Eet smakelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:33 schreef yosander het volgende:
Kapsalon is er, 10 minuten in de hemel zijn
Als ie thuis bij mammie en pappie moet etenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eet jij ook wel eens wat anders?
Waar op je been?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:31 schreef Heroinjunk het volgende:
GODVER DE GODVER IK BEN GESTOKEN OP MN BEEN EN DAT JEUKT VERDOMDE ERG GLOEIENDE
beste zin ooitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
het is zoals het is niks aan te doen dat staat vast als een deur die slaat
Dankje.quote:
Okequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zal ik er wat kusjes op komen geven?
Goed zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje.
Ja ik eet wel eens iets anders.
Mag ik hopen voor je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje.
Ja ik eet wel eens iets anders.
ik zeg niksquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
nounou, beetje van een mug een olifant maken dit....
doe welquote:
Is 5 je record?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan weer 5 notes op 1 avond krijgen?
ja, grappig tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan weer 5 notes op 1 avond krijgen?
Nee. Ik gun je je plezier niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is 5 je record?een eckte baas gaat dat proberen te verbeteren natuurlijk
Als je mij 6 lieve notes geeft dan regel ik Etsu voor je. Onbeperkt, voor een nacht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is 5 je record?een eckte baas gaat dat proberen te verbeteren natuurlijk
mag ik ook een keer een lieve?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
Random notes zijn ook leuk, heb er zelf vandaag ook weer een bij gehadwel een lieve
Hosselkoningquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je mij 6 lieve notes geeft dan regel ik Etsu voor je. Onbeperkt, voor een nacht.
Nice, denk je dat hij in één nacht m'n tuin om kan spitten? De échte tuinquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je mij 6 lieve notes geeft dan regel ik Etsu voor je. Onbeperkt, voor een nacht.
Ik denk het wel. Maar hij heeft wel een beetje smetvrees dus dat is wel een probleem.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nice, denk je dat hij in één nacht m'n tuin om kan spitten?
of je daar nu vrolijk van moet wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
Krijgtie 's ochtends wel een heus Engels ontbijt!
Nou ja, ik zou drank nodig hebben om zo'n nacht door te komen, en het is een prima anti-kater ontbijtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
of je daar nu vrolijk van moet worden
ik hoop wel dat je goed verzekerd bent danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso wel een leuk idee! Tuinfeestje organiseren en dan wat schoppen enzo regelendronken spitten
burgerlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
Ik woon in een burgerlijk wijkje, lekker rustigmaar er zijn plekken waar wel gefeest kan worden en ga ze volgende maand leren kennen hoop ik
boh, zit echt te wachten op 't collegejaar
Moet jij eens opletten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Kan in de tuin niet veel stuk, is vooral onkruid en distels..
'Alles kan kapot'quote:
Gooi het er weer uit en eet het weer op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:56 schreef yosander het volgende:
Bohhh dat was zo lekker. Nu zit ik vol.
Vreetzakkie ben je laat thuisquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:56 schreef yosander het volgende:
Bohhh dat was zo lekker. Nu zit ik vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |