Dan zeg je het de volgende keer op z'n Helmonds, zeker weten dat hij het dan begrijpt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat zeg ik zo vaak maar hij luistert niet.
Hahahaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan zeg je het de volgende keer op z'n Helmonds, zeker weten dat hij het dan begrijpt.
Het moet wat overtuigender, je maakt geen indruk op 'm.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HEY MARK WA DENKTE GIJ D'R VAN JONG VUILE MAFKEES HE BEETJE GAAN ZITTEN TE WERKEN ALS IK BIJ JOU THUIS BEN HE DA DACHT IK NIET HE DUS DA GADE GIJ MAAR EENS HEUL SNEL AANPASSEN OF IK GEEF OE EEN PAAR FERME TIKKEN TEGEN DE KETEL ME D'N DEZE HAND
In tranen zal hij uitbarsten en je meteen gelijk geven.
Dat is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Achja, jij mag tenminste nog eten, dat mag ook niet iedereen deze maand.
dan eet je meer blondieeequote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb btw echt fakking honger en ik heb al een pannenkoek gegeten.
Ja misschien. Misschien ook niet, uit protest ofzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan eet je meer blondieee
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan eet je meer blondieee
Ga een nieuwe film kijken, bijvoorbeeld op Movie2k.net, alle nieuwe films. Of ga net zoals ik even liggen sponzenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee, het is gewoon achterlijk. Dat hij zichzelf nou de hele dag met die kut playstation kan vermaken wil niet zeggen dat ik dat kan.Ik zit ook altijd maar een beetje voor me uit te koekeloeren als hij werken is.
Ik reageer áltijd. En Mark reageert verdomme de helft van de tijd niet, ik word daar zo strontziek van.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
vrouwen die fucking boos worden als je een keer niet reageert![]()
![]()
![]()
ik kom smilies tekort
jullie reagerne zelf ook niet altijd bloedjoekels
Oke nu WEET ik dat je luukieboy bentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:23 schreef -Dora- het volgende:
[..]
Ga een nieuwe film kijken, bijvoorbeeld op Movie2k.net, alle nieuwe films. Of ga net zoals ik even liggen sponzen
OFNIE GODVERDOMME WAT IS DEZENquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KUTMANNEN PLAYSTATION BOVEN VROUWEN VERKIEZEN STELLETJE HOMO'S [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
\
KOM HJ IN PROTEST NU [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:26 schreef -Dora- het volgende:
Haha, zal ik het maar toegeven. Ik maakte een nieuw account aan omdat ik verkeerd begonnen met en me toch nog gewoon bij jullie kunnen 'voegen'. Ik weet dat dit fout is.
:S:S:S echt hoor, dan steek je zelf zoveel tijd en liefde en alles erin en dan krijg je een afwezig berichtje van dat hij aan het playstationenenene isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
OFNIE GODVERDOMME WAT IS DEZEN

Haha, zal ik het maar toegeven. Ik maakte een nieuw account aan omdat ik verkeerd begonnen met en me toch nog gewoon bij jullie kunnen 'voegen'. Ik weet dat dit fout is.
Ik stuur net een heul lang berichtje met werkelijk 3 vragen erin en ik krijg niet eens een reactie. Moet ik weer gaan bellen zeker?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:S:S:S echt hoor, dan steek je zelf zoveel tijd en liefde en alles erin en dan krijg je een afwezig berichtje van dat hij aan het playstationenenene is [ afbeelding ]
quote:
skl ik zou hem pikstraf geven hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik stuur net een heul lang berichtje met werkelijk 3 vragen erin en ik krijg niet eens een reactie. Moet ik weer gaan bellen zeker?
jij geeft iedereen pikstrafquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
skl ik zou hem pikstraf geven hoor
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
jij geeft iedereen pikstraf
R_R is mijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:28 schreef Etsu het volgende:
R_R
Niet omdat hij het is, maar omdat het een mannetje is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |