SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
jij opent de hele tijd voor anderen skl ik werd er bang vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
lapoer opent nieuw topic, is een ongeschreven regel
omdat hij dat leuk vindtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij opent de hele tijd voor anderen skl ik werd er bang van
en hoezo noem je hem steeds mo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
lolwat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:48 schreef Etsu het volgende:
en mo ik vond je eerst kut omdat je het zelf zegt en allesssss
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HI IM SADIK HELLO WHAT IS UP HELLOO AGAIN NICE TO MEET U
^ dit heeft mn neefje getypt en ik moest het posten van hem oke groetjes
oquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
whats wrong im talking here that is wrong
Oowwwquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
what is wrong with u jan pitaat i hate u
Kan jij nagaan hoeveel kloons ik in de loop der jaren gemaakt heb? Ben eigenlijk wel benieuwd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand nog een ban nodig?
Goedenavond!
Aah johquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Sander wat ben je toch ook een vreetzak
Jamaar dat durf ik niet, dan bedenkt yvonne zich waarschijnlijk alsnog.quote:
Maakt niet uit, heb je wel gehad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah joh.
En niet alweer, gister had een vriend van me over.
Mark is niet zo groot dus?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ben nog wel strak hoor*wink wink*
Je geeft hem gewoon permanent pikstraf?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja juist wel, maar ik kan er goed tegen, dus blijft flink strak.
Nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je geeft hem gewoon permanent pikstraf?
Eh gatsie bah, wat is dezen.quote:
Slechte invloed van Suus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef Etsu het volgende:
nooit geweten dat ik dat zou zeggen jeetje wat is mis met mij
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Alsof jij met je hansworstje niet ff een meisje wil aanduwen
Dankje voor de meldingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb je wel gehad.
Boh ik hou van jou oke goed moet ik even melden
Oh toch wel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje voor de melding. Hou ook wel van jou hoor
.
Hansworstjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JA MET JOU OOK?
[..]
Alsof jij met je hansworstje niet ff een meisje wil aanduwen
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:33 schreef yosander het volgende:
Kapsalon is er, 10 minuten in de hemel zijn
Als ie thuis bij mammie en pappie moet etenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eet jij ook wel eens wat anders?
Waar op je been?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:31 schreef Heroinjunk het volgende:
GODVER DE GODVER IK BEN GESTOKEN OP MN BEEN EN DAT JEUKT VERDOMDE ERG GLOEIENDE
beste zin ooitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
het is zoals het is niks aan te doen dat staat vast als een deur die slaat
Dankje.quote:
Okequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zal ik er wat kusjes op komen geven?
Goed zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje.
Ja ik eet wel eens iets anders.
Mag ik hopen voor je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje.
Ja ik eet wel eens iets anders.
ik zeg niksquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
nounou, beetje van een mug een olifant maken dit....
doe welquote:
Is 5 je record?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan weer 5 notes op 1 avond krijgen?
ja, grappig tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan weer 5 notes op 1 avond krijgen?
Nee. Ik gun je je plezier niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is 5 je record?een eckte baas gaat dat proberen te verbeteren natuurlijk
Als je mij 6 lieve notes geeft dan regel ik Etsu voor je. Onbeperkt, voor een nacht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is 5 je record?een eckte baas gaat dat proberen te verbeteren natuurlijk
mag ik ook een keer een lieve?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
Random notes zijn ook leuk, heb er zelf vandaag ook weer een bij gehadwel een lieve
Hosselkoningquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je mij 6 lieve notes geeft dan regel ik Etsu voor je. Onbeperkt, voor een nacht.
Nice, denk je dat hij in één nacht m'n tuin om kan spitten? De échte tuinquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je mij 6 lieve notes geeft dan regel ik Etsu voor je. Onbeperkt, voor een nacht.
Ik denk het wel. Maar hij heeft wel een beetje smetvrees dus dat is wel een probleem.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nice, denk je dat hij in één nacht m'n tuin om kan spitten?
of je daar nu vrolijk van moet wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
Krijgtie 's ochtends wel een heus Engels ontbijt!
Nou ja, ik zou drank nodig hebben om zo'n nacht door te komen, en het is een prima anti-kater ontbijtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
of je daar nu vrolijk van moet worden
ik hoop wel dat je goed verzekerd bent danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso wel een leuk idee! Tuinfeestje organiseren en dan wat schoppen enzo regelendronken spitten
burgerlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
Ik woon in een burgerlijk wijkje, lekker rustigmaar er zijn plekken waar wel gefeest kan worden en ga ze volgende maand leren kennen hoop ik
boh, zit echt te wachten op 't collegejaar
Moet jij eens opletten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Kan in de tuin niet veel stuk, is vooral onkruid en distels..
'Alles kan kapot'quote:
Gooi het er weer uit en eet het weer op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:56 schreef yosander het volgende:
Bohhh dat was zo lekker. Nu zit ik vol.
Vreetzakkie ben je laat thuisquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:56 schreef yosander het volgende:
Bohhh dat was zo lekker. Nu zit ik vol.
Mijn maten en ik kunnen nog wel eens destructief worden als er drank in het spel is.quote:
Oke,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn maten en ik kunnen nog wel eens destructief worden als er drank in het spel is.
We hebben met z'n allen bij elkaar al een aantal nachtjes gezeten voor openbaar dronkenschap en baldadigheid.
Goed plan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gooi het er weer uit en eet het weer op.
Goed verhaal, sterke teksten. Ik ben onder de indruk en ik wil je handtekening. Eventueel ook de handtekeningen van je vrienden, als ze tenminste niet op dit moment in de bak zitten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn maten en ik kunnen nog wel eens destructief worden als er drank in het spel is.
We hebben met z'n allen bij elkaar al een aantal nachtjes gezeten voor openbaar dronkenschap en baldadigheid.
Suusiequote:
Oscarquote:
Spreekt voor zich toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat is zal wel meevallen, dat zeg jij altijd
4 uur dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Spreekt voor zich toch?
Voor zonsopgang. Nee voor een uur of 2quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat is zal wel meevallen, dat zeg jij altijd
Feesten doe ik wel bij andere mensen in de buurtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
burgerlijk
saai, boring, alles
Kom je dan nog of heb je dan teveel bier gezopen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Voor zonsopgang. Nee voor een uur of 2
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed verhaal, sterke teksten. Ik ben onder de indruk en ik wil je handtekening. Eventueel ook de handtekeningen van je vrienden, als ze tenminste niet op dit moment in de bak zitten.
Feesten moet je overal doen want het leven is één groot feest.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Feesten doe ik wel bij andere mensen in de buurt![]()
kan ik zelf tenminste gewoon rustig slapen
heinekenquote:
Ik beperkte mezelf tot de categorie pilseners. Duvel is geen pils. Wel lekker overigens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:06 schreef -Dora- het volgende:
Je mist Duvel en halve liters Amstel op Kreta zijn wel lekker.
ik jou ook wel etsuquote:
Wat een bocht allemaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
heineken
amstel
bavaria
jupiler
dommelsch
hertog jan
je hebt je rare fratsen maar in principe ben je een prima kerelquote:
Haten op mijn bier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
Dommelsch mag ook naar het bovenste lijstje
Alleen boeren uit het oosten drinken Grolsch.quote:
Ik was vorige week in Engeland, ze hadden daar in alle pubs grolsch tapsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen boeren uit het oosten drinken Grolsch.
doet me goed om te horenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
je hebt je rare fratsen maar in principe ben je een prima kerel
Engelsen staan ook niet bekend om hun goede smaak, met hun lager enzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik was vorige week in Engeland, ze hadden daar in alle pubs grolsch tapsnergens heineken te bekennen
dat gaat natuurlijk lastig worden, alleen als jij een vrouwtje wordt gaat dat mogelijk zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
doet me goed om te horen
wil je met met trouwen
Okequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Engelsen staan ook niet bekend om hun goede smaak, met hun lager enzo.
waarom is dat lastig, in nederland kunnen twee jongetjes trouwen hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat gaat natuurlijk lastig worden, alleen als jij een vrouwtje wordt gaat dat mogelijk zijn
Ben zelfs, 2 jaar geleden, nog Oranjeboom tegengekomenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik was vorige week in Engeland, ze hadden daar in alle pubs grolsch tapsnergens heineken te bekennen
ik wil niet met een jongetje trouwenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom is dat lastig, in nederland kunnen twee jongetjes trouwen hoor
Oranjeboom is wel het absolute dieptepunt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben zelfs, 2 jaar geleden, nog Oranjeboom tegengekomen![]()
![]()
dus het is wel mogelijk, maar je wilt het niet. wereld van verschilquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik wil niet met een jongetje trouwen
o ok maar waar kom jij vandaan? waarom meld je je aan en gelijk daarna loop je hier te kutten (lees: gisteren)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:15 schreef -Dora- het volgende:
Geen spam, gewoon een geweldige site vol met mooie astrofoto's van planeten, maan, zon en deepsky zoals planetaire nevels, supernova's en sterrenstelsels.
het zit zo dat ik niet met een jongetje wil trouwen, maar wel met een meisje, als jij een meisje wordt kunnen we dus wel trouwen, goochemquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus het is wel mogelijk, maar je wilt het niet. wereld van verschil
ik zal een geslachtsverandering overwegenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
het zit zo dat ik niet met een jongetje wil trouwen, maar wel met een meisje, als jij een meisje wordt kunnen we dus wel trouwen, goochem
doe datquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zal een geslachtsverandering overwegen
ik vind het een beetje ongeloofwaardig dat je na 5 minuten meteen in een SOG topic gaat vragen hoe je een icon moet instellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef -Dora- het volgende:
Sorry dat ik zo overkwam, ik vond het gewoon vervelend dat ik niet even geholpen werd.
aai over je bolletje nodig?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef -Dora- het volgende:
Sorry dat ik zo overkwam, ik vond het gewoon vervelend dat ik niet even geholpen werd.
Terechte klachtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef -Dora- het volgende:
quote:
Je hebt geen idee wat ik allemaal in DM stuur..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]je hielp haar net zo min als de rest het deed
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]je hielp haar net zo min zoals de rest het deed
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:21 schreef -Dora- het volgende:
Hoi Emzor, nog bedankt voor de hulp gisteren.
Ik ben wel een zij verder, maar okequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:21 schreef -Dora- het volgende:
Emzor had me gisteren nog een paar berichtjes per 'pm' gestuurd. Hij heeft me wel een beetje geholpen dus
Van mij? ik kan moeilijk op 2 accounts tegelijk zitten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Nu zou het me echt niks verbazen als het een kloon van je is.
Haha dankjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:23 schreef -Dora- het volgende:
Oh, sorry. Je naam op Fok leek wel een beetje op een mannelijke naam ofzoiets :p
Dacht ik ookal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:24 schreef Kaasrol het volgende:
Het is een kloon van Luukieboy12, snap dat nou.![]()
![]()
Alles kan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Van mij? ik kan moeilijk op 2 accounts tegelijk zitten.
Ja dat lijkt me logischer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:24 schreef Kaasrol het volgende:
Het is een kloon van Luukieboy12, snap dat nou.![]()
![]()
hoiquote:
Staat me bij dat ze zei een tijdje weg te gaan.quote:
Hoe bedoel je, alweer?quote:
Ga jij maar terug naar je kloon-faciliteit voordat de SGP je doorkrijgt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:40 schreef -Dora- het volgende:
Fok die shit, waarom zo stom doen tegen iemand, met jullie groepje, waarom mag er niemand bij? Emzor wordt ook al niet 'toegelaten', wat zijn jullie voor rare mensen? Ik ga wel ergens anders naartoe, echte vrienden enzo, blijven jullie maar lekker in jullie groepje online. Morons.
Ze geeft geen feestquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:40 schreef Kaasrol het volgende:
Huur Zanger Rinus en laat hem zingen op haar feest.
Surprise partyquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ga jij maar terug naar je kloon-faciliteit voordat de SGP je doorkrijgt.
Wat dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:43 schreef Etsu het volgende:
ik weet al wat ik m'n moeder ga geven voor haar 50ste.
terwijl ze nog 45 moet worden
Ik ben 20 allebei mijn ouders worden in november 60. Beat that.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:44 schreef Etsu het volgende:
M'n moeder is nu 44En mijn vader 43.
En ik ben 18.
Ik ben 18 en mijn pa wordt in november 61. Beat that.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben 20 allebei mijn ouders worden in november 60. Beat that.
En je ma?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:06 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik ben 18 en mijn pa wordt in november 61. Beat that.
Zie je, gemiddeld zit tussen mijne meer leeftijdsverschil.quote:
55+61/2=58quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zie je, gemiddeld zit tussen mijne meer leeftijdsverschil.Heeft je pa wel goed gedaan trouwens.
ja eckt gr grquote:
1 zus.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Heb je oudere zussen of broers mo?
Jup. Die wordt over een maand 22 of 23 (quote:
Awesomequote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Voor de mensen die ik niet op facebook heb: Ik zat net met 10 andere mensen in een 5 persoonsauto
Ik ben enig kind.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jup. Die wordt over een maand 22 of 23 ().
Ik zie dat jij nog een lekker zusje hebt?
Lekker zo in de warmte.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Voor de mensen die ik niet op facebook heb: Ik zat net met 10 andere mensen in een 5 persoonsauto
Alvast gefeliciteerd Kaasquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:21 schreef Kaasrol het volgende:
Ik verwacht wel een felicitatie TT hè.
Ik zie het al helemaal voor me: Over 24 uur wordt Kaasrol 18!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:21 schreef Kaasrol het volgende:
Ik verwacht wel een felicitatie TT hè.
Wij zijn een keer met 12 in een 5 persoons auto door het centrum van Rotterdam gereden, en hebben (dit is geen grap) bij het stoplicht nog wiet gekocht van een stel negers die naast ons stonden. Ik hing met m'n hoofd en armen uit het raam, dus ik ondertussen beetje met die lui praten. Die koppen, echt priceless.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
Dankjulliewelquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me: Over 24 uur wordt Kaasrol 18!
19 geloof ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Simone.
Hoe oud is ze eigenlijk?![]()
Tering, wat voor auto was dat dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wij zijn een keer met 12 in een 5 persoons auto door het centrum van Rotterdam gereden, en hebben (dit is geen grap) bij het stoplicht nog wiet gekocht van een stel negers die naast ons stonden. Ik hing met m'n hoofd en armen uit het raam, dus ik ondertussen beetje met die lui praten. Die koppen, echt priceless.
Record van ons is 18 in een golf 3. Maar daar moet wel bij gezegd worden dat die geen motor had.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:24 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn record is met zijn 7en in zo'n krappe peugeot 106.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |