Nee, afvallen is minder eten dan dat je lichaam verbruikt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:43 schreef zbbrox het volgende:
Afvallen = gezond eten + bewegen.
Je leefstijl pas je er op aan en dan duurt het misschien een kilo per maand.
Klopt, maar het zo formuleren is een houvast voor crashmensen and i disapprove of that.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, afvallen is minder eten dan dat je lichaam verbruikt.
Onzin.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Klopt, maar het zo formuleren is een houvast voor crashmensen and i disapprove of that.
TS gaat zeker wel afvallen met een crashdieet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:41 schreef Krabs het volgende:
Heel ongezond en je zult zeker niet afvallen. De idioot die het crashdieet heeft uitgevonden moeten ze ophangen.
Beter gewoon gezonder eten en wat meer verspreid en daarnaast lekker sporten.
^ Juistquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Zo'n dieet werkt maar voor even (ik weet er alles van). Wat wél werkt, is gezond en genoeg eten i.c.m. veel sporten. En aangezien je toch niks te doen hebt is veel sporten geen probleem lijkt me. Is wel even een aanpassing als je eerder niet zo leefde, maar je valt er wel snel door af. Zeker de eerste weken. En als je er eenmaal aan gewend bent kun je die leefstijl (eventueel in minder extreme mate) relatief makkelijk behouden waardoor je er goed uit blijft zien
Overigens is zo'n crashdieet (bijna) niet eens vol te houden als je wil gaan sporten. Je hebt namelijk geen greintje energie meer en voelt je constant slecht. Om vervolgens het gewicht dat je kwijt bent geraakt na al dat afzien weer minimaal erbij te krijgen
Je kan natuurlijk ook zelf fijne variaties gaan bedenken door te kijken naar welke ingredienten in welke proporties ze gebruikt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:00 schreef Scrummie het volgende:
Even een kleine topic kaap; wat is gezond eten? Ik heb Sonja Bakker al een paar keer gedaan, en het werkte, de eerste keer, de 2e keer, beide keren heel wat kilo's kwijt. Nu doe ik weer het eerste boek maar het komt me de neus uit alles wat ze voorschotelt. Ik heb niet zoveel problemen met de variatie, maar als ik 's avonds thuis kom uit werk, heb ik zin in macaroni bijvoorbeeld, of spaghetti, of een heerlijke ovenschotel, gewoon, 'normaal' eten.
als het werkte, waarom moest je dan een 2e keerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:00 schreef Scrummie het volgende:
Even een kleine topic kaap; wat is gezond eten? Ik heb Sonja Bakker al een paar keer gedaan, en het werkte, de eerste keer, de 2e keer, beide keren heel wat kilo's kwijt. Nu doe ik weer het eerste boek maar het komt me de neus uit alles wat ze voorschotelt. Ik heb niet zoveel problemen met de variatie, maar als ik 's avonds thuis kom uit werk, heb ik zin in macaroni bijvoorbeeld, of spaghetti, of een heerlijke ovenschotel, gewoon, 'normaal' eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |