Ik hoorde dat het idd weer naar de maandag is gezet. Dat is wel tof, zal de sfeer weer ten goede komen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 06:36 schreef Reflectionne het volgende:
Haha cool! Was het zwembad feest nou wel of niet gisteren?
ik ben nu wel benieuwd wat er eerst stondquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:02 schreef placeholder het volgende:
Mijn papas (Jonathan en Lennart!) lezen mee. Terug naar Geenstijl lutsers!
mijn rooster zegt 11.00 tot 17.30quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:34 schreef jappas het volgende:
Hoe laat is de sportdag vandaag? Wilde nog eens even een rondje lopen, kan alleen geen tijd vinden..
Hetzelfde, maar dan met 1 naam. Maar ze zijn natuurlijk samen één als echte ouders.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:35 schreef maen het volgende:
ik ben nu wel benieuwd wat er eerst stond
Ik kom net in het ritme verdorie...quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:53 schreef bioloogje het volgende:
En vanavond is het redelijk rustig, dus kun je dan wat vroeger naar huis
Dan zit er maar 1 ding opquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:03 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ik kom net in het ritme verdorie...
Relaxquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:23 schreef Saxofoontje het volgende:
Gisteren hebben we met een gedeelte van ons groepje in totaal misschien wel bijna 1,5 uur in die schommel bij ceres gezeten.. ook al niet heel erg energieverspillend xD
Cool! Hebben jullie iets bijzonders gedaan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:30 schreef Saxofoontje het volgende:
Voorpagina van het AIDkrantje is gehaald!
Haha cool! Ik ging zoeken of ik het krantje op internet kon kijken oid, maar kan dus nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:35 schreef Saxofoontje het volgende:
Een beeld een poncho aangedaan, zodat hij niet nat wordt in de regen
ow, dat is wel jammer. Was ook wel benieuwd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:37 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha cool! Ik ging zoeken of ik het krantje op internet kon kijken oid, maar kan dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |