Ja leuk, stenen gooien naar honden.quote:
Zal een stunt zijn als er nu allemaal Samsung tabs worden geplaatstquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:06 schreef Gramulanion het volgende:
Het enige waar de Applefanboys zich bezig mee houden:
[ afbeelding ]
Apple store preventief leeggehaald.
En waarom zijn die pups getraind tot killer-hondjes?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Los van de situatie, als iemand een hond op mij afstuurt, zou ik ook op die hond inslaan hoor.
Het is niet dat het lieve puppies zijn, het zijn honden die speciaal getraind zijn om anderen schade toe te brengen. Als jij aan het verkeerde eind zou staan, zou jij dat ook niet over je kant laten gaan met de gedachte, op honden slaan is triest
Als jij nou stopt met domme foute opmerkingen te maken, hoef ik jou niet meer te corrigeren en hoef jij dat niet meer 'trollen' te noemen.quote:
Nu ook veel noordelijkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:08 schreef Kingstown het volgende:
Handig kaartje met actuele relplekken:
http://www.guardian.co.uk(...)k-riots-incident-map
Gast eerst roep jij dat iemand dom is om te zeggen dat er een cameraman in zit, daarna is iemand dom omdat er volgens jou opeens WEL een cameraman in zit....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:08 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Als jij nou stopt met domme foute opmerkingen te maken, hoef ik jou niet meer te corrigeren en hoef jij dat niet meer 'trollen' te noemen.
Win-win situatie, toch?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik in Moskou meer ruines heb gezien dan die paar blokken die in Londen zijn afgefikt en daar waren niet eens rellen voor nodig.quote:
Russia Today Helicopter http://rt.com/on-air/london-hackney-riots-streets/quote:
Russia Todayquote:
Room Tempraturequote:
Leren lezen jongen. Ga maar terug naar school ofzo. Ik heb nooit gezegd dat er geen cameraman in zit. Ik heb alleen gezegd dat een cameraman niet direct de camera draagt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gast eerst roep jij dat iemand dom is om te zeggen dat er een cameraman in zit, daarna is iemand dom omdat er volgens jou opeens WEL een cameraman in zit....
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:11 schreef Swomp het volgende:
Wat lief van de RT cameraman dat hij ons laat meegenieten van de zonsondergang
HOAX!! De zon schijnt nooit in Engeland!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:11 schreef Swomp het volgende:
en van Google Chromequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:11 schreef Swomp het volgende:
Nou hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:11 schreef Swomp het volgende:
Shit, komt mijn kant op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:08 schreef Kingstown het volgende:
Handig kaartje met actuele relplekken:
http://www.guardian.co.uk(...)k-riots-incident-map
Danku.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Russia Today Helicopter http://rt.com/on-air/london-hackney-riots-streets/
twitter:louisebolotin twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 21:10:09Lidl in Salford ransacked and set on fire, confirmed by GM Fire & Rescue reageer retweet
Gelukkig even goed nieuws tussendoorquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:13 schreef voice-over het volgende:
De linksen zullen wel weer begrip hebben voor de plunderende relschoppers die winkels van middenstanders in de fik steken. Zij zijn tenslotte arm en kansloos.
Dat ben ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:11 schreef Toverheks het volgende:
PM wil zo vlug mogelijk overleg met Cobra commite, weet niet welke dat is.
De politie kon ze niet stoppen. wat een faalquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:13 schreef Ketchupcurry het volgende:
twitter:louisebolotin twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 21:10:09Lidl in Salford ransacked and set on fire, confirmed by GM Fire & Rescue reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gelukkig even goed nieuws tussendoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |