Achter die blanke PM ja ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die negert achter de PM tijdens die toespraak had wel degelijk een wapen.
Dat was denk ik ook geen gewoon agent. Die is daar voor de beveiliging van de minister president.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lavenderr laat gaan die dove spoort voor geen meter, die wil alleen sensatiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien nog wel 30 keer.
Maar jij vind het dus volkomen gerechtigd wat deze losgeslagen bende doet? Dat 'blanken ook eens weten hoe het voelt'? Wat maakt dat jou? Racist?
Dacht dat ooit eens meegekregen te hebben in een film. Kan net zo goed niks van waar zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het gaat allang niet meer over protesteren tegen de politie die een man hebben doodgeschoten. Het gaat om stelen, plunderen, slopen, breken just for the fucking fun of it. Het binnenhalen van dure hi-fi en merkkleding omdat het achterlijke luie klotetokkies zijn die niet willen werken voor hun geld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:08 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik verwachte eigenlijk dat dit na een opstootje met de politie wel over zou zijn. Er moet toch heel wat onvrede onder de mensen daar zijn dat een massale oproer als dit tot stand kan komen, en zich nog kan verspreiden ook.
Maar wel met "Bobby" helm...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat was denk ik ook geen gewoon agent. Die is daar voor de beveiliging van de minister president.
Kunnen ze niet hard genoeg raken met die knuppel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar was die mongool die achterover viel
Er is werk voor iedereen immers.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het gaat allang niet meer over protesteren tegen de politie die een man hebben doodgeschoten. Het gaat om stelen, plunderen, slopen, breken just for the fucking fun of it. Het binnenhalen van dure hi-fi en merkkleding omdat het achterlijke luie klotetokkies zijn die niet willen werken voor hun geld.
Weer gemistquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar was die mongool die achterover viel
De helft van die lui zijn tieners en nog nauwelijks op zoek naar werk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is werk voor iedereen immers.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef timmmmm het volgende:
Hoi, ik ben blank. Zullen we nu ophouden met overal bij moeten zeggen welke kleur iemand heeft? Een donkere man achter de PM is nog steeds een man.
Dat dit door overwegend donkere jongeren gedaan wordt, geeft nog niet het recht in dit topic over iedereen zo te praten.
Nou, wellicht niet de enige, maar of je de enigste en schattigste bent, dát zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he he gelukkig dus ik ben niet de enigste die er zo over denkt
Hoi, ik ben ook blank, maar mijn kat is zwart.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef timmmmm het volgende:
Hoi, ik ben blank. Zullen we nu ophouden met overal bij moeten zeggen welke kleur iemand heeft?
18000??? Waarom dan afgelopen 3 dagen maar 1500? Moesten ze daar nou echt voor op Cameron wachten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:15 schreef havanagila het volgende:
Dus vandaag/vanavond 18.000 agenten in London. Geeft dat geen problemen in andere steden? lekker verstandig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |