Ja? Gewoon hetzelfde roven als wat we vannacht zagen. Waar lees ik dat ze het specifiek op blanken gemunt hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat was al héél snel de wereld uit geholpen. Hier, gewoon door journalisten van een goede krant
http://www.dailymail.co.u(...)ws-sign-abating.html
Komen af en toe op de BBC stream voorbij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar zijn die beelden van West-Brumford te zien dan?
Zoals de bbc dat kan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op BBC zit er weer een negert het goed te praten?
Oh dat moet vlgs mij nog onderzocht worden, maar hij is dacht ik in zn auto door zn hoofd geschoten...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee niet die eerste, maar die andere van vannacht...
Tijdens de normale werk uren is het wel te doen maar politie raadde toeristen hier aan om toch uit voorzorg maar eerder naar het hotel terug te gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:55 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Als je in London komend weekend gewoon een beetje de toerist wilt uithangen, kan dat dan normaal?
Nee hij is door 2 kogels geraakt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat moet vlgs mij nog onderzocht worden, maar hij is dacht ik in zn auto door zn hoofd geschoten...
HOAX!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:59 schreef VacaLoca het volgende:
Beelden van nu zijn nep, in london schijnt de zon nooit
Dat dus, wat is dat toch voor een rare reflexquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Het resultaat van tientallen jaren indoctrinatie.
Als blanke mag je niets zeggen over gekleurde minderheden, want dan ben je een racist/nazi. Ook al breken ze de hele stad af. Zeg je wel iets negatiefs, vergeet dan niet om erbij te vermelden dat 'blanken het ook doen'.
tulband + baardquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:59 schreef Ronados het volgende:
http://nl.justin.tv/sangattelevision
Birmingham live (brandende auto's)
kijk de stream, daar is nu de copterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:58 schreef Caland het volgende:
Op Russia Today op TV zijn die live beelden niet.
Beide prutsers.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee hij is door 2 kogels geraakt.
1 in het borst, 1 in de arm.
Werd net gezegd op sky.
Hij had een machinegeweer bij zich.
De politieagent is door een eigen kogel geraakt in zijn telefoonding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |