Mwah, het is niet bepaald leuk om op te groeien in de onderlaag, dat respect is er zeker niet zo 123.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ze verwarren respect met gratis geld van de overheid krijgen. Ze krijgen ook respect, zodra ze constructief bijdragen aan de samenleving. En laat dat nou net het probleem zijn.
Ja maar diescriemienatie. Als ik met mijn gankstah petje, kleding en accent aan kom zetten op sollicitatie dan nemen ze me niet aan omdat ik zwart ben jwt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Zo werkt het toch overal? Nooit ene moer uitvoeren behalve criminaliteit en later janken dat je zo benadeeld bent...
Iedereen zag dit aankomen, maar het waren altijd onderbuikgevoelens.
offtopicquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:56 schreef Ghostbuster het volgende:
PAS OP! Er loopt een KOE op de #A7 bij #Middenbeemster ter hoogte van hectometerpaal 16.5 #Purmerend richting #Hoorn
Maar totdat je er zelf wat aan wilt doen en er hard voor werkt blijf je in die onderlaag. Er zijn altijd legio mogelijkheden om daar uit te komen, maar dat doen ze niet, en blijven zeuren dat ze zo zielig zijn. Zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:55 schreef yavanna het volgende:
[..]
Mwah, het is niet bepaald leuk om op te groeien in de onderlaag, dat respect is er zeker niet zo 123.
Huh? Wat moet dat bericht hier?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:56 schreef Ghostbuster het volgende:
PAS OP! Er loopt een KOE op de #A7 bij #Middenbeemster ter hoogte van hectometerpaal 16.5 #Purmerend richting #Hoorn
En mochten ze al wat hebben, dan is het bij deze gelijk weer weg...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:55 schreef yavanna het volgende:
[..]
Mwah, het is niet bepaald leuk om op te groeien in de onderlaag, dat respect is er zeker niet zo 123.
Nou inderdaad, en Harry en Hermelien mogen dan niet hun onvrede uiten of de noodklok luiden, kopje thee?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Zo werkt het toch overal? Nooit ene moer uitvoeren behalve criminaliteit en later janken dat je zo benadeeld bent...
Iedereen zag dit aankomen, maar het waren altijd onderbuikgevoelens.
Wat boeit de fokking premier league nu?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:56 schreef YazooW het volgende:
Mja, zoals Happel al zegt: London is groot. 16k agenten is nog steeds te weinig... Hoop dat het wat rustiger gaat worden, competitie start van de Premier League loopt gevaar nu
Ik zit gvd al 3 weken af te tellen tot aankomend weekendquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat boeit de fokking premier league nu?
voetbal > alles.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat boeit de fokking premier league nu?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik zit gvd al 3 weken af te tellen tot aankomend weekend
Zo simpel is het natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maar totdat je er zelf wat aan wilt doen en er hard voor werkt blijf je in die onderlaag. Er zijn altijd legio mogelijkheden om daar uit te komen, maar dat doen ze niet, en blijven zeuren dat ze zo zielig zijn. Zo werkt het niet.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maar totdat je er zelf wat aan wilt doen en er hard voor werkt blijf je in die onderlaag. Er zijn altijd legio mogelijkheden om daar uit te komen, maar dat doen ze niet, en blijven zeuren dat ze zo zielig zijn. Zo werkt het niet.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hoe je het ook ziet, dat klopt wel ten delen. Alles waarvoor zij waarschuwen (al zijn het dus hier geen moslims) komt uit.quote:
Leg die eens uit?quote:
Negers en andere immigranten maken het grootste gedeelte van de rellende kids uit en jij ziet het verband niet?quote:
twitter:Sam_Blokely twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 15:55:41It's really starting to heat up in Elephant and Castle now by the sounds of it. Sirens within a minute of each other. #londonriots reageer retweet
twitter:maryvancura twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 15:55:41Sirens abated for a bit this morning, but they've been constant & pretty close now for about an hour #londonriots reageer retweet
twitter:marcellacarelli twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 15:56:09Shops beginning to shut down and police gathering in Bromley #londonriots reageer retweet
twitter:stephen_abbott twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 15:57:29Hundreds of police on streets of #Hackney near the town hall - latest updates from @Guardian #LondonRiots live blog http://bit.ly/rqX4d5 reageer retweet
Ik betrapte me zelf erop bij de eredivisie. maar wat moet een nederlander inhemelsnaam de fokkin premier league boeien?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Grappig, op FB foto van maat uit London waarop ie poseerde naast diezelfde auto (nee is geen relschopperquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:50 schreef Kingstown het volgende:
Opruimen, zodat er vanavond weer met een schone lei begonnen kan worden.
[ afbeelding ]
Als je de wilskracht hebt om aan je eigen toekomst te bouwen kan het wel. Ik zeg niet dat het simpel is, maar het is echt niet zo dat er niets aan te doen is omdat je nou eenmaal geboren bent in dat milieu. Da's onzin.quote:
Logisch. Dit zou hard bestraft moeten worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:56 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En mochten ze al wat hebben, dan is het bij deze gelijk weer weg...
Engels voetbal is opzich prachtig maar de Chelsea, Liverpool en M City moeten niets van me hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:59 schreef Happel het volgende:
[..]
In Engeland is voetbal alles. Niks nieuws toch.
Je hoeft maar te kijken naar de Aziatische gemeenschap. Het kan wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:59 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als je de wilskracht hebt om aan je eigen toekomst te bouwen kan het wel. Ik zeg niet dat het simpel is, maar het is echt niet zo dat er niets aan te doen is omdat je nou eenmaal geboren bent in dat milieu. Da's onzin.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:59 schreef larry_flynt het volgende:
VOlgens mij zijn ze de bbc kantoor binnen gekomenStream valt uit...
twitter:iHiD twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 15:37:53Heavy police presence building in Birmingham. Nervous atmosphere growing. Shops closing. Apparently buses stopping coming to centre at 4pm. reageer retweet
Ach, die relschoppers willen zaterdag ook gewoon voetbal kijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:59 schreef Happel het volgende:
[..]
In Engeland is voetbal alles. Niks nieuws toch.
Ik heb het idee dat ze rellen ook leuk vindenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:00 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ach, die relschoppers willen zaterdag ook gewoon voetbal kijken.
En dan worden ze boos omdat het voetbal afgelast wordt en gaan ze nog veel meer rellen. Ahuh.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:00 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ach, die relschoppers willen zaterdag ook gewoon voetbal kijken.
Die hebben ook niet echt het formaat om rellen te gaan trappenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je hoeft maar te kijken naar de Aziatische gemeenschap. Het kan wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |