Cry me a riverquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef Wokkel het volgende:
Ahh..
http://www.footasylum.com/ is leeggetrokken in Manchester. Klik voor de gein eens op die link, dan weet je wat armoede met je doet.
'quote:
Ik zie een groep leeghoofden het nog wel kopiërenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
Kunnen we zo iets in nederland ook verwachten, hoop het niet .....
Ik vind het onbegrijpelijk dat politici ons hebben wijsgemaakt dat ze alles kunnen handelen. Als die milities gisteren klaar hadden gestaan was de teringbende misschien wat minder groot geweest. In Zwitserland moet iedere jongen de dienstplicht in en daarna krijgen ze hun militaire wapen mee naar huis. Deze tyfus zooi zal daar nooit gebeuren omdat ze daar klaar staan zichzelf te beschermen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik het onbegrijpelijk vind dat de rest van de bevolking dus zelf moet ingrijpen omdat de overheid het niet doet.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die mensen hebben niets. Dit is hun enige kans om aan de armoede en onderdrukking te ontkomen.
Zo erg zal het niet zijn. Dit is Afrika niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die mensen hebben niets. Dit is hun enige kans om aan de armoede en onderdrukking te ontkomen.
Ja....in Elburg en Goes schijnt het al bijna los te gaan!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
Kunnen we zo iets in nederland ook verwachten, hoop het niet .....
Precies. Ze zijn zo zielig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die ouders vinden het prima. Hoeven zij al die meuk niet meer te kopen voor hun kinderen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan die beelden van het jatten echt niet aanzienTe triest voor woorden, en waarom laten in vredesnaam ouders die kinderen gaan? Ik zie genoeg pubers lopen.
Ik denk dat dat meevalt, de ouders hebben gewoon niet genoeg controle. Of het zijn één ouder gezinnen, of gezinnen waarbij de ouders werken of geen flauw idee hebben wat hun kinderen doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat die ouders net zo kansloos zijn
Piccadilly Garden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
iets met Picedilly Gardan maar mijn engels is niet zo goed
Ja Bella en iets met restaurants, misschien staan die ook in de fikquote:
Zijn gezinnen waarbij de ouders allebei geen werk hebben, geen geld om de koters te vermaken, die gaan om met de stoere jongens en de ellende is geboren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:47 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meevalt, de ouders hebben gewoon niet genoeg controle. Of het zijn één ouder gezinnen, of gezinnen waarbij de ouders werken of geen flauw idee hebben wat hun kinderen doen.
Als je een 34" LCD steelt omdat je arm bent en dan nog gaat janken dat het klimaat zo kut is 'opeens' mogen ze wat mij betreft de natuurlijke selectie een handje helpen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk helden. Daarom zoekt de politie naar hun identiteit zodat ze eens goed in het zonnetje gezet kunnen worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies. Ze zijn zo zielig.
haha, is die gast even abnormaal, het een beetje luid en duidelijk op facebook zettenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:46 schreef Ketchupcurry het volgende:
Vast al voorbij gekomen
[ afbeelding ]
IEquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:46 schreef Ketchupcurry het volgende:
Vast al voorbij gekomen
[ afbeelding ]
Gratis karatelessen ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk helden. Daarom zoekt de politie naar hun identiteit zodat ze eens goed in het zonnetje gezet kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |