Ik zeg nergens dat er een cameraman in zit.... kneusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:03 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jijzelf beaamt dat een cameraman niet goed kan filmen omdat een helikopter zogenaamd niet smooth kan vliegen.
Ten eerste kan een helikopter meestal best harstikke smooth vliegen, ten tweede hangen er ontzettend dure super gestabiliseerde camerasystemen onder die heli's.
Hmpf, ze zijn toch niet geladen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus altijd af. Vraag me ook af of ze überhaupt echt zijn. Doet me altijd een beetje aan the Swiss Guard denken.
zijn gister 5 gewonde politie-honden gemeld, best triest als je in gaat slaan op een hondquote:
Ja dat die hond ze maar helemaal verrot mag bijtenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:05 schreef behemoth449 het volgende:
[..]
zijn gister 5 gewonde politie-honden gemeld, best triest als je in gaat slaan op een hond
En da's de zoveelste fout die jij maaktquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat er een cameraman in zit.... kneus
Zijn kutbeesten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:05 schreef behemoth449 het volgende:
[..]
zijn gister 5 gewonde politie-honden gemeld, best triest als je in gaat slaan op een hond
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:05 schreef behemoth449 het volgende:
[..]
twitter:DerekStoffelCBC twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 20:59:41BBC now reporting that their own radio mobile broadcast unit set on fire in #Manchester, as #LondionRiots continue to spread. reageer retweet
Haha ik herken je kamer, lieverd. Kom je zo even thee met koekjes halen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:03 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
3 streams tegelijkertijd volgen
nu de popcorn nog
Daar is wijselijk alle dure spullen van de tafels weggehaald.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:06 schreef Gramulanion het volgende:
Het enige waar de Applefanboys zich bezig mee houden:
[ afbeelding ]
Apple store preventief leeggehaald.
Ga lekker ergens anders trollenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:06 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
En da's de zoveelste fout die jij maaktEr zit wél een cameraman in.
Jezus wat een sukkel.
Logisch toch..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:06 schreef Gramulanion het volgende:
Het enige waar de Applefanboys zich bezig mee houden:
[ afbeelding ]
Apple store preventief leeggehaald.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:05 schreef behemoth449 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |