Ja, ik heb mijn boeken al zelfs besteld. Kijk eens goed in je mailbox. De vier boeken die je nodig hebt kan je via Studystore.nl bestellen en daar staat de lijst ook. Het boek 'Basisboek spelling' is wel een nieuwere druk, maar dat maakt vast niet uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:37 schreef 16meter het volgende:
Hebben jullie al een boekenlijst ontvangen?
Nee, ik heb er ook nog niets over gehoord.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:27 schreef Borrelhap het volgende:
Heeft iemand van jullie al een schoolpas/brief over schoolpas ontvangen? Vorig jaar moest ik een pasfoto en alles opsturen, maar ik heb tot nu toe nog steeds helemaal niks gehoord =/.
Zal even kijken... thanks voor je reactie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn boeken al zelfs besteld. Kijk eens goed in je mailbox. De vier boeken die je nodig hebt kan je via Studystore.nl bestellen en daar staat de lijst ook. Het boek 'Basisboek spelling' is wel een nieuwere druk, maar dat maakt vast niet uit.
[..]
Nee, ik heb er ook nog niets over gehoord.
Mooi zo! Dat gaat nog even door toch of is dat vandaag afgelopen? Hebben jullie elkaar nog ontmoet en hoe was dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:31 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar het intro-kamp was wel gaaf!
Ik heb Moffol heel kort gesproken, maar van de rest weet ik het niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:35 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Mooi zo! Dat gaat nog even door toch of is dat vandaag afgelopen? Hebben jullie elkaar nog ontmoet en hoe was dat?
Één-op-één schrijfbattle.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:41 schreef 16meter het volgende:
Hij gaat me pakken als hij me tegenkomt.
Nee, wordt een ouderwetse fittie. Hij is Utrecht hooligan dus hopelijk heb ik een goede dag.quote:
Afgelopen maandag, mits kamp.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nee, wordt een ouderwetse fittie. Hij is Utrecht hooligan dus hopelijk heb ik een goede dag.
Wanneer krijg je te horen in welke klas je zit?
Ja en jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:54 schreef Moffol het volgende:
[..]
Was jij er wel? En zo ja, groepje 12?
Nu wordt het me inderdaad wel makkelijk gemaakt. Maar zie je morgen man!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja en ja. Nu is het gokken wie ik ben niet meer lastig
Haha, ik kan je gewoon nog steeds niet serieus nemen. En je was toch uitgeloot?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:09 schreef deechtethewvl het volgende:
Vriend, ik kan hem ook niet openen, Deze week was toch de intro, heb je niet te horen gekregen welke klas je zit?
Hij vraagt of iemand die link kan openen dus ik help hem door het te testen en ik kan hem niet openen, Daarna vraag ik waarom hij ze klas niet weet als je op intro bent hoor je toch welke klas je zit of zat iedereen verspreid, ik neem aan van niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Haha, ik kan je gewoon nog steeds niet serieus nemen. En je was toch uitgeloot?
Dit probleem had/heb ik ook, maar je kunt er wel achter komen in welke klas je zit!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:57 schreef 16meter het volgende:
Wie kan deze pagina openen in Sharepoint:
https://www.sharepoint.hu(...)/Forms/AllItems.aspx
Krijg een of andere foutmelding..
Wel handig om te weten in welke klas ik zit.
Ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:12 schreef Darkestrah het volgende:
Zit er hier dan geen enkele eerstejaars op de FHJ?
Valt gelukkig mee!quote:Op maandag 5 september 2011 20:58 schreef La_Vita het volgende:
Iedereen is mega druk bezig met huiswerk of wa?![]()
Op school ist iig weer druk met al die nieuwe eerstejaars
Slimme vent.. maar hoe hij z'n lessen invult vind ik maar niks.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:48 schreef blaffende_visjes het volgende:
@16meter, jij doet toch journalistiek op de HU?
Vind jij dan dat je er voor jan lul zit? Die lessen van Heuts hebben toch wel diepgang en zijn soms best zwaar toch?
Ik doe het wel. Ben in februari dit jaar begonnen en door omstandigheden zijn mijn resultaten wat minder goed dan gewenst. Tot nu toe is iedereen van mijn klas (vanwege late instroom) vrijgesteld van de BSA norm, die komt pas aan de orde in het tweede jaar. Maar nu vraag ik me eigenlijk wel af wat voor gevolgen het voor me heeftquote:Op woensdag 21 december 2011 11:22 schreef MetBas het volgende:
"Studenten Windesheim kregen onterecht diploma"
http://www.nu.nl/binnenla(...)terecht-diploma.html
Niet lullig bedoelt naar hen die het wel zijn gaan doen, maar ik ben zó blij dat ik niet journalistiek ben gaan doen.
Dankje!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:52 schreef Mascio het volgende:
Niets zelf schrijven, niets actualiteit. Je kreeg veel vragen over je persoonlijkheid, en daarnaast analyseren van teksten, zoals 'Welke zin illustreert het best waar deze tekst over gaat' of 'welke bewering is niet van toepassing op de tekst?'
Daarnaast kreeg je spelling: Elke keer kwam er een woord in beeld, waarbij je dan moet aangeven of dat woord correct of foutief gespeld is.
En ook is er een opdracht waarbij je 4 woorden te zien krijgt. Van die 4 woorden zijn er twee synoniemen ofwel antoniemen. Jij moet deze woorden dus als zodanig herkennen.
Dat is het wel zo'n beetje. Hoop dat je zo ietwat gerustgesteld bent.
Is het toevallig deze? http://www.personal.psu.edu/faculty/j/5/j5j/IPIP/quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:02 schreef Mascio het volgende:
Ja maar die vragen zijn zo uitgebreid en je moet er zoveel invullen (in totaal zo'n 300) dat ze er wel doorheen prikken als je liegt.
Pff, tja je hebt gelijk. Kan er idd alleen maar het beste van hopenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:10 schreef Mascio het volgende:
@SLP: Soortgelijk, alleen dan minder extreem in z'n bewoordingen. Hoe dan ook, je kunt niks aan de test voorbereiden. Hoop er maar gewoon het beste van.
Dan moeten we elkaar wel even meeten hoor! Nu ben ik wel benieuwd haha.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:32 schreef SLP_ het volgende:
Ik ben over een paar maanden 1ejaars op de HU
Hahaha zeker, mag je me wegwijs gaan makenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:44 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dan moeten we elkaar wel even meeten hoor! Nu ben ik wel benieuwd haha.
Jammer, maar goed dat je wel zeker weet dat dit toch niet iets voor jou is!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:58 schreef EdNoolk het volgende:
Weer niet. Ben 261e geworden van de 500. Viel alsnog mee! Ik ga ook geen Journalistiek doen. Dit jaar heeft me goed aan het denken gezet en het gaat toch iets anders worden. Wat? Weet ik nog niet precies. Komt wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |