Ohja, De Staat heb ik er ook nog opgezet. Zo ook maar meteen erachteraan luisterenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed man!
ik ga dit jaar nog naar Triggerfinger en De Staat
wehehequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, De Staat heb ik er ook nog opgezet. Zo ook maar meteen erachteraan luisteren.
Pay the Piperquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehedan is Mad Trist wellicht ook nog wel een aanrader voor n andere keer
stond van middag al een link hier gepost ja, droeftoeters...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Op nu.nl staat dat Geenstijl bezwaar aan gaat tekenen tegen Serious Request
Oh, niet gezien. Maar mensen zouden beter rechtstreeks kunnen doneren? Volgens mij niet. Ik doneer eigenlijk nooit. Maar voor ¤ 15 wil k nog wel een plaatje aanvragen. Dus het is best nuttigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
stond van middag al een link hier gepost ja, droeftoeters...
Dat gaat inderdaad te ver, maar ik heb net het boek " De Crisiskaravaan" gelezen. Al je behoefte om te doneren aan goede doelen zijn in 1 keer weg als je dat gelezen hebt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Laat GS het met 3FM uitvechten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ach... Ik ben toch standaard te laat of ik twijfel te langquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kan toch niks kopen vanaf hier dus jammer..
Lol er kwam 5 seconden lang een flatscreen voorbij wehehehequote:
Ik voel me net Gerda Smit...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lol er kwam 5 seconden lang een flatscreen voorbij wehehehe
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |