rioters from the streets of Eltham and Lewisham.
Soms zou je willen dat die sharia rechtbanken in London net even wat meer te zeggen hadden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:55 schreef Kingstown het volgende:
Voorpagina van The Sun:
http://yfrog.com/ki9cpjdj
Dat zulke rechtbanken al bestaan in Londen is deels het probleem... Ik verlaag me liever niet naar dat niveau.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:09 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Soms zou je willen dat die sharia rechtbanken in London net even wat meer te zeggen hadden.
*chop* hand eraf.
Mogen ze lekker zelf weten toch.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zulke rechtbanken al bestaan in Londen is deels het probleem... Ik verlaag me liever niet naar dat niveau.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens beschrijving bij zelfde filmpje op Youtube gaat het om verschillende firms van Londonse clubs.
[..]
Millwall en West Ham samen ten strijde. Zou heel apart zijn...
Zulke rechtbanken hebben zich nog steeds aan de Engelse wet te houden, dus handen afhakken mag nog steeds niet. Het is een beetje te vergelijken met de rijdende rechter in NL.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zulke rechtbanken al bestaan in Londen is deels het probleem... Ik verlaag me liever niet naar dat niveau.
De moslims zitten achter de rellen in Engeland?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ga vanuit Birmingham naar Stratford-upon-Avon!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:18 schreef tcr het volgende:
Het ministerie van Buitenlandse zaken geeft aan waakzaam te zijn in Londen, waarschijnlijk ook van toepassingen op Birmingham. Kijken of de citytrip makkelijk te annuleren is, er is nog wat tijd om het aan te kijken, maar echt een happy gevoel geeft het niet.
http://www.minbuza.nl/nl/(...)root_Brittanni%C3%AB
Tja het is nog geen negatief advies, maar om nu een citytrip te gaan maken en dan drie dagen in mijn hotelkamer zitten.
Je moet wel heel erg blind zijn om "de islam" hiervan de schuld te geven. Dit rellend tuig heeft niets met geloof te maken. Dit is gewoon wannabe ganster tuig dat hard moet worden aangepakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Op de eerste nacht waren er rellen in Tottenham omdat er een crimineeltje uit de omgeving was vermoord. Daarna zijn er in veel meer wijken en steden rellen ontstaan omdat daar heel veel achterlijke mongolen wonen die het tof vinden om te slopen, te jatten en brand te stichten. Van die zwarte apen die geen enkel respect hebben voor anderen. Her en der deden er ook wat autochtone pauperwijven, Arabieren en Joden mee. Maar over het algemeen waren het van die jongens uit het Caribische gebied.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:27 schreef kawa4 het volgende:
ok ik kom ook ff onder een steen uit gekropen,
ik zie vandaag pas dat er rellen zijn in engeland.,
1 vraagje daarover:
Waarom zijn deze rellen er eigenlijk.
ow dus eigenlijk zoiets als toen in den bosch met die harry die dood werdt geschoten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Op de eerste nacht waren er rellen in Tottenham omdat er een crimineeltje uit de omgeving was vermoord. Daarna zijn er in veel meerdere wijken en steden rellen ontstaan omdat daar heel veel achterlijke mongolen wonen die het tof vinden om te slopen, te jatten en brand te stichten.
Gezegend met een extra chromosoom?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Op de eerste nacht waren er rellen in Tottenham omdat er een crimineeltje uit de omgeving was vermoord. Daarna zijn er in veel meer wijken en steden rellen ontstaan omdat daar heel veel achterlijke mongolen wonen die het tof vinden om te slopen, te jatten en brand te stichten. Van die zwarte apen die geen enkel respect hebben voor anderen. Her en der deden er ook wat autochtone pauperwijven, Arabieren en Joden mee. Maar over het algemeen waren het van die jongens uit het Caribische gebied.
quote:Nottingham police station firebombed as violence hits more UK cities
http://www.guardian.co.uk(...)ion-firebomb-arrests
Omdat Engeland net zo vol zit met immigranten als de rest van Europa en de Britten ook nog niet zo ver zijn ze er allemaal weer uit te flikkeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:27 schreef kawa4 het volgende:
1 vraagje daarover:
Waarom zijn deze rellen er eigenlijk.
Nee weet ik. Ik bedoelde het absoluut ook niet zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:28 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Je moet wel heel erg blind zijn om "de islam" hiervan de schuld te geven. Dit rellend tuig heeft niets met geloof te maken. Dit is gewoon wannabe ganster tuig dat hard moet worden aangepakt.
Oh en de tokkies die rellen in Manchester zijn ook immigranten? Misschien moet je niet zo generaliseren en discrimineren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Omdat Engeland net zo vol zit met immigranten als de rest van Europa en de Britten ook nog niet zo zijn ze er allemaal weer uit te flikkeren.
Deze dagen brengen dat moment wel dichterbij.
twitter:madfly1 twitterde op woensdag 10-08-2011 om 09:48:04RT @WaitForIt101: How long to Libya declares a no-fly zone over the UK? #UKRiots #birminghamriots reageer retweet
Op het gros van de beelden wat ik heb gezien, hebben de meeste een kleurtje. Sterker nog; de tokkies beschermen nu hun eigen straten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:50 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh en de tokkies die rellen in Manchester zijn ook immigranten? Misschien moet je niet zo generaliseren en discrimineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |