Ben het helemaal met je eens, heb op FOK al enkelen in het echt leren kennen en dat is goed bevallen (mensen uit PTA en POL).quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
Een meeting lijkt mij ook best wel leuk. Wel spannend.
Ah, fieps die ik ook deelquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn fiep/hobby: muziek ik luister veel muziek vooral metal en rock. Ik ga regelmatig naar concerten iig 1 keer per maand.
Iets wat wel heel autitisch isik en mijn broertje kunnen uren zoet zijn. Carcassonne we spelen dat op een manier die wij zelf verzonnen hebben en proberen zo veel mogelijk punten te halen.
Daar zat ik toevallig gisteren ook aan te denken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:10 schreef Pandora73 het volgende:
Worden er trouwens wel eens meets georganiseerd vanuit dit topic? Naar sommige mensen ben ik ondertussen toch wel een beetje nieuwsgierig hoe ze IRL zijn...
Er zijn meerdere meets geweest in dit topic. Vorig jaar Blijdorp bv. Maar het is inderdaad een goed idee om weer een keer een meet te organiseren. Dus wie, wat, waar en wanneer?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:10 schreef Pandora73 het volgende:
Grinnik, da's wel een beetje ver weg voor een potje Catan heMaar wie weet!
Ja Spaceship Catan is in zoverre verwant aan het Kaartspel dat je het met twee personen doet, maar het is toch weer een heel ander soort spel.
Worden er trouwens wel eens meets georganiseerd vanuit dit topic? Naar sommige mensen ben ik ondertussen toch wel een beetje nieuwsgierig hoe ze IRL zijn...
Ik heb vanuit dit topic al 3 meets gehad. Ik vind het best meevallen met spannend. Ik ga ook naar gewonnen Fok!meets toe.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
Een meeting lijkt mij ook best wel leuk. Wel spannend.
Op zich zou in wél interesse hebben, echter ben ik momenteel tot begin oktober bijna compleet uitgeboekt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ik doe wel een opzetje voor een idee voor een meet. In Utrecht in een café iets gaan drinken samen. Wie heeft interesse?
Lijkt mij wel gezellig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb vanuit dit topic al 3 meets gehad. Ik vind het best meevallen met spannend. Ik ga ook naar gewonnen Fok!meets toe.
Dus ik doe wel een opzetje voor een idee voor een meet. In Utrecht in een café iets gaan drinken samen. Wie heeft interesse?
Het valt mee, het is echt niet knap dat ik met enkele vrienden op vakantie ben geweest. Dat is trouwens alweer 9 jaar geleden. Ik wil inderdaad ook een kwalitatief goed bestaan naast het werk. Vroeger besteedde ik daar wel meer aandacht aan, zal wel komen omdat het werk toen anders was: bij de post bijvoorbeeld was er eens in paar jaar geld voor een etentje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Graag gedaan. Leuk dat je het zo waardeert.
[..]
Prachtig wat je doet!
Inderdaad, je moet als het ware niet teveel focussen om zo goed mogelijk in de groep te liggen, dat kun je namelijk nooit afdwingen. (sterker nog, het zou volgens mij averechts werken..) Je moet het ook een beetje treffen of je leuke mensen in de groep tegenkomt. Dat is in het hele leven zo... Je hebt altijd type mensen die je juist wel of juist niet liggen en alles wat daar tussen ligt...
Wijze raad die jouw manager dus heeft gegeven. Verder scheelt het natuurlijk dat je eerder al zo'n reis hebt ondernomen. Dus je weet ongeveer wat je kan verwachten. Het scheelt ook veel dat er een Nederlandse groepsleider is, dan heb je in ieder geval een aansluitpunt.
Ik kan mij goed voorstellen dat het je leven danig verrijkt.
Verder verras je me weer met je opmerking dat je eerder met 2 vrienden op vakantie bent geweest. Erg knap hoor! Was dat goed bevallen?
Mooi is om te lezen dat je niet alleen een mens bent van feitjes, weetjes en ratio, maar dat je ook duidelijk behoefte hebt aan leuke dingen naast je werk. Want thema's als werk daar ben je erg zwaar op gefocusseerd. Het is ook goed dat je even andere interesses laat zien.
Ik krijg ook meer het beeld dat je naast je ratio een sterk gevoelgsmens bent die van veel warmte en gezelligheid houdt en niet alleen over werk kan praten (hoop ik zo voor je) (merk ik steeds weer). Het maakt je tot nog meer mens.
Een weekje er tussenuit? Ik blijf liever gewoon thuis dan in den vreemde
Het ligt er een beetje aan wanneer e.d. Liever ook geen hele drukke tent ofzo, maar ik kan natuurlijk altijd weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb vanuit dit topic al 3 meets gehad. Ik vind het best meevallen met spannend. Ik ga ook naar gewonnen Fok!meets toe.
Loop je nog bij een psychiater of bij een spv'er? Ik zou het daar eens voorleggen. Je kan een combinatie hebben hoor, dat komt best vaak voor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:14 schreef Kitlerrr het volgende:
Heey mensen!
Ik verdenk mezelf er ernstig van autisme te hebben. Of in ieder geval een lichte vorm daarvan.
De tests online wijzen wel uit dat ik redelijk hoog boven gemiddeld scoor en daarvoor heb ik een aantal opmerkingen gekregen over bepaalde situaties die daar op aansluiten.
Ik woon in een studentenhuis en ik durf bijvoorbeeld niet over de gang te lopen als er al iemand is.
De diagnose voor ADD heb ik al binnen. Kan het zijn dat het samenhangt of zijn het toch 2 totaal verschillende dingen? Kan iemand mij helpen?
Herkenbaar, ben ook al in behandeling geweest voor sociale angst en depressies... aan de andere kant herken ik ook weer veel dingen bij Asperger en dat is de reden dat ik me daarop laat testen binnenkort.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:54 schreef Kitlerrr het volgende:
Nee niet meer. Heb een periode deeltijd therapie gevolgd voor een eetstoornis en depressie. Aan het eind daarvan is pas de diagnose gesteld. Sinds een half jaar kom ik daar niet meer.
Maar goed om te weten dat het ook gecombineerd kan zijn.
Op zich heb ik er niet dagelijks last van. Alleen in sociale situaties komt het vaak voor dat ik stil val en me wat ongemakkelijk voel. Ook ben ik bijna bangig voor de meeste mensen. Ik kijk nooit onbekenden aan op straat bijvoorbeeld.
Kan dat ook? Dat je wel autistisch bent maar wel gewoon functioneert?
Utrecht vind ik prima.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
@ Von Preussen, auti, Captain Maximum, Pandora:
Utrecht ligt vrij centraal dus dat lijkt mij de beste locatie. Gewoon een rustig cafeetje en dan gezellig wat gaan drinken samen en kletsen.
Wanneer? Zeg het maar?
Welkom Kitlerrik sluit mij aan bij wat auti zegt
Ik vind Utrecht ook een goede locatie, dus daar geen problemen mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
@ Von Preussen, auti, Captain Maximum, Pandora:
Utrecht ligt vrij centraal dus dat lijkt mij de beste locatie. Gewoon een rustig cafeetje en dan gezellig wat gaan drinken samen en kletsen.
Wanneer? Zeg het maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |