SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Record van ons is 18 in een golf 3. Maar daar moet wel bij gezegd worden dat die geen motor had.
is het zo'n lelijke fiat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:26 schreef emzor1994 het volgende:
In onze auto zitten gewoon 9 zitplaatsen
O maar dat is nog best nicequote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:28 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nop, land rover defender:
[ afbeelding ]
Maar de onze ziet er iets beter uit dan deze
Ik ga toch niet weken van tevoren dat aankondigenquote:
nouja, ik ook niet. wel dagen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ga toch niet weken van tevoren dat aankondigen
Ik dacht dat ik het al eerder had gezegdquote:
gratis croissants jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het al eerder had gezegd
Had je anders een cadeautje gekocht?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:58 schreef Etsu het volgende:
toen ik jong was, 14 ofzo, ging ik een halfjaar/driekwartjaar van te voren in mn msnnaam aftellen wanneer ik op vakantie ging
wat lieeeefquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]_________!
Toen ik 7-10 was maakte mijn moeder altijd aftelkalenders voor me
had je niet hoeven doenquote:
quote:
quote:
Dekentje jwtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:11 schreef Kutstudent het volgende:
kan niet slapen het is echt kaolo koud.
Vriendinnetje vindenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
nee, vrouwelijke warmte nodig.
Ik heb een soort van scharrel in Den Bosch, maar ben nu in Delft.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb een soort van scharrel in Den Bosch, maar ben nu in Delft.
En ik wil geen vriendin.
Kan, maar dan zul je niet echt constante vrouwenwarmte hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon niet. Vrijheid, blijheid.
sorry, was in slaap gevallen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kan, maar dan zul je niet echt constante vrouwenwarmte hebben.
Heb ik ook..ook al slaap ik natuurlijk geen 20uquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik gaap altijd, zelfs als ik 20 uur heb geslapen
Ik begrijp hetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die 20 uur was natuurlijk overdreven, maar je begrijpt wat ik bedoel.
nee gij danquote:
jmrquote:
Ik ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
sorry, was in slaap gevallen.
Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bah, oudere mensen die nog hip proberen te doen
Kan ik ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat kan jij overdrijven zeg.
Dat komt omdat ik aan het fappen ben op deze post:quote:
quote:
Ah, vandaar!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik aan het fappen ben op deze post:
[..]
Apart.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik aan het fappen ben op deze post:
[..]
Nee hoor, ik vind het alleen onnodig dat ie ALTIJD moet werken als ik hier ben. Ga werken als ik ook werken ben ofzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja en als hij niet zou werken zou je weer zitten te klagen dat hij eens werk moet gaan zoeken
Dan zeg je het de volgende keer op z'n Helmonds, zeker weten dat hij het dan begrijpt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat zeg ik zo vaak maar hij luistert niet.
Hahahaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan zeg je het de volgende keer op z'n Helmonds, zeker weten dat hij het dan begrijpt.
Het moet wat overtuigender, je maakt geen indruk op 'm.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HEY MARK WA DENKTE GIJ D'R VAN JONG VUILE MAFKEES HE BEETJE GAAN ZITTEN TE WERKEN ALS IK BIJ JOU THUIS BEN HE DA DACHT IK NIET HE DUS DA GADE GIJ MAAR EENS HEUL SNEL AANPASSEN OF IK GEEF OE EEN PAAR FERME TIKKEN TEGEN DE KETEL ME D'N DEZE HAND
In tranen zal hij uitbarsten en je meteen gelijk geven.
Dat is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Achja, jij mag tenminste nog eten, dat mag ook niet iedereen deze maand.
dan eet je meer blondieeequote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb btw echt fakking honger en ik heb al een pannenkoek gegeten.
Ja misschien. Misschien ook niet, uit protest ofzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan eet je meer blondieee
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan eet je meer blondieee
Ga een nieuwe film kijken, bijvoorbeeld op Movie2k.net, alle nieuwe films. Of ga net zoals ik even liggen sponzenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee, het is gewoon achterlijk. Dat hij zichzelf nou de hele dag met die kut playstation kan vermaken wil niet zeggen dat ik dat kan.Ik zit ook altijd maar een beetje voor me uit te koekeloeren als hij werken is.
Ik reageer áltijd. En Mark reageert verdomme de helft van de tijd niet, ik word daar zo strontziek van.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
vrouwen die fucking boos worden als je een keer niet reageert![]()
![]()
![]()
ik kom smilies tekort
jullie reagerne zelf ook niet altijd bloedjoekels
Oke nu WEET ik dat je luukieboy bentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:23 schreef -Dora- het volgende:
[..]
Ga een nieuwe film kijken, bijvoorbeeld op Movie2k.net, alle nieuwe films. Of ga net zoals ik even liggen sponzen
OFNIE GODVERDOMME WAT IS DEZENquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KUTMANNEN PLAYSTATION BOVEN VROUWEN VERKIEZEN STELLETJE HOMO'S [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
\
KOM HJ IN PROTEST NU [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:26 schreef -Dora- het volgende:
Haha, zal ik het maar toegeven. Ik maakte een nieuw account aan omdat ik verkeerd begonnen met en me toch nog gewoon bij jullie kunnen 'voegen'. Ik weet dat dit fout is.
:S:S:S echt hoor, dan steek je zelf zoveel tijd en liefde en alles erin en dan krijg je een afwezig berichtje van dat hij aan het playstationenenene isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
OFNIE GODVERDOMME WAT IS DEZEN
Haha, zal ik het maar toegeven. Ik maakte een nieuw account aan omdat ik verkeerd begonnen met en me toch nog gewoon bij jullie kunnen 'voegen'. Ik weet dat dit fout is.
Ik stuur net een heul lang berichtje met werkelijk 3 vragen erin en ik krijg niet eens een reactie. Moet ik weer gaan bellen zeker?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:S:S:S echt hoor, dan steek je zelf zoveel tijd en liefde en alles erin en dan krijg je een afwezig berichtje van dat hij aan het playstationenenene is [ afbeelding ]
quote:
skl ik zou hem pikstraf geven hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik stuur net een heul lang berichtje met werkelijk 3 vragen erin en ik krijg niet eens een reactie. Moet ik weer gaan bellen zeker?
jij geeft iedereen pikstrafquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
skl ik zou hem pikstraf geven hoor
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
jij geeft iedereen pikstraf
R_R is mijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:28 schreef Etsu het volgende:
R_R
Niet omdat hij het is, maar omdat het een mannetje is
Doe ik ook. Mja dan gaat ie weer met zn playstation spelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
skl ik zou hem pikstraf geven hoor
Windows Updatequote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doe ik ook. Mja dan gaat ie weer met zn playstation spelen.
En waarom doet Windows Update niet automagisch laten zien dat ik updates heb.
Nu mis ik mijn ex-dorp. Ik wil weer teruuuuuug.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:29 schreef Heroinjunk het volgende:
En waarom luistert mijn schoonzusje het kerkliedje van Jan Smit
Ja zal ik zijn playstation kapot maken?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Windows UpdateKutupdates.
Pff, sukkel is het
Omdat ze geen muzieksmaak heeft klaarblijkelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:29 schreef Heroinjunk het volgende:
En waarom luistert mijn schoonzusje het kerkliedje van Jan Smit
Nee nu tuintje in m'n hart volgens mijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ze geen muzieksmaak heeft klaarblijkelijk.
Verstoppen lijkt me een beter plan, straks mag jij een nieuwe kopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja zal ik zijn playstation kapot maken?
Hij heeft er 2quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verstoppen lijkt me een beter plan, straks mag jij een nieuwe kopenof repareren.
Oké handigquote:
ja klopt maar nu ben ik niet constant op msn/wa met hem snapsnap snap????? dus geen last van enzeeauuuquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
voetbal is al weer begonnen hoor
maar wel van zn playstation trollface.jpgquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Mark houdt gelukkig niet van voetbal
Ja nee, dat zal een boel oplossen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Mark wilde om half 3 naar huis komen maar ik heb gezegd dat het al niet meer hoeft want ik ben boos.
Voor mijn part blijft ie op zijn werk wonen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja nee, dat zal een boel oplossen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Mark wilde om half 3 naar huis komen maar ik heb gezegd dat het al niet meer hoeft want ik ben boos.
Maar ze heeft wel een punt wel. Stomme Mark.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja nee, dat zal een boel oplossen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oké, deze discussie ga ik niet aan beginnen.
Prima gedaan HJen natuurlijk heeft ze een punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks komt hij gewoon langsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Het lost niks op, het gaat er meer om dat ie snapt wat ik bedoel. Alhoewel dat verspilde moeite is.
Denken dat dat brabants is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HEY MARK WA DENKTE GIJ D'R VAN JONG VUILE MAFKEES HE BEETJE GAAN ZITTEN TE WERKEN ALS IK BIJ JOU THUIS BEN HE DA DACHT IK NIET HE DUS DA GADE GIJ MAAR EENS HEUL SNEL AANPASSEN OF IK GEEF OE EEN PAAR FERME TIKKEN TEGEN DE KETEL ME D'N DEZE HAND
In tranen zal hij uitbarsten en je meteen gelijk geven.
R_R komt zelf uit Brabant jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denken dat dat brabants is._!
Er zit wat Brabants tussen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, ik moet een cadeautje voor mijn mamsie kopen want die was jarig en nu smst ie "Waar wil je een cadeautje kopen dan?"quote:
Hahaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik moet een cadeautje voor mijn mamsie kopen want die was jarig en nu smst ie "Waar wil je een cadeautje kopen dan?"
Ja ik doe ook maar weer normaal, maar ik zal straks eens even flink boos worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HahaOmg. Oke ga maar gewoon weer normaal doen ofzo.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik doe ook maar weer normaal, maar ik zal straks eens even flink boos worden.
Jullie maken het er zelf naar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KUTMANNEN PLAYSTATION BOVEN VROUWEN VERKIEZEN STELLETJE HOMO'S [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
\
KOM HJ IN PROTEST NU [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, maar echt maar heul weinig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zit wat Brabants tussen.
HELEMAAL NIET IK BEN VERDOMME ALTIJD DAAR VOOR JAN EN REAGEER ALTIJD OP HEM ALLLES DIT DAT GEEF HEM ALLEEN MAAR LIEFDE EN DAN ALS HIJ RAAR GAAT DOEN MOET IK HET WEER OPLOSSEN WANT ZELF TOONT HIJ GEEN INTITIATETITIERF.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jullie maken het er zelf naar.
Nee, dat valt ook wel weer mee. Het is moeilijker typen dan spreken. Als ik die zin uitspreek komt het er toch echt Brabants uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, maar echt maar heul weinig.
Op die ene keer toen na dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET IK BEN VERDOMME ALTIJD DAAR VOOR JAN EN REAGEER ALTIJD OP HEM ALLLES DIT DAT GEEF HEM ALLEEN MAAR LIEFDE EN DAN ALS HIJ RAAR GAAT DOEN MOET IK HET WEER OPLOSSEN WANT ZELF TOONT HIJ GEEN INTITIATETITIERF.
Ja heel leuk, maar af en toe moet je ons juist met rust laten, vooral als we zitten te gamen. Een blowjob ondertussen mag wel, maar voor de rest gewoon even niks zeggen, oke?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET IK BEN VERDOMME ALTIJD DAAR VOOR JAN EN REAGEER ALTIJD OP HEM ALLLES DIT DAT GEEF HEM ALLEEN MAAR LIEFDE EN DAN ALS HIJ RAAR GAAT DOEN MOET IK HET WEER OPLOSSEN WANT ZELF TOONT HIJ GEEN INTITIATETITIERF.
Ja is ook zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat valt ook wel weer mee. Het is moeilijker typen dan spreken. Als ik die zin uitspreek komt het er toch echt Brabants uit.
Nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja heel leuk, maar af en toe moet je ons juist met rust laten, vooral als we zitten te gamen. Een blowjob ondertussen mag wel, maar voor de rest gewoon even niks zeggen, oke?
Dommelennnnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja is ook zo.
Waar kom jij vandaan dan?
Niks mis mee, vooral omdat het dicht bij Eindhoven is.quote:
Ik weet alleen niet wat ik voor mijn mamsie moet kopenquote:
Dan kan ik Mark wel constant met rust laten want als ie niet werken is zit ie wel te gamen. Hij moet een stage hebben voor komend jaar, het schooljaar begint bijna en wie heeft er nog geen stage? Juuuuist, alleen maar door dat kut COD. Misschien moet ik dat spel maar eens doormidden trappen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja heel leuk, maar af en toe moet je ons juist met rust laten, vooral als we zitten te gamen. Een blowjob ondertussen mag wel, maar voor de rest gewoon even niks zeggen, oke?
Hij zal je later dankbaar zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
60 euro naar de filestijnen dat gaat ie me niet in dank afnemen
Misschien, misschien ook niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij zal je later dankbaar zijn.
Misschien is het tijd om iemand anders te zoeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan kan ik Mark wel constant met rust laten want als ie niet werken is zit ie wel te gamen. Hij moet een stage hebben voor komend jaar, het schooljaar begint bijna en wie heeft er nog geen stage? Juuuuist, alleen maar door dat kut COD. Misschien moet ik dat spel maar eens doormidden trappen.
Nee, want jij gamet ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om iemand anders te zoeken.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh ja ga met SanderOf Ruben ofzo HJ.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, want jij gamet ook.Ik ga Sander wel hosselen.
Of Ruben, dat kan ook inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh ja ga met SanderOf Ruben ofzo HJ.
Ik game echt heel weinig. xbox staat bij m'n ouders, en daar ben ik 1 weekend per 2 weken, en als ik er ben loop ik mezelf meestal nog arm te zuipen in Den Bosch.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, want jij gamet ook.Ik ga Sander wel hosselen.
Ik hou ook niet van mensen die zichzelf ieder weekend compleet waisted zuipen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik game echt heel weinig. xbox staat bij m'n ouders, en daar ben ik 1 weekend per 2 weken, en als ik er ben loop ik mezelf meestal nog arm te zuipen in Den Bosch.
Oeh.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een sexy broertje van drie in de aanbieding ook HJ.
Moet jij eens opletten als je gaat studeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van mensen die zichzelf ieder weekend compleet waisted zuipen.
[..]
Oeh.
Ik studeer al 3 jaar homoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten als je gaat studeren.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten als je gaat studeren.![]()
Jawel. Ik ga het zelf wss ook doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ohja, HBO, dat is geen 'studeren' hè
Oh.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga het zelf wss ook doen.
Ik dacht meer van: wtf doe je dan in EXA.
btje chatten togquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga het zelf wss ook doen.
Ik dacht meer van: wtf doe je dan in EXA.
Ook.quote:
Waarom ben jij hier nog?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:07 schreef -Dora- het volgende:
Waarom heeft mijn keuken van mijn studentenkamer geen afzuigkap en zit daardoor alles onder het vet. Het stinkt ook nog eens.
Ik heb het nooit gedaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:07 schreef Kutstudent het volgende:
Maar om even erop terug te komen, ik zuip me niet altijd compleet lam.Daar heb ik 't geld niet voor en geen zin in. Die tijd had ik toen ik 16/17 was en daarna was het wel leuk geweest.
Omdat het een studentenkamer is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:07 schreef -Dora- het volgende:
Waarom heeft mijn keuken van mijn studentenkamer geen afzuigkap en zit daardoor alles onder het vet. Het stinkt ook nog eens.
Wees blij dat je een keuken hebt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat het een studentenkamer is.
andersomquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:17 schreef Etsu het volgende:
etsuisliefenrellenderotscholieriseenrareman
nee dat is niet andersomquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
rellenderotscholieriseenraremanenetsuislief?
waarom staat r_r vooraanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
r_r&etsu=liefde was mn wachtwoord
ik ben de keizer boven de admiraal hoger dan de koning ik ben een baasquote:
r_r verpest alles weerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat ik hem langer ken toch ;$
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik ben de keizer boven de admiraal hoger dan de koning ik ben een baas
quote:
ik een meisje wat denk jij wel nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]is dat niet van een lied?
[..]meisje, je stond in mn ww wees eens bly dan.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]is dat niet van een lied?
[..]meisje, je stond in mn ww wees eens bly dan.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik een meisje wat denk jij wel niet
Klinkerzusjemuziekquote:
Haha.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]je gedraagt je er wel als een
[..]
Klinkerzusjemuziek
ja een beetje welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben in een emo bui, merk je het R_R?
ik weet niet hoor, maar dat zijn geen precies drie jaar. maar drie jaar en 1 dagquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Datum in dienst: 18-08-2008
En 19-08-2011 ga ik uit dienst.Gewoon precies drie jaar daar.
Ja.quote:
tfoe ik heb mn rekentoets gehaaldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar dat zijn geen precies drie jaar. maar drie jaar en 1 dag
helemaal nietquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik las r_r is emo door jouw wat doe je
jawel ik zie het tochquote:
FW to klinkerbotsing@live.nl dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ontvang ook rare mailtjes van Oscar
foto's zijn van net onder de douchequote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ontvang ook rare mailtjes van Oscar
quote:
jou emo.giffenquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
zou maar niet meer doen als ik jou was
ja en dan? jij bent er toch nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had je gewaarschuwd morgen 11 uur eindhoven centraal verdomme
zeg jijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja en dan? jij bent er toch niet
jaquote:
die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
je bent een rund als je met r_r stunt
quote:
baaschquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
je bent een rund als je met r_r stunt
dankjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]foutje van mn leven
[..]
baasch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |