Zolang ze geen andere burgers bedrijgen lijkt me dat inderdaad te rigoreus. Maar als ik daar zou zijn zou ik me niet meer veilig voelen want de politie geeft totaal niet de indruk te willen ingrijpen ook als andere burgers belaagd worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het lijkt er toch sterk op dat sommigen hier daar om schreeuwen.
Nee. Dit soort gasten heb je toch geen fuck aan. Gewoon met echte kogels schieten en die gasten wat extra luchtgaatjes geven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat is er mis met rubberen kogels? Is creperen van de pijn niet voldoende?
Zolang ik de jouwe nog steeds overtrefquote:
Nee... gewoon de ouderwetse lange lat er overheen. Het waterkanon, traangas... dat soort dingen. De dagen na de rellen, de betrokkenen van hun nest lichten, van hun werk (als ze dat hebben) oppikken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:46 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Samenscholingsverbod, groepen uit elkaar jagen, ben je daar ook tegen?
Kogels gaat inderdaad niet werken. Niet omdat het niet helpt (rekent maar van wel) maar omdat dat op de lange termijn inderdaad tegen je gaat werken.
Maar laat wel gewoon zien dat niet alles kan.
Traangas, waterkanonnen, knuppels en als het moet rubberen kogels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat dan? Vriendelijk vragen of ze willen stoppen?
Als geen enkel ander middel volstaat wel. Je kunt dit niet door blijven laten gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is geen staatsgreep oid. Het zijn gewoon ordinaire rellen en plunderingen. Die ga je niet met kogels te lijf imho, in tegenstelling tot wat anderen hier graag zien.
De niveau?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zolang ik de jouwe nog steeds overtref
En met het oog op de toekomst is dit verstandig, omdat .. ? Of ben je net als meneer bruinhemd hierboven gewoon voor het uitroeien van alle niet-blanken? Lijkt me toch niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Dit soort gasten heb je toch geen fuck aan. Gewoon met echte kogels schieten en die gasten wat extra luchtgaatjes geven.
Jou user icon zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:46 schreef Halcon het volgende:
Kogels helpen wel. Je hebt nu veel meelopers die graag mee willen rellen. Die gasten haken wel af als er 50 vol met lood gepompte lichamen op de grond liggen.
de niveautje jwtoghquote:
Is al gebeurdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog steeds niet geband, grafkankerdebiel?
Nee, ik ben voor het uitroeien van dit soort relschoppers. Of ze nu zwart, geel of groen zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
En met het oog op de toekomst is dit verstandig, omdat .. ? Of ben je net als meneer bruinhemd hierboven gewoon voor het uitroeien van alle niet-blanken? Lijkt me toch niet.
Ze staan er bij te kijken. Ze hebben amper ingegrepen. Het lijkt wel alsof dit welkom is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als geen enkel ander middel volstaat wel. Je kunt dit niet door blijven laten gaan.
En wat is een 'intelligeint' precies?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:50 schreef Mestras het volgende:
Hé mensen dit moet wel een intelligeint topic blijven!
Het waren wiggers.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:51 schreef Caland het volgende:
Ze wisselen wel elkaar mooi af zo, gisteren in Londen voor het meerendeel negers die de boel leegplunderen, vandaag in Manchester bijna alleen maar blanken.
Slim maar je moet er ook om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:50 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En wat is een 'intelligeint' precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |