Volgens mij werd wedstrijd M opnieuw gespeeld om de onduidelijkheid weg te nemenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Rondom wedstrijd M was wat onduidelijkheid, of het is al opgelost en ik heb er overheen gelezen.. Maar dat werd voor zover ik weet onderling geregeld.
Ayca had gewonnen met 393 - 363 als ik me niet vergis...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Rondom wedstrijd M was wat onduidelijkheid, of het is al opgelost en ik heb er overheen gelezen.. Maar dat werd voor zover ik weet onderling geregeld.
Omdat hij/zij mijn aanwijzingen van 17:18 opvolgde.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom heb je jou en Jooo-pi naar het midden van de lijst geplaatst?
In het overzicht missen de wedstrijden Y en Z nog. Ik moet na mijn winst op rac tegen de winnaar van Y...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
zarGon volgens mij!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
Beaudelaire 277 - LovelyLadySacha 318.
Geen idee tegen wie nu
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
Beaudelaire 277 - LovelyLadySacha 318.
Geen idee tegen wie nu
quote:Lijst met aanmeldingen voor de volgende competitie (#4)
FOK! Username / Wordfeud username
Harajuku. - Hahara
D. - D.8.
L0we - L0we
RealBizkit666 - RealBizkit666
maen - ma-en
Siegfried - SiegfriedFOK
charmed_angel - Faithy-Miranda
MaxC - Lexie the pirate
Baghdaddy - Baghdaddy
BasOne - BasOne05
Joooo-pi - Joooo-pi
Jeetjejom - Mama van J&E
Anne - AnneFOK
Undergod - droplul
DaMart - DaMart
MPG - MPGFOK
Fogel - Fogel1
Peter - PeterFok
Ayca - Ayca
heiden6 - heiden6
tdrone - Tdrone
vancroba - vancroba
Luxuria - Luxuria
Lynda - Lynda1486
DaFan - malfuncti0n
OmniRocket - OmniRocket
Deze lijst graag overnemen en aanvullen wanneer je ook interesse hebt.
Het gaat niet om het winnen hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hoor stuur maarals je het een uitdaging vind tenminste
Ik zit van ellende al een half uur op een woord te broedenquote:
Ik dacht al dat je in slaap was gevallenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit van ellende al een half uur op een woord te broeden
Nee, maar ik kon enkel 10 woorden verzinnen van krap 7 a 10 punten en dan baal ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je in slaap was gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |