Die heten in het Nederlands gewoon Welsh.quote:
fixedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:33 schreef waht het volgende:
[..]
Het is afgunst. Alleen is dit volk te dom om niet te beseffen WIE ze hier nou eigenlijk mee schaden. Dat zijn voornamelijk hun hardwerkende broeders en zusters.
Gangwar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:33 schreef Poppenkastpop het volgende:
Mensen in dit topic die steevast deze rellen als rassenrellen weten te spinnen ...
Weer die verschrikkelijke reclame.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:36 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
Building in Middleton on fire
dan was ik dus niet PC. Stuur het mdi op me af ik verdien het!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die heten in het Nederlands gewoon Welsh.
Generaliseren is ook een kunst. (of niet in dit geval). Wat een ontzettend domme post.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus.
Het is wel typisch hoe die "minder bedeelden" denken dat alles maar is aan komen waaien als je een beetje geld hebt. Ik heb het zelf goed, maar het heeft veel hard werk, pijn en teleurstelling gekost om zover te komen. Waarom zou ik dat zomaar weggeven aan iemand die helemaal geen moeite wil doen? Ik snap de benadering van degenen die deze rellen wijten aan zogenaamde "armoede" van deze zogenaamde "kanslozen". Ten eerste hebben ze geen armoede en ten tweede zijn ze niet kansloos. Wat je bent is het resultaat van wat je doet en wat je wil.
Klopt. 60%+ van de ondernemers redden het niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:35 schreef yavanna het volgende:
[..]
En dat niet iedereen dezelfde kansen heeft zou jou dan ook duidelijk moeten zijn. En nee dat hoeft helemaal niet aan een gebrek aan wilskracht te liggen.
'De onderlaag' tevreden houden, daar heeft 'de elite' ook alleen maar baat bij.
Her hair is on firequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:36 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
Building in Middleton on fire
Arrogante eikels. Laat ze lekker zich bij Frankrijk voegen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat heeft Wallonië hier mee te maken?
Volgens mij zou jij daar alleen maar van genieten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
dan was ik dus niet PC. Stuur het mdi op me af ik verdien het!
Probeer eens te lezen, dat maakt je commentaar misschien minder dom.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. 60%+ van de ondernemers redden het niet.
Kep ze nog niet zien plunderen uit onvrede. Wel werken ze nu nog harder om de gemaakte schulden van hun ondernemers avontuur terug te betalen.
Snap je wel hoe de wereld werkt? Of staar je blind om enkel de "kapitalisten" af te branden?
Het is patat!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Arrogante eikels. Laat ze lekker zich bij Frankrijk voegen.
True, laten we Wallonië slopen met de Vlamingen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Arrogante eikels. Laat ze lekker zich bij Frankrijk voegen.
lol, het is net alsof die rooie haar vriendin door de ruit heentieft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |