Mijn vriendin vragen hoe we ineens aan een zoon komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:33 schreef larry_flynt het volgende:
Wat zou je doen als op eens je zoon met een nieuwe tv onder zijn arm thuis kwam....
het waren er niet eens veel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als er 9869876 van die lollige muzieklinkjes instaan is het storend.
quote:
Inderdaad, zie het als een voorbeschouwing.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:34 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Je moet toch wat. Het rellen gaat vannacht pas weer beginnen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mijn vriendin vragen hoe we ineens aan een zoon komen
Kansloos volk dat niet eens weet waar ze het over hebben. "Conservatives...or whoever are in power or whatever...like...yeah...the rich people."quote:
Volendamquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:36 schreef Culthit. het volgende:
Naar welke steden zullen ze vannacht gaan?
Volendam ja.. schijnt hermetisch afgesloten te zijn inmiddels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:36 schreef Culthit. het volgende:
Staphorst.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:36 schreef Culthit. het volgende:
maar ik postte em vanmorgen, al die nummers zijn al lang voorbijgekomenquote:
Ja, lekker inbreken in de ...................... palingrokerijquote:
Echt hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kansloos volk dat niet eens weet waar ze het over hebben. "Conservatives...or whoever are in power or whatever...like...yeah...the rich people."
Ik neig ernaar om toch maar het onderwijs de schuld geven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kansloos volk dat niet eens weet waar ze het over hebben. "Conservatives...or whoever are in power or whatever...like...yeah...the rich people."
En daarom zijn er traangas en waterkanonnen nodig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef KingRoland het volgende:
Weet niet of dit mag(anders edit ik et wel) , maar voor degene die het niet gezien hebben
Blijkbaar ben jij er niet van op de hoogte waar het echte geld wordt gemaakt in Volendam.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:37 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ja, lekker inbreken in de ...................... palingrokerij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |