Alsof ze weten wat dat is..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nog 0 bewijs van gezien .. Ze slaat zelfs een locatie van de Oxfam Novib kort en klein
Het is sowieso heel ander volk als dat we de laatste dagen te zien kregen....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:24 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
De schoonmaakploeg voor morgen
Dat is toch heel ander volk weer dan die hooligans die hun straat verdedigen! Die hooligans staan de volgende keer gewoon zelf weer met de politie te matten.
"Im here to piss the police off and for money"quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, dit is een uiting van onvrede. Hoe onterecht het ook moge zijn in jouw en mijn ogen.
mwah, qua boosheid valt het wel mee hier, wat mij betreft verlies je gewoon al je burger rechten zodra je dit soort dingen gaat doen, de maatschappij zal nooit wat aan deze lui hebben, en dus kunnen ze maar beter buiten de maatschappij gezet worden, desnoods afgeschoten worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:34 schreef ElJefe het volgende:
[..]
Ik begrijp je boosheid en onmacht, maar laten we rationeel blijven please
Tof!quote:
Wie shopt Harry Potter met zijn bezem er ff tussen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is sowieso heel ander volk als dat we de laatste dagen te zien kregen....
Jij zit ook al zo te trollen op de frontpage met je racistische opmerkingen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:30 schreef jandebruine het volgende:
[..]
steek ik je winkel in de fik of werp je auto omver?
een mens is niet alleen een mens door uiterlijke kenmerken maar ook door gedrag.
het gedrag wat we zien is dierlijk en hondsdolle dieren schieten we ook af omdat het een gevaar is.
Buiten de maatschappij zetten is dan ook wat er gaat gebeuren. Een 'gevangenis' noemen ze dat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:37 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
mwah, qua boosheid valt het wel mee hier, wat mij betreft verlies je gewoon al je burger rechten zodra je dit soort dingen gaat doen, de maatschappij zal nooit wat aan deze lui hebben, en dus kunnen ze maar beter buiten de maatschappij gezet worden, desnoods afgeschoten.
Laten we ons vooral verlagen tot het niveau van betwijfelbare regime's.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Dit probleem is als men zich boos maakt in dertig minuten opgelost. Gewoon het leger sturen en met scherp schieten.
Hij is ontevreden over de politie en over zijn zakgeldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
"Im here to piss the police off and for money"
http://news.sky.com/home/liveplusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:39 schreef Rijstbal het volgende:
Kan iemand mij een link geven van Sky stream? Link in de OP doet het niet bij mij.
Dank!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:39 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
http://go.sky.com/vod/con(...)CM1000001f5012ac____
deze heb ik aan
Jij bent voor een politiestaat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:37 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
mwah, qua boosheid valt het wel mee hier, wat mij betreft verlies je gewoon al je burger rechten zodra je dit soort dingen gaat doen, de maatschappij zal nooit wat aan deze lui hebben, en dus kunnen ze maar beter buiten de maatschappij gezet worden, desnoods afgeschoten worden.
Boeiend. Die regimes begrijpen best wel dat je in dit soort situaties moet gaan schieten. Cameron kan nog wat leren van Assad en Khadaffi.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:38 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Laten we ons vooral verlagen tot het niveau van betwijfelbare regime's.
De wereld kijkt naar Engeland nu. Landen in het Midden-Oosten staan te trappelen om Cameron te betrappen op het schenden van mensenrechten. En terecht. Je kunt niet over de halve wereld oorlog voeren onder het mom van mensenrechten en vrijheid, en dan in eigen land burgers afknallen.
Samenscholingsverbod, nachtklok, alle groepen groter dan 5 man uit elkaar jagen door competente ordebewakers. Is geen geweld maar ordebewaking.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Geweld bestrijden met geweld, slim. Dat lost op de korte termijn je probleem op wellicht, maar op de lange termijn maak je de kloof alleen maar groter.
Er staan 2 linkjes van Sky in de OP. De onderste moet je hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:39 schreef Rijstbal het volgende:
Kan iemand mij een link geven van Sky stream? Link in de OP doet het niet bij mij.
En als jij er dan toevallig tussen loopt omdat je bijvoorbeeld je winkel probeert te beschermen.. Ach, collateral damage, toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:40 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
met dit soort rellen, mag dat tijdelijk prima, tot het probleem opgelost is.
Want die hebben de situatie volledig in de hand?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Boeiend. Die regimes begrijpen best wel dat je in dit soort situaties moet gaan schieten. Cameron kan nog wat leren van Assad en Khadaffi.
Een staat heeft wel het recht, zelfs de plicht, om orde en gezag te handhaven. Onder normale omstandigheden moet zij hier terughoudend in zijn, maar als het nodig is moet ze ook bereid zijn om toe te slaan. Anders grijpen andere groeperingen de macht en heerst er anarchie en chaos.quote:
avondklok, non-lethal weapons om mensen weg te houden, met scherpe ammunitie als ze politieagenten aanvallen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:40 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
met dit soort rellen, mag dat tijdelijk prima, tot het probleem opgelost is.
Het Engelse leger is wel wat sterker dan het Syrische leger...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:41 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Want die hebben de situatie volledig in de hand?
Daar ben ik het mee eens. Het leger mag nu wel ingrijpen, er hoeven niet nog meer slachtoffers te vallen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een staat heeft wel het recht, zelfs de plicht, om orde en gezag te handhaven. Onder normale omstandigheden moet zij hier terughoudend in zijn, maar als het nodig is moet ze ook bereid zijn om toe te slaan. Anders grijpen andere groeperingen de macht en heerst er anarchie en chaos.
Het is geen politiestaat als de politie diefstal en vandalisme bestrijdt.quote:
Die regimes snappen dat perfect. Maar het is toch ó zo ironisch dat GB Tripoli bombardeert om de rebellen te helpen/burgers te beschermen en dat ze nu dus zware rellen in eigen land hebben!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Boeiend. Die regimes begrijpen best wel dat je in dit soort situaties moet gaan schieten. Cameron kan nog wat leren van Assad en Khadaffi.
Bovendien sta je op de cam tussen de relschoppers, plus je telefoon is getraceerd naar de plaats waar er geroofd is. Je bent er gloeiend bij als je het overleeft!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En als jij er dan toevallig tussen loopt omdat je bijvoorbeeld je winkel probeert te beschermen.. Ach, collateral damage, toch?
Klopt, het is nu wel een gevalletje monkey see monkey do.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:44 schreef Marie30 het volgende:
De mediatisering van dit alles helpt ook niet. Het werkt enkel kopieergedrag in de hand.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben voor vrije meningsuiting...
Het is geen staatsgreep oid. Het zijn gewoon ordinaire rellen en plunderingen. Die ga je niet met kogels te lijf imho, in tegenstelling tot wat anderen hier graag zien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een staat heeft wel het recht, zelfs de plicht, om orde en gezag te handhaven. Onder normale omstandigheden moet zij hier terughoudend in zijn, maar als het nodig is moet ze ook bereid zijn om toe te slaan. Anders grijpen andere groeperingen de macht en heerst er anarchie en chaos.
... Door iedereen dood te schieten. Niet vergeten hè, dat willen alle helden op FOK! namelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Het is geen politiestaat als de politie diefstal en vandalisme bestrijdt...
Behalve dan dat bijna alle winkeleigenaars daar ook buitenlanders zijn, maar verder een uitstekend plan hoor!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:44 schreef jandebruine het volgende:
[..]
gewoon op alles schieten wat donker is met een witte streep op ongeveer 1,80 meter.
weet je zeker dat je goed zit en geen collateral damage
Racisme.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:44 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Klopt, het is nu wel een gevalletje monkey see monkey do.
Samenscholingsverbod, groepen uit elkaar jagen, ben je daar ook tegen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is geen staatsgreep oid. Het zijn gewoon ordinaire rellen en plunderingen. Die ga je niet met kogels te lijf imho, in tegenstelling tot wat anderen hier graag zien.
Wat dan? Vriendelijk vragen of ze willen stoppen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is geen staatsgreep oid. Het zijn gewoon ordinaire rellen en plunderingen. Die ga je niet met kogels te lijf imho, in tegenstelling tot wat anderen hier graag zien.
Het lijkt er toch sterk op dat sommigen hier daar om schreeuwen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Het is geen politiestaat als de politie diefstal en vandalisme bestrijdt.
Politiestaat wordt je als je (para)militaire macht inzet om vrijheid van meningsuiting en dergelijke tegen te gaan.
Waarom ben jij nog steeds niet geband, grafkankerdebiel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:44 schreef jandebruine het volgende:
[..]
gewoon op alles schieten wat donker is met een witte streep op ongeveer 1,80 meter.
weet je zeker dat je goed zit en geen collateral damage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |