Ja nee, dat zal een boel oplossen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Mark wilde om half 3 naar huis komen maar ik heb gezegd dat het al niet meer hoeft want ik ben boos.
Voor mijn part blijft ie op zijn werk wonen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja nee, dat zal een boel oplossen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Mark wilde om half 3 naar huis komen maar ik heb gezegd dat het al niet meer hoeft want ik ben boos.
Maar ze heeft wel een punt wel. Stomme Mark.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja nee, dat zal een boel oplossen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oké, deze discussie ga ik niet aan beginnen.
Prima gedaan HJen natuurlijk heeft ze een punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks komt hij gewoon langsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Het lost niks op, het gaat er meer om dat ie snapt wat ik bedoel. Alhoewel dat verspilde moeite is.
Denken dat dat brabants is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HEY MARK WA DENKTE GIJ D'R VAN JONG VUILE MAFKEES HE BEETJE GAAN ZITTEN TE WERKEN ALS IK BIJ JOU THUIS BEN HE DA DACHT IK NIET HE DUS DA GADE GIJ MAAR EENS HEUL SNEL AANPASSEN OF IK GEEF OE EEN PAAR FERME TIKKEN TEGEN DE KETEL ME D'N DEZE HAND
In tranen zal hij uitbarsten en je meteen gelijk geven.
R_R komt zelf uit Brabant jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denken dat dat brabants is._!
Er zit wat Brabants tussen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denken dat dat brabants is._!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |