De PLaaggeest uit Bassie en Adriaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
En wie was nou nog es Hugo van de Poppenkraam?
Ik weet niet welk jaar ik alles gezien heb, maar wij schelen net iets meer dan een jaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:40 schreef Bos81 het volgende:
OH en het is neef Herbert, maar ja ik ben ook net te jong om de serie bewust gezien te hebben, toen het er voor het eerst te zien was..
Ja,. klopt het is nog regelmatig herhaald. blijft mooi nostalgisch, al kan ik me voorstellen dat de jeugd van nu er niet veel aan vindt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet welk jaar ik alles gezien heb, maar wij schelen net iets meer dan een jaar
Ik ook, flink in de herhaling zelfs, maar niet toen het net uit was neequote:
Ik denk dat het wel meevalt Bos, ze herhalen nu zoveel van vroeger ook, Ome Willem komt ook elke dagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,. klopt het is nog regelmatig herhaald. blijft mooi nostalgisch, al kan ik me voorstellen dat de jeugd van nu er niet veel aan vindt.
Echt? Wat leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Ome Willem vond mijn broertje ook leuk, die is 12 jaar jonger dan ik, daar ben ik nog eens met hem heengeweest in de schouwburg in Sittard
Jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Kwamen jullie er ook pas allemaal veeeeeeeel later achter dat die personages in de familie Knots allemaal door dezelfde acteurs gespeeld werden?
O nee even doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben we ons potje SET al gedaan vandaag?
Ja kinderen vinden het wel leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O nee even doen.
En vinden die kinderen dat echt leuk. Ik vond die oude series vroeger juist meestal niks. Nu is het echt nostalgie en kijk soms zelf nog naar Sesamstraat
Neuh, ik ben altijd minimaal 1 keer weg van tafel tijdens het makenquote:
Pipi ja ik zag het laatst. Weet je wat ik wel erg vond. Keek ik laatst Sesamstraat laten ze nu dat 2 koppig beest Nederlands praten, weg magie van vroegerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja kinderen vinden het wel leuk, alleen al omdat er verder niks meer zoals dit is, alles is in 3D of met Amerikaanse bagger zoals op Nickelodeon.
Pippi Langkous komt ook weer
Okee goed zo danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, ik ben altijd minimaal 1 keer weg van tafel tijdens het makenIk denk dat ik hem in 50 sec heb gemaakt, heb nauwelijks gezocht, een wonder
Ja is ook wel eens leuk om een keer zo snel iets te maken, normaal ben ik de trage Harryquote:
Ik zit even te bedenken welke je bedoelt..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pipi ja ik zag het laatst. Weet je wat ik wel erg vond. Keek ik laatst Sesamstraat laten ze nu dat 2 koppig beest Nederlands praten, weg magie van vroeger
Is een blauw beest met 2 koppen, volgens mij beiden koppen met hoorns als oren net als bij de duivel. De een heeft ook een zwart baardje. Vroeger praatte ze Engels of iets wat ik toen niet kon verstaan. Nu gewoon in onze eigen taal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit even te bedenken welke je bedoelt..
Oh zo, ja naar mijn idee brabbelden die een vaag taaltje, maar ik weet het niet zeker meer, kan me niet herinneren ooit Engels in Sesamstraat gehoord te hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is een blauw beest met 2 koppen, volgens mij beiden koppen met hoorns als oren net als bij de duivel. De een heeft ook een zwart baardje. Vroeger praatte ze Engels of iets wat ik toen niet kon verstaan. Nu gewoon in onze eigen taal.
Als je eenmaal afleiding hebt is het ronduit kut, als je rustig zit zit je er goed inquote:
Ja zie je, dat dacht ik ook, gewoon niks verstaanbaarsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht dat die fantasietaal spraken
Ja, in mijn beleving ook. Maar mijn broer zij laatst dat ze Engels praatten maar wel een beetje in dialect..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht dat die fantasietaal spraken
Ja en dat er een vlieg inzitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet bij Sesamstraat altijd weer denken aan die sketch met dat mannetje (met snor?) die soep bestelt en dat het dan koud is en 100 keer terug moet naar de keuken
Ja maar die zeiden niks volgens mij, meer geluiden als yeahhhhhh yeaaahhhhh uhuh ow ow en zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, in mijn beleving ook. Maar mijn broer zij laatst dat ze Engels praatten maar wel een beetje in dialect..
Ja precies dat jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en dat er een vlieg inzit
Ja, die is legendarisch met Grover als ober
Die intro is nu zo verkracht trouwens, en er zitten allemaal excuus Turken inquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Kom op , iedereen denkt toch meteen aan Ernie en Bert bij Sesamstraat?????????
En dat hoge stemmetjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
En die arme arme Groover maar rennen met die dunne armpjes van hem
En je hoorde die voetstappen altijd maar hij heb heul geen benenquote:
Dat is andersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Nou, zelfs in onze tijd zat dr al een neger in en en middenoosteniemand toch!
En een Belg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En je hoorde die voetstappen altijd maar hij heb heul geen benen
2 belgen zelfs. Paula en SIenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Nou, zelfs in onze tijd zat dr al een neger in en en middenoosteniemand toch!
En een Belg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Kom op , iedereen denkt toch meteen aan Ernie en Bert bij Sesamstraat?????????
Ik verloor mijn koekje in de disco is ook zo zieligquote:
Die 'dwars' vind ik toch wel zo tof van je shirtsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SUperrrrrrrrrrrGroverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Heb er zelfs een shirt van zie Facebook/fotoboek
Ja, vind ik ook. Die verkopen ze bij de Expoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die 'dwars' vind ik toch wel zo tof van je shirts
Jamaar echt, die tekst, ik word echt altijd verdrietig als ik het hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik verloor mijn koekje in de disco is ook zo zielig
Maar wel leuk Lut, spannende nieuwe fasequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:14 schreef Lutte het volgende:
Agenda voor komend jaar aan het inschrijven.. Het wordt ineens zo serieus allemaal![]()
Ik wou opschrijven wanneer de zomervakantie weer begon... En toen bedacht ik me dat die voor mij al in mei begint.
En in plaats van schoolfeesten zit ik nu op te schrijven wanneer ik me moet hebben opgegeven voor de decentrale selectie, wanneer mijn id verzonden moet zijn en wanneer school toestemming heeft moeten versturen.
Brrr.. Het komt dichtbij
Welke van NERD?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Oprah :'
Oehhhhhhhhh N.E.R.D. op de radio![]()
![]()
Behalve Leoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is dat toch met al die castleden van Growing pains van vroegah.
Elke keer zit er weer iemand anders bij Oprah die verslaafd is, een ongeluk heeft gehad, lesbisch blijkt te zijn of parkinson heeft. Vaag
Als jij het op Humberto kan, dan zeker ook op hem toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
Deze![]()
Ik stond daar ook ergens ontzettend te springen toen
Fuck yeah, op Pharell zeker welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij het op Humberto kan, dan zeker ook op hem toch?
Bella zet ik ook alvast in op Pharell!quote:
Nee, ik vind hem te slungelig ofzo.quote:
Prima, mag jij Kid Koekie, doe ik Pharell, dealquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
Doe mij Kid Cudi maar.
[ afbeelding ]
Lekker rock en rollquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Mn zusje is bezwangerd op die Pinkpop, van dr oudste
Tis ook een klein menneke, ik vind het verder niks eigenlijk, maar hij heeft dan weer een uitstraling wat dan wel weer geinig is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem te slungelig ofzo.Knappe kop, maar hij heeft het niet voor mij.
Ja!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Tis ook zn uitstraling die m zo lekker maakt, en zn moves![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:49 schreef oh-oh het volgende:
En dr vriend die werd dr echt helemaal pissig van, dus die heeft dr die nacht maar ff voorgoed helemaal geclaimd
Growing Pains.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is dat toch met al die castleden van Growing pains van vroegah.
Elke keer zit er weer iemand anders bij Oprah die verslaafd is, een ongeluk heeft gehad, lesbisch blijkt te zijn of parkinson heeft. Vaag
Oh ja Tracey Gold, ik was anorexia vergeten in het rijtje toe te voegen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Growing Pains.![]()
Ik weet nog wel dat Carol (Tracey GOld) en tijdje uit de serie was, omdat ze ziek was..
En dan de zoon van Alan Thickie (dr. Jason Seaver), met dat ene liedje een tijd terug
Die dacht gelijk zn territorium heel duidelijk afbakenenquote:
Ik zit even te denken of ik nou haar oudste of middelste in haar gezicht herken, of allebei?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Hier heb je mn zusje, linksonder , meisje met de blauwe bandana, achter die jongen ( niet dr vriend hoor ) 0.14-0.18 seconde !
Welke festivals kwamen erna, want hij bleef goed sproeien!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die dacht gelijk zn territorium heel duidelijk afbakenen
Oudste lijkt op mij, middelste op haar en dr vader, jongste op hemquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit even te denken of ik nou haar oudste of middelste in haar gezicht herken, of allebei?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke festivals kwamen erna, want hij bleef goed sproeien!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daarna mocht ie nog maar eens per jaar er op en schoot ie raak elke keer denk ik
Oh moet je eens doen met Leo, dat is zo schattigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb het werkelijk nooit gezien. Was toen te jong om te kijken en ik heb het ook nooit herhaald gezien.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja Tracey Gold, ik was anorexia vergeten in het rijtje toe te voegen.
Ik weet alleen niet wat er met de zoon van "Jason Seaver" was?
Oh ja nee het liedje weet ik, maar ik dacht dat die zoon dan ook weer zwak/verslaafd/ziek/dood/bloedend wasquote:
Het is een meisje hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
''Mama? Papa? Hoe ben ik geboren?''
''Uit m'n kut, jongen.''
''Ja, maar hoe dan?''
''Nou je vader en ik hadden net naar een lekkere negurt zitten kijken, en toen werden we zo geil dat we een tentje in doken.''
Welke beroemdheid niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:58 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij is Robin THicke inderdaad een keer negatief in het nieuws geweest ja..
Nou ja dat er een hele cast bij Oprah komt janken, dat is best sneu ergens toch? Die mensen doen al 10 jaar niks meer en nog komen ze pratenquote:
quote:
Hij heeft anders op een blauwe maandag nog met Viola Holt gerommeld. Dit heb je niet van mij.quote:
Oh maar dat is wel heel ver vooruit plannenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
PISCES!!!!!!!!!
Ik word net via facebook door kees dr baasjes gevraagd of ik in april weer naar Texel wil![]()
Mss moet jij ook maar gewoon dan gaan
Dan verdien je een Lintje, dat is spelen met je levenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij heeft anders op een blauwe maandag nog met Viola Holt gerommeld. Dit heb je niet van mij.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh maar dat is wel heel ver vooruit plannenEn we hebben een verhuizing op de planning staan dit jaar, dus ik vermoed dat er geen vakantie begin volgend jaar in zit. Misschien wel ergens in de herfst...
JUllie gaan groter wonen/beter voor het kind?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh maar dat is wel heel ver vooruit plannenEn we hebben een verhuizing op de planning staan dit jaar, dus ik vermoed dat er geen vakantie begin volgend jaar in zit. Misschien wel ergens in de herfst...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
JUllie gaan groter wonen/beter voor het kind?
Ga je trouwens tijdens een schoolvakantie- of gewone week?quote:
Pm maar als je een week op de kaart zetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Gewone week, we zullen gek zijn en in de vakantie gaan
Kak ik wil ook luisteren maar Firefox mauwt over een plugin en ik sta te roeren in de pannenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:22 schreef oh-oh het volgende:
NU , op de radio, Humberto over zn hond bij Coen en Sander
Ja doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga Humberto echt ff die foto's mailen nu
Heel lang geleden hadden de kinderen een kat met de naam Maxquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heel lang geleden hadden de kinderen een kat met de naam Max![]()
Hee, we hadden toch afgesproken dat we dat Martin en kamperen gingen noemen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij heeft anders op een blauwe maandag nog met Viola Holt gerommeld. Dit heb je niet van mij.
Oeh, ik had gister nog een linkje gespamd met een korte versie van het stuk. Het hele stuk inscannen kom ik vandaag niet meer aan toe.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:59 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, hoe is het gegaan met het artikel van de hondenman? [/pissertje]
Heb ik dat gewoon gemist?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oeh, ik had gister nog een linkje gespamd met een korte versie van het stuk. Het hele stuk inscannen kom ik vandaag niet meer aan toe.
http://www.tctubantia.nl/(...)er-collie-Leslie.ece
Het is echt een kwestie van geluk hebben vaak. Al heb ik er dan ook wel oog voor natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk Vaduz, wat een heerlijk kneuterig verhaal van / over die manTof zulke verhaaltjes! Je hebt wel pareltjes steeds
Jij doorshined ze gewoon van te voren al!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is echt een kwestie van geluk hebben vaak. Al heb ik er dan ook wel oog voor natuurlijk!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Met de kantoormail, dat doe ik anders echt nooit
Deze meneer was wel huiverig, wilde een paar rubrieken lezen voordat hij zijn toezegging gaf. Heb ik een paar mooie verstuurd. Was zo akkoord.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij doorshined ze gewoon van te voren al!
Wat leuk, een kritische noot! Wilt hij eigenlijk die toekomstige baan puur voor zijn eigen hond of mogen er ook anderen uit de buurt? Ik twijfel even omdat hij het over 'grasveld naast huis' heeft, maar tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deze meneer was wel huiverig, wilde een paar rubrieken lezen voordat hij zijn toezegging gaf. Heb ik een paar mooie verstuurd. Was zo akkoord.
Misschien denkt Humberto nu dat het van zijn collega komtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga het thuis meteen lezen!!!!
Ik heb Humberto net gemaild.
Met de kantoormail, dat doe ik anders echt nooit
Het is bedoeld voor zijn eigen hond. Maar deze man is denk ik zo'n liefhebber dat je zo iets met hem zou kunnen regelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, een kritische noot! Wilt hij eigenlijk die toekomstige baan puur voor zijn eigen hond of mogen er ook anderen uit de buurt? Ik twijfel even omdat hij het over 'grasveld naast huis' heeft, maar toch
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk Vaduz, wat een heerlijk kneuterig verhaal van / over die manTof zulke verhaaltjes! Je hebt wel pareltjes steeds
quote:
Thanks dames! (even joint pakketje)quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is bedoeld voor zijn eigen hond. Maar deze man is denk ik zo'n liefhebber dat je zo iets met hem zou kunnen regelen.
Lekker oh-oh sandwichen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks dames! (even joint pakketje)
Pgr, is that you?quote:
Nee, vergeten/geen tijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Bellabips, heb je vandaag je bril nog opgehaald?
Is dat je nieuwe huisgenoot of de andere die er al lang woont?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:37 schreef Bos81 het volgende:
pfff even lastige situaties. Huisgenoten die het zuchten van mij verkeerd intrepreteren..
Even afleiding zoeken en waarom heb ik vrijdag zo'n prut mp4 speler gekocht, morgen maar terug...
Wat jammer zo'n miscommunicatie, heb je er later nog iets over gezegd hoe je het bedoelde?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef Bos81 het volgende:
Nee de oude. Maar de laatste weken gaat er nog al wat mis met mij. Net ook. Het koken lukte voor geen meter en het liep uit, terwijl ik al uit voorzorg eerder begonnen was. En dan zucht ik als uiting dat het mis gaat bij mij. Maar zij intrepreteert dat als een aanval richting haar, wat helemaal niet het geval is en zo![]()
![]()
en mijn mp4 doet niks meer, lijkt wel of hij niet wil opladen
Oke, leuk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:03 schreef Bos81 het volgende:
Mijn vader is zo hier. Hadden we al afgesproken. Het is kermis hier een paar 100 meter verderop.
Nog niet, komt hopelijk wel en natuurlijk hebben zij ook last, dat ik wat slordig ben de laatste tijd..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat jammer zo'n miscommunicatie, heb je er later nog iets over gezegd hoe je het bedoelde?
Ik hoop het, ik heb natuurlijk nog garantie..quote:Ronduit kut van je mp4, kun je morgen een betere gaan kopen?
Oh jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Kun je ff lekker ontspannen op de kermis zo Bos?
Zuurstokken eten en lekker foute knuffels grijpen![]()
Of zijn het teveel prikkels?
Geen doggydancing voor jou?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Wat een grappig stukje Vaduz!
Ik zou ook wel een behendigheidsbaan willen maar ik ben zelf niet zo behendig en ik heb geen tuin![]()
Ik heb wel een hoepel, maar daar is Billy bang voor
Eigenlijk was het teveel herrie, druk was het niet echt. Maar pa blijkt nog steeds niet te snappen wat zoiets met me doet...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Kun je ff lekker ontspannen op de kermis zo Bos?
Zuurstokken eten en lekker foute knuffels grijpen![]()
Of zijn het teveel prikkels?
Jammer dat je vader het niet begrijpt Bos.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk was het teveel herrie, druk was het niet echt. Maar pa blijkt nog steeds niet te snappen wat zoiets met me doet...
Biertjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat je vader het niet begrijpt Bos.Ik kan het me heel goed voorstellen, ik vind de kermis vaak al een hoop lawaai, laat staan hoe zoiets dan voor jou moet zijn.
Heb je nog iets gekocht aan lekkers of niet?
quote:
Die heb je mooi in de pocket!quote:
Vaduschna! Gewoon willekeurige schoenen die jij/wij mooi vinden bedoel je?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
Kunnen jullie me misschien wat verder helpen met plaatjes zoeken die als voorbeeld kunnen dienen voor mijn nieuwe aangepaste schoenen? Ik moet daarmee weer een jaar doen. Ik heb nu schoenen die vooral wit zijn, maar wil nu richting een donker stel.
Ik moet morgen naar de schoenmaker om te overleggen hoe de hoge schoen (komt boven de enkel) eruit moet komen te zien.
Ja, gewoon willekeurig! Jullie hebben smaak, mn zus is op vakantie. Dus ik zoek steun.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaduschna! Gewoon willekeurige schoenen die jij/wij mooi vinden bedoel je?
Ik zie een hoop met een witte zool, dus dat je een wit randje onderaan de schoen hebt lopen, ik denk dat je liever geheel een donkere schoen hebt toch?quote:
Ok! En draag je ze voor zowel onder een lange als korte broek of kijk je voornamelijk met lange broekspijp erover?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
De enkel moet meegenomen zijn. Maar als je schoenen ziet die die verlenging wel kunnen hebben dan kan dat natuurlijk ook. Een wit randje onderaan is niet heel erg.
Dat laatste, maar ik moet wel iets rekening houden met de zomer ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ok! En draag je ze voor zowel onder een lange als korte broek of kijk je voornamelijk met lange broekspijp erover?
De Dieseltjes gaan nog voor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.zalando.nl/zeh(...)t-ze412b002-802.html
Deze best leuk, maar wel sporty door de streep, maar de schoen vind ik best casual.
Deze vind ik errug leuk! Maar dan misschien zonder flapje (klittenband is dat?).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.zalando.nl/zeh(...)t-ze412b002-802.html
Deze best leuk, maar wel sporty door de streep, maar de schoen vind ik best casual.
Dat bont.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
Die lijkt me lekker zitten, al hebben ze wel wat FUR
http://www.zalando.nl/pum(...)t-pu112b01o-802.html
Ja hij heeft een flapje Lutquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Deze vind ik errug leuk! Maar dan misschien zonder flapje (klittenband is dat?).
Zit mobiel dus ik kan het ook verkeerd gezien hebben
Ze heten ook Voyager, ik voel een match met jequote:
Ja het is een heel andere vorm dan de andere, ik snap jequote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Mij iets te klompvoet. Dat wil ik met mijn maatje 46 een beetje voorkomen. Kleuren kunnen zo aangepast worden.
Ze lezen niet mee, want we zitten niet in LIFquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
De schoenen die ik beledig moeten zich maar bij mijn advocaat melden.
Woei, niet slecht!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.zalando.nl/box(...)bo2-mzw-0029-99.html
Deze ogen bij de vetering een beetje wijd, staat mooi met grotere maten, compenseert lengte.
Oh ik zie nu pas dat er veel foto's te bekijken zijn, ook bovenaanzicht en een man die ze draagt!quote:
Deze doen me denken aan jouw eerste voorbeeldpaar:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Meer richting net. Maar mogen wel wat sportieve stiksels op.
Dit vond ik bijvoorbeeld al. Donkerbruin/zwart heeft mijn voorkeur.
[ afbeelding ]
Misschien mooi om dat flapelement mee te nemen. Hoe die tong zit is wel gaaf.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
Geheel niet ontopic qua kleur, maar toch vind ik deze best leuk qua model
http://www.sooco.nl/le-co(...)ge-sneaker-2598.html
Al is hij te sporty/hiking te denk
Ik zit te twijfelen of ik wist dat je zoiets een tong noemtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien mooi om dat flapelement mee te nemen. Hoe die tong zit is wel gaaf.
[Today's puzzle completed 2 Mins, 54 Secs ]quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:20 schreef Bos81 het volgende:
[Today's puzzle completed 2 Mins, 35 Secs ]
Erg matig
Graag gedaan Duz! Ik kijk later vanmiddag nog even of ik iets zie wat in de buurt van de Diesels komt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank tot zover Pisc.
Die Diesels nog steeds op 1. Ik ga zo naar vrienden om te pokeren.
Vaduschk zocht nieuwe schoentjes, liefst een donker iets, moet je even terug kieken in het topic!quote:
Wat rot dat je je zo voelt Bosquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:03 schreef Bos81 het volgende:
Ben blij dat ik volgende week naar de psychiater kan, want dit kan echt niet meer langer doorgaan
Oeh lekker Lut! BBQ ze!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:51 schreef Lutte het volgende:
BosGelukkig gauw naar de psychiater!
Zometeen familiebarbecue.. Ik ben de enige die er zin in heeft geloof ik, Ron blijft zelfs thuis__!
Ik ben net even langs gegaan en heb hetzelfde type/merk mee terug gekregen, nu even kijken hoe het nu gaat. 1 ding is wel goed, ik hoef hem niet in alle standen te plaatsen alvorens hij contact maakt met de usb-poort of oplader. Nu even afwachten dus. IK laad hem nu even een paar uur op.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat rot dat je je zo voelt Bos![]()
![]()
Hoe is het de mp4 speler, ging je vandaag nog op pad of even laten voor wat het is?
Oke klinkt goed, hopelijk blijft deze het goed doen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben net even langs gegaan en heb hetzelfde type/merk mee terug gekregen, nu even kijken hoe het nu gaat. 1 ding is wel goed, ik hoef hem niet in alle standen te plaatsen alvorens hij contact maakt met de usb-poort of oplader. Nu even afwachten dus. IK laad hem nu even een paar uur op.
Die Kofta die ik maandag hier posttequote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, heb je nog iets lekkers op het programma gehad als maaltijd?![]()
Ik heb pasta
Lekker kofta!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die Kofta die ik maandag hier postte
Dadelijk even nadenken en kijken voor morgen en vrijdag. Denk dat ik een keer voor aardappels, groente en vlees ga. Maar kan goed ook iets met pasta worden..
Het worden wel waarschijnlijk voorgesneden of krielaardappels om te bakken..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker kofta!
En piepers ziijn ook lekker, afwisselen
bluffen met je muffin ja dat werk. Maar wat koel dat je zo de waarheid kan spreken, Pretty Little Liarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Po po po pokah. Hit'em fold em raise nogwat.
Fijn pgr, werd nu wel eens tijd! Hoop dat het allemaal kloptquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:18 schreef pgrferrari het volgende:
Geld van mijn werkgever ontvangen. Alleen nog mijn loonstrook afwachten of het klopt.
Denk dat het nu wel in orde is.
Het buurmeisje is gepromoveerd op reuma? Dus ze is internist of neuroloog?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:13 schreef Lutte het volgende:
Het was zo leuk!!!!!!
Mijn nichtje is in verwachtingEn mijn achterneefjes zijn zulke boefjes
En ze hadden eraan gedacht dat ik het proefschrift van hun buurmeisje (over vallen en reuma) wel leuk zou vinden
En alledrie de honden waren er
Ze heeft als titel doctor nuquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het buurmeisje is gepromoveerd op reuma? Dus ze is internist of neuroloog?
Ja dat weet ik. van dat doctor. Mijn broer is dat ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze heeft als titel doctor nuMaar het is meer een onderzoek naar vallen en of valcursussen dan naar reuma geloof ik, maar dat is er wel in meegenomen.
Ik moet het nog lezen, daarna zal ik het wel weten denk ikMaar het is allemaal vaktaal en in het Engels, de eerste pagina heeft met tien minuten gekost met al die termen
Twee nichtjes hebben allebei al twee kindjes, twee neefjes allebei eentje. En ander nichtje in verwachting dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:35 schreef Bos81 het volgende:
Mijn nichtjes zullen waarschijnlijk niet meer zwanger raken. De meesten hebben al 1 of meer kinderen en zijn al tegen of over de 40..
Wel erg leuk, staat sjiek in de boekenkastquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. van dat doctor. Mijn broer is dat ook![]()
En zijn proefschrift is ook in het ENgels. Heb hier ook een ander proefschrift liggen over Autisme van iemand van de organisatie waar ik onder behandeling ben. Ja als raadslid heb je zo je voordeeltjes.
Iemand moet de eerste zijn Duz!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Al mijn neven en nichten zijn nog kinderloos. Komt ook omdat de oudste maar twee jaar ouder is en ik bijna geen neven en nichten heb.
raadslid groot woord eigenlijk. Ik zit in het autismeonderdeel van de clientenraad ja. Dat doe ik al 1.5 jaarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel erg leuk, staat sjiek in de boekenkastEn interessant is het altijd
Je bent raadslid? Gaaf!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Twee nichtjes hebben allebei al twee kindjes, twee neefjes allebei eentje. En ander nichtje in verwachting dus.![]()
Mijn jongste oom en oudste nichtje (papa's kant allebei) schelen ook maar een paar jaar, das wel grappig
En gelijk een meeloopdag op de basisschool gefixt, nicht is daar lerares.
Als er bookmakers rondlopen in onze familie krijg ik wel de meest onmogelijke noteringen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iemand moet de eerste zijn Duz!*winkwinkwink
Nu word ik nieuwsgierig Vaduschkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als er bookmakers rondlopen in onze familie krijg ik wel de meest onmogelijke noteringen.
Heb 4 nichten/tjes en 3 neefjes. 2 hele jonge neefjes en de rest heeft meen ik verkering. O nee, m'n oudste nicht is ook vrij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierig Vaduschk
Oeh lekker heb je geboektquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pisje, tis week 19 geworden , duurt nog ff maar goed![]()
![]()
Hallotjes!quote:
Leuk Vaduschk, ik ben benieuwd wat de maker ervan kan breien!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de Dieseltjes op een blad gezet. Ze moeten daar hun best maar op doen.
Straks een mal laten maken van mijn voet en stofjes uitzoeken voor de schoen voor een zo goed mogelijke benadering.
Mini Cooper Countrymanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht aan pgr zojuist, dit type was ik nog niet tegengekomen!
Ja HUGE issie!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mini Cooper Countryman
Grote auto is dat![]()
Ik vind de nieuwe Mini Coupe mooi.
Maar nog niet in het echt gezien![]()
http://www.mini.nl/mini_coupe/index.html
Oh die coupe is tof!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mini Cooper Countryman
Grote auto is dat![]()
Ik vind de nieuwe Mini Coupe mooi.
Maar nog niet in het echt gezien![]()
http://www.mini.nl/mini_coupe/index.html
CONGRATULATIONS!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh zet set jij ff een record?![]()
Jesus he knows me
Like a... Bossquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
CONGRATULATIONS!
Now you may enter the weekly contest...
[Today's puzzle completed 52 Secs ]
Godver ik heb het aan maar dus gemistquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Soms moet ik echt lachen om die gekke Coen en Sander
![]()
Alle grappen van Kinderen Geen Bezwaar achter elkaar![]()
* doodse stilte*
Wow Bos, Bos the Bossquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
CONGRATULATIONS!
Now you may enter the weekly contest...
[Today's puzzle completed 52 Secs ]
Jantje Smit die een kwartier aan de telefoon hangtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat versta je onder Nederlandse meuk?
Oh dan heb ik niks gezegd over Janquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Das iets van Coen en Sander dan, ben blij, meestal bellen ze drie uur lang met die Britt uit de Jungle
Daarom luister ik ook niet meer naar dat gezemel, begint meer op 538 te lijken daaro.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik luister nooit 3FM, ik wist niet dat ze ook met NL meuk bezig waren, valt me een pietsje tegen, of is het omdat het een commercieel tijdstip is?
Sander is nu ook op TV met een of ander vreselij -wat mij misselijk maakt- ventje waar ze allemaal baantjes gaan doen. Vreselijk..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Coen en Sander zijn wel erg ja, en Giel met zn Miss Mmmmmontreal![]()
Anywayz, weekend
Ja dat laatste dacht ik meteenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:59 schreef Lutte het volgende:
Je shinet Pisc!
Dan zal Bos hem wel in -43 seconden af hebben ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |