De PLaaggeest uit Bassie en Adriaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
En wie was nou nog es Hugo van de Poppenkraam?
Ik weet niet welk jaar ik alles gezien heb, maar wij schelen net iets meer dan een jaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:40 schreef Bos81 het volgende:
OH en het is neef Herbert, maar ja ik ben ook net te jong om de serie bewust gezien te hebben, toen het er voor het eerst te zien was..
Ja,. klopt het is nog regelmatig herhaald. blijft mooi nostalgisch, al kan ik me voorstellen dat de jeugd van nu er niet veel aan vindt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet welk jaar ik alles gezien heb, maar wij schelen net iets meer dan een jaar
Ik ook, flink in de herhaling zelfs, maar niet toen het net uit was neequote:
Ik denk dat het wel meevalt Bos, ze herhalen nu zoveel van vroeger ook, Ome Willem komt ook elke dagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,. klopt het is nog regelmatig herhaald. blijft mooi nostalgisch, al kan ik me voorstellen dat de jeugd van nu er niet veel aan vindt.
Echt? Wat leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Ome Willem vond mijn broertje ook leuk, die is 12 jaar jonger dan ik, daar ben ik nog eens met hem heengeweest in de schouwburg in Sittard
Jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Kwamen jullie er ook pas allemaal veeeeeeeel later achter dat die personages in de familie Knots allemaal door dezelfde acteurs gespeeld werden?
O nee even doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben we ons potje SET al gedaan vandaag?
Ja kinderen vinden het wel leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O nee even doen.
En vinden die kinderen dat echt leuk. Ik vond die oude series vroeger juist meestal niks. Nu is het echt nostalgie en kijk soms zelf nog naar Sesamstraat
Neuh, ik ben altijd minimaal 1 keer weg van tafel tijdens het makenquote:
Pipi ja ik zag het laatst. Weet je wat ik wel erg vond. Keek ik laatst Sesamstraat laten ze nu dat 2 koppig beest Nederlands praten, weg magie van vroegerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja kinderen vinden het wel leuk, alleen al omdat er verder niks meer zoals dit is, alles is in 3D of met Amerikaanse bagger zoals op Nickelodeon.
Pippi Langkous komt ook weer
Okee goed zo danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, ik ben altijd minimaal 1 keer weg van tafel tijdens het makenIk denk dat ik hem in 50 sec heb gemaakt, heb nauwelijks gezocht, een wonder
Ja is ook wel eens leuk om een keer zo snel iets te maken, normaal ben ik de trage Harryquote:
Ik zit even te bedenken welke je bedoelt..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pipi ja ik zag het laatst. Weet je wat ik wel erg vond. Keek ik laatst Sesamstraat laten ze nu dat 2 koppig beest Nederlands praten, weg magie van vroeger
Is een blauw beest met 2 koppen, volgens mij beiden koppen met hoorns als oren net als bij de duivel. De een heeft ook een zwart baardje. Vroeger praatte ze Engels of iets wat ik toen niet kon verstaan. Nu gewoon in onze eigen taal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit even te bedenken welke je bedoelt..
Oh zo, ja naar mijn idee brabbelden die een vaag taaltje, maar ik weet het niet zeker meer, kan me niet herinneren ooit Engels in Sesamstraat gehoord te hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is een blauw beest met 2 koppen, volgens mij beiden koppen met hoorns als oren net als bij de duivel. De een heeft ook een zwart baardje. Vroeger praatte ze Engels of iets wat ik toen niet kon verstaan. Nu gewoon in onze eigen taal.
Als je eenmaal afleiding hebt is het ronduit kut, als je rustig zit zit je er goed inquote:
Ja zie je, dat dacht ik ook, gewoon niks verstaanbaarsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht dat die fantasietaal spraken
Ja, in mijn beleving ook. Maar mijn broer zij laatst dat ze Engels praatten maar wel een beetje in dialect..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht dat die fantasietaal spraken
Ja en dat er een vlieg inzitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet bij Sesamstraat altijd weer denken aan die sketch met dat mannetje (met snor?) die soep bestelt en dat het dan koud is en 100 keer terug moet naar de keuken
Ja maar die zeiden niks volgens mij, meer geluiden als yeahhhhhh yeaaahhhhh uhuh ow ow en zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, in mijn beleving ook. Maar mijn broer zij laatst dat ze Engels praatten maar wel een beetje in dialect..
Ja precies dat jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en dat er een vlieg inzit
Ja, die is legendarisch met Grover als ober
Die intro is nu zo verkracht trouwens, en er zitten allemaal excuus Turken inquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Kom op , iedereen denkt toch meteen aan Ernie en Bert bij Sesamstraat?????????
En dat hoge stemmetjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
En die arme arme Groover maar rennen met die dunne armpjes van hem
En je hoorde die voetstappen altijd maar hij heb heul geen benenquote:
Dat is andersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Nou, zelfs in onze tijd zat dr al een neger in en en middenoosteniemand toch!
En een Belg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En je hoorde die voetstappen altijd maar hij heb heul geen benen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |