Nee, afvallen is minder eten dan dat je lichaam verbruikt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:43 schreef zbbrox het volgende:
Afvallen = gezond eten + bewegen.
Je leefstijl pas je er op aan en dan duurt het misschien een kilo per maand.
Klopt, maar het zo formuleren is een houvast voor crashmensen and i disapprove of that.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, afvallen is minder eten dan dat je lichaam verbruikt.
Onzin.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Klopt, maar het zo formuleren is een houvast voor crashmensen and i disapprove of that.
TS gaat zeker wel afvallen met een crashdieet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:41 schreef Krabs het volgende:
Heel ongezond en je zult zeker niet afvallen. De idioot die het crashdieet heeft uitgevonden moeten ze ophangen.
Beter gewoon gezonder eten en wat meer verspreid en daarnaast lekker sporten.
^ Juistquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Zo'n dieet werkt maar voor even (ik weet er alles van). Wat wél werkt, is gezond en genoeg eten i.c.m. veel sporten. En aangezien je toch niks te doen hebt is veel sporten geen probleem lijkt me. Is wel even een aanpassing als je eerder niet zo leefde, maar je valt er wel snel door af. Zeker de eerste weken. En als je er eenmaal aan gewend bent kun je die leefstijl (eventueel in minder extreme mate) relatief makkelijk behouden waardoor je er goed uit blijft zien
Overigens is zo'n crashdieet (bijna) niet eens vol te houden als je wil gaan sporten. Je hebt namelijk geen greintje energie meer en voelt je constant slecht. Om vervolgens het gewicht dat je kwijt bent geraakt na al dat afzien weer minimaal erbij te krijgen
Je kan natuurlijk ook zelf fijne variaties gaan bedenken door te kijken naar welke ingredienten in welke proporties ze gebruikt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:00 schreef Scrummie het volgende:
Even een kleine topic kaap; wat is gezond eten? Ik heb Sonja Bakker al een paar keer gedaan, en het werkte, de eerste keer, de 2e keer, beide keren heel wat kilo's kwijt. Nu doe ik weer het eerste boek maar het komt me de neus uit alles wat ze voorschotelt. Ik heb niet zoveel problemen met de variatie, maar als ik 's avonds thuis kom uit werk, heb ik zin in macaroni bijvoorbeeld, of spaghetti, of een heerlijke ovenschotel, gewoon, 'normaal' eten.
als het werkte, waarom moest je dan een 2e keerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:00 schreef Scrummie het volgende:
Even een kleine topic kaap; wat is gezond eten? Ik heb Sonja Bakker al een paar keer gedaan, en het werkte, de eerste keer, de 2e keer, beide keren heel wat kilo's kwijt. Nu doe ik weer het eerste boek maar het komt me de neus uit alles wat ze voorschotelt. Ik heb niet zoveel problemen met de variatie, maar als ik 's avonds thuis kom uit werk, heb ik zin in macaroni bijvoorbeeld, of spaghetti, of een heerlijke ovenschotel, gewoon, 'normaal' eten.
Omdat ik geen zin heb om het een jaar te doen. 2 maanden gedaan, genoeg kilo's kwijt voor toen, 2/3 van de 15 weer aangekomen, en weer verder, zelfde verhaal. Overigens voegt jequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als het werkte, waarom moest je dan een 2e keer
Heeft dan toch niet zo goed gewerkt, als je steeds weer 2/3 terugkrijgt aan kilo's.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om het een jaar te doen. 2 maanden gedaan, genoeg kilo's kwijt voor toen, 2/3 van de 15 weer aangekomen, en weer verder, zelfde verhaal. Overigens voegt jemaar weinig toe aan je post.
dus je hebt niet zo'n stom boek nodig, maar een verandering van levensstijlquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om het een jaar te doen. 2 maanden gedaan, genoeg kilo's kwijt voor toen, 2/3 van de 15 weer aangekomen, en weer verder, zelfde verhaal. Overigens voegt jemaar weinig toe aan je post.
Als je een maand sport en dan ineens stopt werkt t ook niet meer.. goh.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heeft dan toch niet zo goed gewerkt, als je steeds weer 2/3 terugkrijgt aan kilo's.
En als ik gewoon begin met een crash-dieet en langzaam aan steeds meer ga eten totdat ik op een ''normaal'' niveau zit qua eten e.d.?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
TS gaat zeker wel afvallen met een crashdieet.
Alleen is de kans dat ze daarna weer aankomt en eventueel nog dikker wordt, aanzienlijk groot.
Zo'n dieet van Sonja Bakker helpt dus voor zo lang als het duurt: de kilo's vliegen eraf. Maar je leert er dus niet van om langdurig gezonder te eten, want die gerechten van haar komen je je neus uit. En zodra je stopt met dit dieet, komen de kilo's er weer aan en kun je weer bijna van voren af aan beginnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:18 schreef Scrummie het volgende:
Wist wel dat ik me hier eigenlijk niet moest vertonen. Lezen is een vak, normaal reageren ook, en opbouwend/helpend reageren.. utopie hier! Ik ben weer weg naar TRU en BNW
Klinkt als een zwangerschap.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben in een paar maand 12 (!!) kilo aangekomen. Was helemaal in shock toen ik m'n broeken niet meer aan kreeg enzo
Heb er een jaar over gedaan om ze kwijt te raken en had helemaal niet het gevoel dat ik er wat voor deed. Had ook zo'n ongezonde gewoonte: voordat ik ging slapen 4 tosti's eten met ham en kaas en dat elke avond.
Sonja Bakker = crash diëten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lees eens de andere reacties door. En nee, dat gaat niet werken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:20 schreef LilQ het volgende:
[..]
En als ik gewoon begin met een crash-dieet en langzaam aan steeds meer ga eten totdat ik op een ''normaal'' niveau zit qua eten e.d.?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:58 schreef Idler het volgende:
[..]
Klinkt als een zwangerschap.
Misschien kan TS dit proberen: 1kg lasagna en dan afvallen? :p
Heb je de reacties eigenlijk wel gelezen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:20 schreef LilQ het volgende:
[..]
En als ik gewoon begin met een crash-dieet en langzaam aan steeds meer ga eten totdat ik op een ''normaal'' niveau zit qua eten e.d.?
Gelukkig getuigt jouw reactie wel van enige slimheid.quote:
Doe eerst krachttraining en dan cardio.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:35 schreef Luxuria het volgende:
Een crashdieet helpt echt niet. Je gaat idd in de spaarstand, je houdt het niet vol en als je weer meer gaat eten kom je alleen maar aan.
Dit kun je het beste doen:
*Eten: Nuttig zeker alle drie de hoofdmaaltijden, dus ontbijt, middageten en avondeten. Als je regelmatig een gezonde warme maaltijd eet, mag je ook best af en toe friet of spaghetti o.i.d. eten. Let wel op met (vet) vlees, eet dat niet te veel. Neem geen grote hopen, maar matig een beetje.
Neem daarnaast 's ochtends en 's middags een gezond tussendoortje, dat bevordert je stofwisseling. 'S avonds beter niets meer eten.
*Sporten: Doe zoveel mogelijk op de fiets. Ga een paar keer in de week sporten. Het beste is duurtraining. Zo lang mogelijk op rustig niveau zodat je hartslag tussen de 60% en 70% van je totale hartslag zit (je totale hartslag is 220 - je leeftijd). Ga je bijv. naar de sportschool, wissel dan niet af tussen fiets, crosstrainer, loopband e.d., maar blijf echt 50 min. of langer op hetzelfde apparaat met de goede hartslag, dan verbrand je het meeste vet. Zit je hartslag te hoog, dan verbrand je koolhydraten.
Doe daarnaast aan krachttraining voor je buik, rug, benen, armen.
Succes gegarandeerd!
Haha oke dan, ga ik dat zelf ook eens proberen. Ik deed altijd eerst cardio. Die instructeur raadde dat aan omdat je dan een goede warming up hebt voor de krachttraining.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Doe eerst krachttraining en dan cardio.
Hoef je niet 50 minuten op zijn apparaat te zweten en word je lichaam nog strakker van ook.
Succes gegarandeerd!
5 minuten warming up is meer dan voldoende.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha oke dan, ga ik dat zelf ook eens proberen. Ik deed altijd eerst cardio. Die instructeur raadde dat aan omdat je dan een goede warming up hebt voor de krachttraining.
Jep, eerst krachttraining daarna cardio. En gewoon zo zwaar mogelijk trainen, je hoeft er als vrouw niet bang voor te zijn dat je 'te breed' gaat worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha oke dan, ga ik dat zelf ook eens proberen. Ik deed altijd eerst cardio. Die instructeur raadde dat aan omdat je dan een goede warming up hebt voor de krachttraining.
Goed dat je het zegt, want daar was ik inderdaad bang voorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:43 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Jep, eerst krachttraining daarna cardio. En gewoon zo zwaar mogelijk trainen, je hoeft er als vrouw niet bang voor te zijn dat je 'te breed' gaat worden.
Ga daarom dan ook lean trainen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, want daar was ik inderdaad bang voor
Vooral mijn schouders
Vrouwen maken bijna geen testosteron aan, vandaar dat ze niet zo snel breed/gespierd worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Vooral mijn schouders
http://jcdfitness.com/201(...)e-you-big-and-bulky/quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Vooral mijn schouders
Thnx, die zijn inderdaad niet echt breed.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:10 schreef rapelsen het volgende:
[..]
http://jcdfitness.com/201(...)e-you-big-and-bulky/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |