Dankje!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:52 schreef Mascio het volgende:
Niets zelf schrijven, niets actualiteit. Je kreeg veel vragen over je persoonlijkheid, en daarnaast analyseren van teksten, zoals 'Welke zin illustreert het best waar deze tekst over gaat' of 'welke bewering is niet van toepassing op de tekst?'
Daarnaast kreeg je spelling: Elke keer kwam er een woord in beeld, waarbij je dan moet aangeven of dat woord correct of foutief gespeld is.
En ook is er een opdracht waarbij je 4 woorden te zien krijgt. Van die 4 woorden zijn er twee synoniemen ofwel antoniemen. Jij moet deze woorden dus als zodanig herkennen.
Dat is het wel zo'n beetje. Hoop dat je zo ietwat gerustgesteld bent.
Is het toevallig deze? http://www.personal.psu.edu/faculty/j/5/j5j/IPIP/quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:02 schreef Mascio het volgende:
Ja maar die vragen zijn zo uitgebreid en je moet er zoveel invullen (in totaal zo'n 300) dat ze er wel doorheen prikken als je liegt.
Pff, tja je hebt gelijk. Kan er idd alleen maar het beste van hopenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:10 schreef Mascio het volgende:
@SLP: Soortgelijk, alleen dan minder extreem in z'n bewoordingen. Hoe dan ook, je kunt niks aan de test voorbereiden. Hoop er maar gewoon het beste van.
Dan moeten we elkaar wel even meeten hoor! Nu ben ik wel benieuwd haha.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:32 schreef SLP_ het volgende:
Ik ben over een paar maanden 1ejaars op de HU
Hahaha zeker, mag je me wegwijs gaan makenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:44 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dan moeten we elkaar wel even meeten hoor! Nu ben ik wel benieuwd haha.
Jammer, maar goed dat je wel zeker weet dat dit toch niet iets voor jou is!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:58 schreef EdNoolk het volgende:
Weer niet. Ben 261e geworden van de 500. Viel alsnog mee! Ik ga ook geen Journalistiek doen. Dit jaar heeft me goed aan het denken gezet en het gaat toch iets anders worden. Wat? Weet ik nog niet precies. Komt wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |