Het enige dat gebeurt is dat mensen al 13 topics roepen hoe erg het is , dat het negers zijn, en dat de relschoppers doodgeschoten moeten worden. Dat heeft niets met interesse te maken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Praten over dit soort gebeurtenissen kan best lang hoor. Ook nadat het al afgelopen is.
Selectief lezen is ook een kunst. Gefeliciteerd, jij beheerst deze kunstquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:52 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
Het enige dat gebeurt is dat mensen al 13 topics roepen hoe erg het is , dat het negers zijn, en dat de relschoppers doodgeschoten moeten worden. Dat heeft niets met interesse te maken.
Oké, je hebt je punt duidelijk gemaakt, je vindt het onzinnig dat mensen hier over de riots praten. Dus nu kun je weggaan of gewoon je bek houden over dat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:52 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
Het enige dat gebeurt is dat mensen al 13 topics roepen hoe erg het is , dat het negers zijn, en dat de relschoppers doodgeschoten moeten worden. Dat heeft niets met interesse te maken.
Idd. Dank je wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Selectief lezen is ook een kunst. Gefeliciteerd, jij beheerst deze kunst
Soort Ondiep V2.0 dus...maar dan zonder plunderingen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Omdat ze hun holenmens-instincten niet meer in bedwang kunnen houden.
Wat dan, desinteresse?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:52 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
Ga je beklag over het gemene racisme doen in FB, bij 't MDI, je moeder etcquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:52 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
Het is racisme. Jij bent een racist.quote:
Het is het principe van ramptoeristen die files veroorzaken, omdat ze ipv doorrijden blijven kijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er zullen er vast zijn, maar ik kijk niet naar deze beelden en lees niet in dit topic omdat ik het 'spannend' vind ofzo, maar omdat ik wil weten wat er gaande is in de wereld en in dit geval het land waar ik woon.
Skystream kan je aanpassen, de tweede stream.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:53 schreef AchJa het volgende:
Is er ook een stream met een niet al te hoge bitrate? Ik heb hier een nogal brakke verbinding, de BBC of Sky is niet te doen.
Was even vergeten dat negers altijd goede dingen doen. Het zijn allemaal Martin Luther Kings en als je er iets van zegt, ben je een racist. Bedankt voor de herinnering.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:52 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
Ik ben een racist? Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is racisme. Jij bent een racist.
Zoals ik zei, dat is een gepasseerd station. Hopelijk is het belangrijk genoeg voor je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ga je beklag over het gemene racisme doen in FB, bij 't MDI, je moeder etc
Ja eh, hij zegt het: http://forum.fok.nl/user/history/351609quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben een racist? Waar baseer je dat op?
Als er iemand niet racistisch is...
Ga in Syrie wonen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Krijgen figuren als jij een stijve plasser van het in puin laten slaan van steden?!
[..]
Ik geef ze weinig kans...
[ afbeelding ]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie het niet...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Skystream kan je aanpassen, de tweede stream.
Dan zal ik wel de uitzondering zijn die eigenlijk altijd doorrijdt bij ongelukken en dergelijken als ze ziet dat er al hulp aanwezig is. Is dat laatste niet het geval is zal ik iig niet de toerist uithangen maar gaan helpen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is het principe van ramptoeristen die files veroorzaken, omdat ze ipv doorrijden blijven kijken.
De mens is nieuwsgierig en daar zit vaak een stukje sensatiedrang bij.
Je hebt een racistische sig, hypocriet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja eh, hij zegt het: http://forum.fok.nl/user/history/351609
En als iemand het kan weten
Er zijn pas 3 verschillende kaarten gepostquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rellen_Londen__.html
Als je naar beneden scrollt zie je een overzichtskaart
Wat een verschil met die lelijke stinkende relschoppertjes. Je ziet gelijk dat de beschaving bij hun wel is doorgedrongenquote:
ligt platquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:59 schreef Hukkie het volgende:
Black Berry blog gehackt.
http://blogs.blackberry.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |