Ik moet eerlijk zeggen dat ik in Moskou meer ruines heb gezien dan die paar blokken die in Londen zijn afgefikt en daar waren niet eens rellen voor nodig.quote:
Russia Today Helicopter http://rt.com/on-air/london-hackney-riots-streets/quote:
Russia Todayquote:
Room Tempraturequote:
Leren lezen jongen. Ga maar terug naar school ofzo. Ik heb nooit gezegd dat er geen cameraman in zit. Ik heb alleen gezegd dat een cameraman niet direct de camera draagt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gast eerst roep jij dat iemand dom is om te zeggen dat er een cameraman in zit, daarna is iemand dom omdat er volgens jou opeens WEL een cameraman in zit....
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:11 schreef Swomp het volgende:
Wat lief van de RT cameraman dat hij ons laat meegenieten van de zonsondergang
HOAX!! De zon schijnt nooit in Engeland!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:11 schreef Swomp het volgende:
en van Google Chromequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:11 schreef Swomp het volgende:
Nou hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:11 schreef Swomp het volgende:
Shit, komt mijn kant op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:08 schreef Kingstown het volgende:
Handig kaartje met actuele relplekken:
http://www.guardian.co.uk(...)k-riots-incident-map
Danku.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Russia Today Helicopter http://rt.com/on-air/london-hackney-riots-streets/
twitter:louisebolotin twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 21:10:09Lidl in Salford ransacked and set on fire, confirmed by GM Fire & Rescue reageer retweet
Gelukkig even goed nieuws tussendoorquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:13 schreef voice-over het volgende:
De linksen zullen wel weer begrip hebben voor de plunderende relschoppers die winkels van middenstanders in de fik steken. Zij zijn tenslotte arm en kansloos.
Dat ben ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:11 schreef Toverheks het volgende:
PM wil zo vlug mogelijk overleg met Cobra commite, weet niet welke dat is.
De politie kon ze niet stoppen. wat een faalquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:13 schreef Ketchupcurry het volgende:
twitter:louisebolotin twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 21:10:09Lidl in Salford ransacked and set on fire, confirmed by GM Fire & Rescue reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gelukkig even goed nieuws tussendoor
Ja hoor, stenen gooien naar mensen is nog erger.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja leuk, stenen gooien naar honden.En paarden.
![]()
Lager kun je niet zinken.
De Lidl.... waar moeten ze nu hun eten kopen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:13 schreef Ketchupcurry het volgende:
Ja, nee ze hebben daar 500.000 manschappen achter de handquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
West Bromwich heeft flinke autobrandjes
[..]
De politie kon ze niet stoppen. wat een faal
als je een beetje status als relschopper hebt kan je toch beter voor een tesco filliaal gaan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
West Bromwich heeft flinke autobrandjes
[..]
De politie kon ze niet stoppen. wat een faal
Bij de plunderaars. Alleen wel 100$ betalenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De Lidl.... waar moeten ze nu hun eten kopen?
Echte FOK! reactiequote:
Waarom Berlijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah, ik gok eerder berlijn ofzo.
Harman en Milliband van Labour hebben aangegeven dat ze achter de uitspraken van de PM Cameron staan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:13 schreef voice-over het volgende:
De linksen zullen wel weer begrip hebben voor de plunderende relschoppers die winkels van middenstanders in de fik steken. Zij zijn tenslotte arm en kansloos.
Is tankenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:16 schreef alors het volgende:
Hebben ze de heli ook al geannexeerd ofzo?
Laat Berlijn met rust. Dan denk ik eerder aan Almelo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah, ik gok eerder berlijn ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |